مجله سیمدخت
0

بهترین سایت های خرید اینترنتی لباس کدامند؟

بهترین سایت های خرید اینترنتی لباس کدامند؟
بازدید 45

خرید اینترنتی لباس کمترین فایده ش اینه که یه بازار بزرگ لباس رو توی گوشی خودت داری اما نگرانی افراد همیشه پیدا کردن سایت معتبر برای سفارش لباسه!

درواقع اعتماد کردن به هر سایتی که میبینیم کار سختیه و ما توی این مقاله چند تا از سایت های معتبر رو که میتویند با خیال راحت لباساتون رو ازش سفارش بدید براتون آوردم.

پادمیرا:

پادمیرا یه سایت بزرگ پوشاکه که چند ساله داره فعالیت میکنه و تمرکزش روی لباسایی با قیمت ارزونه؛ یعنی وارد سایت هم که بشید میبینین که تلاش کرده لباسای با کیفیت و ارزون موجود کنه تا برای همه ی افراد مقدور باشه که خرید کنن.

همه چی م داره، لباس زنونه و مردونه و بچگانه و کیف و کفش و صندل
نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره هم داره و میتونید با توجه به سابقه فعالیتش خیالتون راحت باشه که پولتون رو دور نریختید و سفارشتون سالم به دستتون میرسه.

بهترین سایت ها برای خرید لباس

شاهدخت:

فروشگاه شاهدخت یه سایت نوظهوره که داره تخصصی روی لباس زنانه و وسایل مورد علاقه خانم ها کار میکنه. شعارش هم اینه که شاهدخت مرکز خرید پرنسس ها! تمرکز شاهدخت اینه که در کنار قیمت، کیفیت رو لحاظ کنه و اگه وارد سایت هم بشید میبینین که خیلی روی کیفیت محصولاتش مانور میده خصوصا شومیز و کت زنانه.
سایت شاهدخت امکان بازگشت کالا و تضمین کیفیت داره و به زودی امکان خرید قسطی رو هم خواهد داشت. پس میتونید با خیال راحت خرید کنید و پولشو بعدا بدید!
فروشگاه شاهدخت هم نماد اعتماد الکترونیک تک ستاره، نماد ملی ثبت رسانه های دیجیتال، انجمن صنفی فروشگاه های اینترنتی دو ستاره رو داره پس شما میتونید با خیال راحت ثبت سفارش انجام بدید و نگران این نباشید که اگه سفارشتون به دستتون نرسید هیچ جایی برای پیگیری ندارید. علاوه بر این شاهدخت فروشگاه فیزیکی هم توی تهران داره که میتونین برید و لباساتونو حضوری هم بخرید.
خبر خوب اینه که شاهدخت با برند ها هم کار میکنه و میتویند برند های مورد علاقه تون رو با قیمت رسمی نمایندگی از سایت شاهدخت بخرید.
شاهدخت به زودی خط فروش لوازم آرایشی و اکسسوری خانم ها رو فعال میکنه و خیلی زود به مرکز خرید مورد علاقه شما تبدیل میشه.

بهترین سایت ها برای خرید اینترنتی لباسخرید اینترنتی تیشرت از سایت شاهدخت

آی بولک: 

ای بولک یعنی تکه ای از ماه ! فروشگاه آی بولک هم یه سایت خوب و فعال در زمینه فروش لباس زنونه و مردونه و شال و روسریه و توی گرگان یه فروشگاه فیزیکی بزرگ داره.
این فروشگاه نماد اعتماد سه ستاره داره و نماد ملی ثبت رسانه دیجیتال پس از اعتبار این سایت خیالتون راحت باشه و فقط با خیال راحت ثبت سفارش انجام بدید.

دیجی استایل:

” دیجی استایل، همان تجربه‌ی منحصربه ‌فرد خرید از دیجی‌کالا، این بار در صنعت مد و پوشاک
جمله ای خوندید از مجله ی دیجی کالا نقل قول شده و میشه به سادگی متوجه شد که دیجی استایل از کجا اومده و تا چه اندازه اعتبار داره. دیجی استایل با برند های مطرح ایرانی و خارجی کار میکنه و خودش اینطوری توضیح داده که:
” در دیجی استایل برندهای مطرح و باکیفیت داخلی از امتیازات ویژه‌ای برخوردار هستند تا به این طریق بتوانند حضور قدرتمندتری را در بازار ایران تجربه کرده و مخاطبان هم شناخت بهتری از این نام‌ها داشته باشند. هم‌چنین دیجی استایل قرار است نماینده‌ی مستقیم تمامی برندهای مطرح پوشاک ایرانی باشد. علاوه بر این، همکاری با نام‌های تجاری خارجی هم به‌صورت مستقیم و از طریق درگاه اروپا خواهد بود. به‌این‌ترتیب مشتری می‌تواند مطمئن باشد که کالایی باکیفیت و اصیل و البته به‌روز را، مطابق فصل بر تن خواهد کرد.”

کلام آخر: 

پیدا کردن سایت معتبر شاید کمی سخت به نظر برسه اما یه سری توصیه وجود داره که میتونه کمک کنه ؛ به نماد های قسمت پایین سایت توجه کنید. وقتی یه سایت برای گرفتن لوگوی اعتماد، مجوز گرفته یعنی چندین جا امضا زده و چندین بار اداره های مختلفی رو رفته و اومده و میخواد کسب و کار معتبری راه بندازه پس میتونی اعتماد کنی که اعتبارشو به این سادگی ها خراب نمیکنه.
مورد دوم توجه کن که اون سایت دیگه کجا ها حضور داره، آیا توی شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام فعاله؟ فروشگاه فیزیکی داره؟ عکس های عجیبی که شک کنی برای خودش نیست نمیذاره؟ محصولاتش آپدیت میشه؟ اگه سوالی داری سایت پشتیبانی داره؟ امکان تعویض کالا داره؟ ضمانت داره؟ و… اینطوری میتونی سایت مورد اعتماد خودتو پیدا کنی و خیالت از انتخاب لباسات راحت باشه.

برچسب ها : مد,استایل,خرید لباس

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *