مجله سیمدخت
0

انتشار بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 به سال ۲۰۲۵ موکول شده.

انتشار بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 به سال ۲۰۲۵ موکول شده.
بازدید 19

استودیوی The Chinese Room اعلام کرد که انتشار بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 به تعویق افتاده است.

بازی اکشن و نقش‌آفرینی اول شخص Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 مدت‌هاست در حال توسعه است و هم‌اکنون تحت نشر شرکت پارادوکس اینتراکتیو و توسعه استودیوی The Chinese Room قرار دارد. این استودیو که در برایتون بریتانیا مستقر است، به خاطر توسعه بازی‌هایی مانند Dear Esther و Everybody’s Gone to Rapture شناخته می‌شود.

این بازی سال گذشته برای دومین بار معرفی شد و تاکنون روند ساخت پر پیچ و خمی داشته است. در ابتدا، توسعه بازی به عهده استودیو Hardsuit Labs بود و قرار بود در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. اما در آگوست ۲۰۲۰، تأخیر در تاریخ انتشار تا سال ۲۰۲۱ اعلام شد و پس از آن، کارگردان خلاق و طراح اصلی داستان بازی از پروژه کنار گذاشته شدند. در فوریه ۲۰۲۱، تاریخ انتشار بازی دوباره به تأخیر افتاد و در نهایت پارادوکس اینتراکتیو اعلام کرد که توسعه بازی از دسترس Hardsuit Labs خارج شده است.

در آن زمان، اعلام شد که بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در پاییز ۲۰۲۴ برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. اما اکنون استودیوی The Chinese Room دوباره اعلام کرده است که به منظور انجام اصلاحات نهایی، باید تاریخ عرضه بازی را به نیمه اول سال ۲۰۲۵ موکول کند. طبق اعلام تیم سازندگان، بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در حال حاضر در مراحل پایانی توسعه قرار دارد و تنها کارهای بهینه‌سازی و اصلاحات نهایی باقی‌مانده است.

انتشار بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 به سال ۲۰۲۵ موکول شده.

ماتیاس لیلیا، مدیرعامل پارادوکس اینتراکتیو، در این مورد گفت: «پس از جلسه با اعضای تیم The Chinese Room، تصمیم گرفتیم زمان توسعه بازی را کمی طولانی‌تر کنیم. این کار به تیم توسعه‌دهندگان فرصت می‌دهد تا بهترین نسخه ممکن از Bloodlines 2 را ارائه دهند. بازی در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و ما تأکید بیشتری بر ارائه یک محصول بدون نقص داریم تا پایبندی به تاریخ عرضه قبلی.»

در پایان، نظرات خود را در این زمینه با سیمدخت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید