مجله سیمدخت
0

ایلان ماسک: ایکس می‌تواند یک تریلیون دلار ارزش داشته باشد

بازدید 74

ایلان ماسک، در حال تجسید رؤیای یک تریلیون دلاری برای شبکه اجتماعی ایکس است. او در حال فراگیر کردن ایده تبدیل ایکس به یک سوپر اپلیکیشن چندمنظوره است که به تازگی به آن دست زده است. این پلتفرم پیشرفته از طریق تصاحب توییتر به تحت واحد ایکس کورپ تبدیل شده و به تازگی نام توییتر به ایکس تغییر یافته است.

ایلان ماسک به دنبال تبدیل ایکس به یک سوپر اپلیکیشن جامع می‌باشد که متنوع‌ترین خدمات را در یک مکان ارائه دهد. این تغییر هدف ایجاد شبکه‌ای مشابه به وی‌چت در چین یا روبیکا در ایران را دارد.

آینده ایکس نیز تحت نظر ایده‌پردازی‌های فراوان ایلان ماسک قرار دارد. در اظهارات اخیر، او اشاره کرده که ارزش بازار ایکس به مرور زمان می‌تواند به یک تریلیون دلار نیز برسد.

این اشاره به ارزش بازار، احتمالاً نشانه‌ای از تصمیم ایلان ماسک برای ورود ایکس به بازار سهام است. در گذشته، توییتر به عنوان یک شرکت عام‌العمل بود، اما با دخالت ایلان ماسک به یک شرکت خصوصی تبدیل شد.

دستیابی به ارزش بازار یک تریلیون دلاری برای یک پلتفرم اجتماعی، بسیار دشوارتر از آنچه که ممکن است در نظر بگیرید، است. تعداد شرکت‌هایی که به ارزش یک تریلیون دلاری در جهان دست پیدا کرده‌اند، به اندازه انگشتان یک دست شمرده می‌شوند و اخیراً شرکت NVIDIA که دهه‌هاست در حوزه فناوری فعالیت دارد، به این باشگاه اندک پیوسته است. در حال حاضر، هیچ یک از شبکه‌های اجتماعی به اندازه یک تریلیون دلار به بازار ارزش نخورده‌اند.

ایلان ماسک در هفته گذشته اعلام کرد که تعداد کاربران ماهانه ایکس در سال 2023 به طور قابل توجهی افزایش یافته و به بیش از 541 میلیون نفر رسیده است. میانگین تعداد کاربران فعال ماهانه ایکس در سال 2022 در حدود 368 میلیون نفر بوده است. ماسک بیان داشته که نیت دارد ایکس را به یکی از ارزشمندترین نهادهای مالی جهان تبدیل نماید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید