مجله سیمدخت
0

بهترین سایت برای خرید محصولات کره ای اصل [ ایرانی و خارجی ]

بهترین سایت برای خرید محصولات کره ای اصل [ ایرانی و خارجی ]
بازدید 43

امروزه بسیاری از افراد به خصوص خانم‌ ها به دنبال محصولات زیبایی و مراقبت از پوست با کیفیت و اصل هستند. محصولات کره ای با توجه به کیفیت و تاثیرگذاری بالایی که دارند، در چند سال اخیر با استقبال بسیاری از سوی مردم مواجه شده اند. از این رو فروشگاه ها و سایت‌ های ایرانی بسیاری به عرضه و فروش محصولات کره ای روی آورده‌ اند. بر اساس آمار منتشر شده از سوی statista، محصولات مراقبت از پوست و زیبایی کره در سال ۲۰۲۳، مبلغی بالغ بر ۷ بیلیون دلار را از حجم بازار را به تسخیر خود در آورده است. محصولاتی که دارای ترکیبات گیاهی و طبیعی، فرمولاسیون موثر و قیمت اقتصادی هستند و توسط بسیاری از متخصصان پوست مورد تایید قرار گرفته‌اند.

در پلتفرم های معروفی مانند TickTok بازدید میلیاردی از هشتگ #koreanskincare صورت گرفته، که در آن مردم همواره فیلم‌های قبل و بعد از استفاده از محصولات کره ای را منتشر می‌ کنند. این امر نشان می‌دهد این محصولات تا چه اندازه مشکلات پوستی و زیبایی آنها را حل کرده است. اگر به وب سایت‌ ها و فروشگاه‌ های اینترنتی معتبر مراجعه کنید خواهید دید که قیمت محصولات کره ای ضمن اثرگذاری بالایی که دارند در مقایسه با محصولات آمریکایی و اروپایی بسیار مناسب تر و اقتصادی است. در بهترین سایت محصولات کره ای می‌توانید پرطرفدارترین و محبوب‌ ترین برن دهای کره ای را در بازارهای جهانی مشاهده کنید. از جمله این محصولات می‌ توان به انواع سرم یوجا نیاسین سام بای می، سرم هیالورونیک اسید توریدن، ضد آفتاب بیوتی آف جوسان، محصولات کوزارکس ، ضدآفتاب اسکین 1004 و…. اشاره کرد.

خرید اینترنتی محصولات کره ای

در حال حاضر زیبایی کره ای K-beauty که در کشور کره جنوبی به توصیف شیوه‌ها و استاندارد های زیبایی منحصر به فرد می‌ پردازد ترند روز دنیا شده است. بر اساس این استانداردها تلاش برای زیبایی منحصر به استفاده از محصولات آرایشی نبوده و بسیاری از محصولات پوستی کره ای در جهت بخشیدن زیبایی و سلامت عمقی پوست به افراد طراحی و تولید شده‌ اند. شما نیز اگر به سلامت پوست و زیبایی ظاهری خود اهمیت می‌ دهید می‌ توانید به صورت اینترنتی اقدام به خرید محصولات کره ای نمایید. در برخی از فروشگاه‌ های اینترنتی معتبر محصولات زیبایی و مراقبت از پوست و مو کره ای در برندهای شناخته شده و معتبری با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند. محصولات کره ای از فرمولاسیون ملایم و طبیعی‌ تری نسبت به محصولات غربی برخوردار بوده و سعی شده است در ترکیبات آن از عصاره طبیعی گیاهان به جای مواد شیمیایی استفاده شود. در ادامه با انواع دسته‌بندی محصولات کره ای بیشتر آشنا خواهید شد.

آشنایی با محصولات کره ای

محصولات کره ای را می توان در سه حوزه اصلی محصولات مراقبت از پوست، محصولات آرایشی و محصولات مراقبت از مو دسته بندی کرد.

خرید محصولات مراقبت از پوست کره ای

در بهترین سایت محصولات کره ای بدون شک با حجم بالایی از محصولات مراقبت از پوست کره ای مواجه خواهید شد. محصولاتی که هر یک از کیفیتی فوق العاده و قیمتی مناسب برخوردار هستند. شما می‌توانید بسیاری از روتین‌های پوستی از جمله روتین پوستی کره را با محصولات مراقبت از پوست این کشور برنامه‌ریزی و انجام دهید. به طوری که بعد از مدت کوتاهی متوجه تغییرات پوستی شده و جوانی، طراوت و زیبایی را در قسمت های مختلف پوست بدن خود مشاهده خواهید کرد.

از محبوب‌ ترین محصولات کره ای موجود در فروشگاه‌های اینترنتی با سابقه و معتبر می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرم اکسیس وای Axis-Y که از جمله سرم های دارک اسپات اکسیس وای به شمار می آید. این محصول رنگ پوست را یک دست و روشن کرده و هرگونه، چین و چروک، تیرگی و لک در آن را از بین می‌برد.

  • ضد آفتاب استیکی توکوبو Tocobo که در ترکیبات آن از عصاره پنبه استفاده شده است و علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید، دارای خاصیت مرطوب کنندگی، تسکین دهنده و نرم کنندگی نیز است.

  • کرم تقویت کننده و تسکین دهنده آنوا Anua سرشار از آنتی اکسیدان و دیگر ترکیبات مغذی بوده که برای پوست‌های حساس مناسب است.

  • کرم دور چشم کلاژن فارم استی Farm Stay از جمله محصولات پرفروش بوده که دارای آبرسان و کلاژن به منظور کاهش چین و چروک، از بین بردن پف، تیرگی و پیری پوست ناحیه چشم است.

محصولات زیبایی و آرایشی کره‌

همانطور که می‌ دانید اغلب کره ای‌ ها معتقد به داشتن آرایش نچرال و طبیعی هستند. بر همین اساس بسیاری از لوازم آرایشی تولید شده توسط کره جنوبی فاقد ترکیبات شیمیایی مضر هستند. این محصولات ضمن اینکه حالت طبیعی چهره را حفظ می‌کنند باعث ارائه طبیعی‌ ترین و بهترین فرم از چهره فرد خواهند شد. ماسک لب گریپ فروت لانیژ از جمله محصولات آرایشی کره بوده که سرشار از اسید هیالورونیک و ویتامین است و باعث می‌شود پوست لب صاف و نرم شود.

محصولات مراقبت از مو کره ای

کشور کره در زمینه محصولات مراقبت از مو نیز بسیار فعال عمل کرده و انواع ماسک مو و شامپو مو سازگار با انواع مو را طراحی و تولید کرده است. با استفاده هفتگی یا ماهانه این محصولات در مدت زمان کوتاهی خواهید دید که موهایتان ابریشمی، براق و سالم شده است.

بهترین سایت برای خرید محصولات کره ای اصل [ ایرانی و خارجی ]

چرا بایستی محصولات کره ای اصل را خریداری کرد؟

در بهترین سایت محصولات کره ای بدون شک محصولات اصل و اورجینال به فروش می‌رسند. محصولاتی که امروزه توسط بسیاری از بلاگرها و یوتیوبرهای زیبایی نیز معرفی و مورد استفاده قرار گرفته‌اند. چنانچه در روتین پوستی خود تنها یک بار از محصولات کره ای اصل استفاده نمایید متوجه اثر گذاری شگفت انگیز آنها بر روی پوست، مو و زیبایی خود خواهید شد. محصولات کره ای همچنان از محبوبیت بیشتری در مقایسه با محصولات اروپایی برخوردار هستند. از جمله دلایل محبوبیت این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خلاقیت برندهای کره ای

ماسک‌ های ورقه‌ ای یا شیت ماسک‌ها، بی بی کرم‌ ها، کوشن‌ ها و… از جمله محصولات زیبایی نوین متعلق به کشور کره جنوبی هستند. این محصولات ضمن فرمولاسیون و بافت منحصر به فردی که دارند از بسته‌ بندی زیبا و خلاقانه‌ ای نیز برخوردار هستند.

فرمولاسیون ساده و ملایم

فرمولاسیون اکثر محصولات کره ای ملایم بوده و با انواع پوست سازگاری دارند. در طراحی و تولید این محصولات تا جای ممکن سعی شده است از ترکیبات طبیعی و گیاهی به جای ترکیبات شیمیایی و خشن استفاده گردد.

بهره‌گیری از ترکیبات موثر و کارآمد

بسیاری از شرکت‌ های مطرح و معروف کره جنوبی در زمینه زیبایی سعی کرده‌اند در تولید محصولات مراقبت از پوست خود از ترکیبات کاملاً طبیعی مانند زهر زنبور عسل، موسین حلزون، آرتیمیسیا، ستنتلا آسیاتیکا و… استفاده کنند. فرمولاسیون صحیح و اصولی این ترکیبات که توسط بهترین فرمولاتورها انجام گرفته، باعث کسب نتایج اعجاب انگیز و منحصر به فردی بر روی پوست مصرف کنندگان گردیده است.

مشاهده تاثیر عمقی و بهبود پوست

فلسفه زیبایی کره همواره بر بهبود ساختار پوست تاکید داشته و بسیاری از محصولات آن تمرکز بر لایه‌های درونی سطح پوست افراد دارند. بر اساس باور کره ای‌ها پوست جوان و با طراوت در نتیجه استفاده از لوازم آرایشی به دست نمی‌آید، بلکه با محافظت اصولی از پوست، رساندن مواد مغذی، رطوبت و آبرسانی پوست می‌توان نتایجی شگفت انگیز و مادام العمر را کسب کرد.

تاثیرگذاری بالا و قیمت مقرون به صرفه

در حال حاضر بسیاری از برندهای کره ای در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر هستند و بدون اینکه کیفیت محصولات خود را کاهش دهند سعی در پایین نگه داشتن قیمت آنها دارند. البته این موضوع به سود مصرف کنندگان محصولات کره ای است تا با کمترین قیمت بهترین محصولات را استفاده کنند.

اما در پایان از بهترین سایت‌ ها و فروشگاه‌ های اینترنتی معتبر در ایران و جهان برای خرید محصولات کره ای می‌توان از QVKALA و yesstyle و koreanskincare نام برد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *