مجله سیمدخت
0

الگوی خیاطی آماده از کجا بخرم؟

بازدید 39

بسیاری از افراد برای تهیه لباس های خود به خیاطی مراجعه می‌کنند و خیاط هم اولین کاری که می‌کند این است که اندازه‌های قسمت‌های مختلف بدن آن‌ها را گرفته و یادداشت می کند. در ابتدا بر اساس سایزهایی که ثبت شده الگوی خیاطی را آماده کرده و سپس لباس را می دوزد. برای اینکه لباس به تن فرد به صورت دقیق اندازه باشد و تنگ یا گشاد نباشد، استفاده از الگوهای لباس امری واجب بوده و کارایی بالایی در خیاطی و تمیز تحویل دادن کار نهایی خواهد داشت. الگوهای خیاطی بر طبق اندازه فرد کشیده می‌شوند و لباس دوخته شده بر طبق آن هم دقیقاً اندازه آن‌ها خواهد بود و برای اینکه لباسی تنخور زیبایی داشته باشد و تنگ یا گشاد نباشد باید الگوی خیاطی آن به اندازه صحیحی برش بخورد. طراحی الگوی خیاطی کاری مهم و در واقع می‌توانیم بگوییم اصلی‌ترین بخش خیاطی بوده و برای هر خیاط مبتدی یا حرفه ای نیاز است تا پیاده سازی آن به درستی انجام شده باشد. افراد برای رسم یک الگو نیاز به مهارت دارند و در طی کشیدن آن باید با صبر، دقت و حوصله این کار را انجام دهند که نتیجه کار قابل قبول باشد. برای افراد مبتدی یا افرادی که سابقه زیادی در طراحی الگو ندارند سخت است که بخواهند این کار را انجام دهند و ممکن است اندازه‌های آن را دقیق انجام نداده و باعث مشکل در کار نهایی شوند. پس راه حل این مشکل چیست؟ برای اینکه این مشکل برطرف شود استفاده از الگوی خیاطی آماده پیشنهاد می‌شود که همه افراد با هر سطحی از سواد خیاطی بتوانند الگوی خیاطی را آماده کنند.

الگوی خیاطی آماده چیست و چرا بهتر است که از آن استفاده کنیم؟

در بین مزون‌ها، تولیدی‌های لباس و افرادی که به خیاطی علاقه دارند الگوی خیاطی آماده پرطرف‌دار بوده و استفاده از آن باعث می‌شود که در وقت و هزینه‌های آن‌ها به میزان زیادی صرفه جویی شود. علاوه بر آن ایراداتی که در زمان رسم انواع الگوی لباس پیش می‌آید و رفع آن زمان بر است پیش نخواهد آمد. خرید الگوی خیاطی آماده امکانی را برای افرادی که به خیاطی علاقه دارند؛ ولی کشیدن الگو را بلد نیستند فراهم کرده تا با این روش بتوانند آسان‌تر خیاطی کرده و درآمد کسب کنند. چه بسا بسیاری از افرادی که به هنر خیاطی علاقه دارند به دلیل اینکه در یادگیری الگو به مشکل خورده اند کار را نصفه ول می‌کنند و دلسرد از خیاطی می‌شوند. رسم الگوی خیاطی به دلیل حساسیت کاری دشوار بود و در صورتی که حتی یک سانت اشتباه اندازه گیری شود تنخور لباس خراب شده و خروجی لباس بی کیفیت خواهد شد؛ بنابراین توجه به استفاده از الگویی صحیح و استاندارد امری مهم است که نباید در خیاطی نادیده گرفته شود. چرا استفاده از الگوی خیاطی آماده لباس به افراد پیشنهاد می‌شود؟ بسیاری از افرادی که از الگوهای آماده خیاطی استفاده کرده اند توانسته اند به راحتی و با سرعت کار خیاطی خود را پیش ببرند و بعد از استفاده الگوی های آماده خیاطی رضایت زیادی داشته اند. به همین دلایل که عنوان کردیم و همچنین این موضوع که رسم الگوی خیاطی برای بیشتر افراد و به خصوص تازه کاران کاری سخت بوده و استفاده از این الگوی خیاطی آماده که در اندازه‌های استاندارد برای تمام بخش‌های یک لباس مانند بدنه، یقه، آستین و… آماده است کار خیاطی را کاری آسان خواهد کرد. این الگوهای آماده را خیاطان حرفه ای با داشتن استانداردهای مشخص شده طراحی می‌کنند و تنها کاری که خیاط می‌کند این است که سایز یا سایزهای موردنظر خود را انتخاب کرده و بعد از خریدن، آن را بر روی پارچه ثابت نگه داشته و در نهایت پارچه را به همان ابعاد الگو برش می‌زند و به همین راحتی پارچه آماده دوخت می‌شود.

الگوی خیاطی

 مزایای استفاده از الگوی خیاطی آماده چیست؟

مزایای خرید و استفاده از الگوی آماده خیاطی چیست و چرا ما استفاده از آن را به افراد مختلف در بخش خیاطی لباس پیشنهاد می‌کنیم؟ مزایای آن به شرح زیر است:

 ۱) به‌کارگیری آسان

الگوی خیاطی آماده این امکان را برای افراد علاقه مند به هنر خیاطی فراهم می‌کند تا بدون نیاز به هزینه‌های آموزش در کلاس‌های خیاطی، بتوانند به آسانی کار دوختن انواع البسه را شروع کنند. کار با الگوی آماده خیاطی بسیار آسان بود و کافی است تا الگوی خریداری شده را بر روی پارچه ثابت کرده و برش را انجام بدهید تا پارچه ای آماده دوخت داشته باشید و از نتیجه کار لذت ببرید.

 ۲) کم کردن خطا در کار دوخت لباس

اگر الگوی خیاطی را بر طبق استانداردهای صحیح داشته باشید خطای در زمان دوخت البسه هم بسیار پایین خواهد بود و در نتیجه کار نهایی دوخت کاری تمیز و با تنخوری فوق العاده خواهد بود و هم رضایت فرد و هم رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت. استفاده و به‌کارگیری الگوی خیاطی این زمینه را برای خیاط فراهم می‌کند تا از دوباره کاری‌ها پیشگیری کند و کاری استاندارد را تحویل مشتری دهد.

خرید الگوی خیاطی کت و مانتو زنانه در فروشگاه روچی

 ۳) افزایش سرعت در خیاطی

بخش زمان گیر در خیاطی بخش رسم الگو بوده که با به ‌کارگیری الگوهای آماده این بخش حذف می‌شود و در تحویل کار به مشتری و خیاطی سرعت بیشتری صورت می‌گیرد. این کار برای تولیدکنندگان پیشنهاد بسیار خوبی است؛ زیرا به راحتی می‌توانند تولید کار انبوه را با الگوی‌های آماده به سرعت تهیه کنند.

الگوی خیاطی لباس زنانه

تهیه بهترین و به روزترین الگوی خیاطی از فروشگاه روچی

همان‌طور که گفتیم به دلیل استفاده آسان الگوهای آماده افراد دوست دارند تا از آن‌ها بیشتر استفاده کنند و برای افرادی که تازه کار هستند روشی راحت برای شروع کار با انگیزه بالا خواهد بود. حتی ممکن است افراد بعد از استفاده مداوم از این الگوها روش رسم الگو را یاد گرفته و به دنیای مد و لباس وارد شوند. البته باید بگوییم که الگوی خیاطی آماده فقط برای استفاده افراد مبتدی نخواهد بود و خیاطان حرفه ای هم در مزون‌ها یا تولیدی‌های کوچک یا بزرگ از آن‌ها بهره می‌برند که در زمان کار آن‌ها صرفه جویی زیادی خواهد شد و بهره وری کار آن‌ها بالاتر می‌رود. در تولیدی‌های بزرگ در صورتی که قرار به کشیدن الگوهای خیاطی باشد زمان زیاد و نیروی بیشتری صرف خواهد شد که برای صاحبان مزون‌ها و تولیدی‌ها مقرون به صرفه نیست. با استفاده از الگوی آماده نتیجه کار بدون ایراد و با کیفیت بالا خواهد بود و تمام این موارد در صورتی نتیجه ای مورد دلخواه مشتری را می‌دهد که الگوی خیاطی آماده موردنظر از جایی معتبر تهیه و خریداری گردد. روچی در راستای خدمات به مشتریان خود و تأمین رضایت آن‌ها برای راحتی کار افراد تازه کار و حرفه ای در خیاطی، الگوی خیاطی آماده را از برندهای مطرح در اختیار خریداران گرامی قرار می‌دهد که این افراد با خیال راحت بتوانند الگوی استاندارد خود را تهیه کرده و از آن استفاده کنند.

الگوی خیاطی آماده

تهیه بهترین و استانداردترین الگوی خیاطی آماده از فروشگاه اینترنتی روچی

اگر شما هم به دنبال خرید الگوی خیاطی آماده هستید همان‌طور که گفتیم باید آن را از فروشگاهی معتبر خریداری کنید تا از نتیجه استفاده از الگوی آماده خیاطی ناراضی نباشید و نتیجه ای مطلوب که همان لباس با دوخت فوق العاده است را، تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی روچی در این زمینه هم به افراد و خیاطان کمک خواهد کرد تا بتوانند به آسانی و از مکانی معتبر خرید الگوی خیاطی آماده خود را تهیه کنند. ممکن است با جستجو در گوگل سایت‌های زیادی را پیدا کنید که به صورت رایگان الگوی خیاطی آماده را در اختیار شما می‌گذارند؛ ولی باید بدانید اگر به دنبال الگویی با سایز استاندارد و طراحی فوق العاده هستید بهتر است با هزینه ای پایین الگوی خیاطی روچی را تهیه کرده و بارها از آن استفاده کنید. سایت روچی انواع الگوی خیاطی دامن، الگوی خیاطی شلوار زنانه، الگوی خیاطی لباس مجلسی، الگوی خیاطی انواع کت و پالتو، الگوی خیاطی پیراهن و تاپ و تونیک زنانه، الگوی خیاطی لباس بارداری، الگوی خیاطی کاپشن زنانه، الگوی خیاطی کت و بارانی، الگوی خیاطی جلیقه و شلوارک، الگوی خیاطی اورال و سرهمی دخترانه، الگوی خیاطی ست نوزادی، الگوی خیاطی شومیز و ده‌ها الگوی آماده دیگر را در اختیار افراد خواهد گذاشت. سایت روچی معتبرترین سایت فروش انواع الگوی خیاطی آماده در ایران است که الگوهای خود را از طراحان معتبر در اختیار افراد در دسته بندی الگوی خیاطی پایه، الگوی لباس زنانه، الگوی لباس مردانه، الگوی لباس کودک و نوجوان، الگوی خیاطی ماسک، الگوی خیاطی حوله تن پوش و الگوی خیاطی متفرقه با کیفیت بالا و قیمتی مناسب به فروش می‌رساند. شما جهت خرید انواع الگوی خیاطی زنانه کافی است تا اندازه لباس موردنظر خود را بدانید و با انتخاب سایزبندی که در سایت درج شده است آن را در سبد خرید خود گذاشته و در اسرع وقت آن را درب مکان خود تحویل بگیرید و از لباسی با دوخت فوق العاده لذت ببرید. روچی بهترین سایت اینترنتی فروش الگوی خیاطی آماده لباس است که کار خریدار را جهت خرید انواع مدل‌های متنوع برای دوخت لباس دلخواه و با کیفیت بالا آسان کرده است و شما می‌توانید با خیال راحت از نتیجه کار نهایی، الگوی لباس دلخواه خود را از سایت روچی سفارش دهید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *