مجله سیمدخت
0

جاروشارژی دسته‌بلند الکترولوکس خوبه؟

جاروشارژی دسته‌بلند الکترولوکس خوبه؟
بازدید 58

جاروشارژی دسته‌بلند الکترولوکس خوبه یا نه سؤالی است که خیلی‌ها برای رفع یک مشکل مهم می‌پرسند. همه ما می‌دانیم که داشتن خانه یا ماشین تمیز چقدر لذت‌بخش است. بخش زیادی از تمیزی یک‌خانه یا ماشین مربوط به عدم وجود زباله‌های خرده‌ریزه است. جاروشارژی‌ها از بهترین انتخاب‌ها برای ازبین‌بردن این زباله‌ها هستند. طبیعی است که وقتی به دنبال خرید یک جاروشارژی هستید و با انواع گوناگون آن روبرو می‌شوید دچار سردرگمی شوید.

در این مطلب قصد داریم ویژگی‌های جاروشارژی‌های دسته‌بلند الکترولوکس و شرایط خدمات پس از فروش آن را بیان کنیم. برند الکترولوکس برندی قدیمی در زمینه تولید لوازم‌خانگی با شهرت جهانی است. جاروشارژی‌های دسته‌بلند یکی از محصولات پرفروش این برند است. امروزه استفاده از این محصولات تا حد زیادی در صرفه‌جویی در زمان و عملکرد تمیزی تأثیرگذار بوده است. اغلب این جاروها در کشور مجارستان و چین و باکیفیت اصلی الکترولوکس ساخته می‌شوند. با خرید این محصولات در صورت بروز خرابی و برای تعمیر جاروشارژی دسته‌ بلند الکترولوکس می‌توانید به‌راحتی به تکنسین‌های مجاز این شرکت اطمینان کنید. در ادامه برای دریافت خدمات پس از فروش این محصولات شما را راهنمایی خواهیم کرد.

ویژگی‌های جاروشارژی دسته‌بلند الکترولوکس

جاروشارژی‌ها انواع دسته‌بلند و دستی دارند. این تفاوت ازاین‌جهت مهم است که دسته‌بلند جاروها به استفاده راحت‌تر کمک می‌کنند و در واقع یکی از ویژگی‌های مثبت این محصول به شمار می‌آید.

جاروشارژی دسته‌بلند الکترولوکس خوبه؟

  • جنس بدنه جاروشارژی‌های دسته‌بلند الکترولوکس از پلاستیک فشرده و بسیار مقاوم است. این نوع پلاستیک در برابر ضربه مقاومت خوبی دارد.
  • موتور این جاروشارژی‌ها با مکش بالا به‌راحتی خرده‌ریزه‌های کوچک را جمع می‌کند.
  • قابلیت تنظیم دو سرعت از ویژگی‌های بسیار خوبی است که بر اساس نوع زباله و یا محیطی که نیاز به تمیزی دارد می‌توانید آن را تنظیم کنید.
  • منبع تغذیه این جاروها باتری لیتیوم یون بادوام و قدرت بالا است. معمولاً حدود ۳ الی ۴ ساعت زمان شارژ و ۳۰ تا ۴۵ دقیقه شارژدهی این نوع باطری‌ها است.
  • قابلیت جداشدن دسته‌ها به شما این امکان را می‌دهد که در مکان‌هایی که نیاز به دسته ندارید به‌راحتی آن را جدا کنید.
  • وجود نشانگر زمان شارژ باطری روی دسته جارو به دوام بیشتر باطری و در نتیجه دستگاه شما منجر می‌شود.
  • صدای بسیار کم
  • وزن کم و سبک بودن
  • یکی دیگر از مزیت‌های این دستگاه‌ها ابعاد نسبتاً کوچک و در نتیجه امکان جابه‌جایی راحت و استفاده در هر مکانی است.
  • سری‌های قابل‌تعویض از نکات مثبت این جاروها است. به این شکل شما بر اساس نیاز می‌توانید سری را عوض کنید.
  • جاروشارژی‌های دسته‌بلند الکترولوکس بدون نیاز به پاکت و دارای مخزن قابل شستشو هستند.
  • فیلتر این جاروها به‌راحتی قابل‌جداشدن و شستشو است.
  • گنجایش مناسب مخزن دستگاه که حدود ۰.۴ تا ۲ لیتر یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این جاروها است.

انواع جاروشارژی دسته‌بلند الکترولوکس

الکترولوکس انواع مختلفی از جاروشارژی‌های دسته‌بلند را که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند، تولید کرده است. بسیاری از افراد که قصد خرید جاروشارژی را دارند این سؤال را می‌پرسند که جاروشارژی دسته‌بلند الکترولوکس خوبه یا نه. بهتر است بگویم هر کدام از این جاروها مزیت‌ها و امتیازاتی دارند که شما بر اساس نیاز و اولویت خود می‌توانید به‌راحتی انتخاب کنید. برخی انواع این جاروها را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

انواع جاروشارژی دسته‌بلند الکترولوکس

  • جاروشارژی دسته‌بلند الکترولوکس مدل ZB3211

این مدل از جاروشارژی الکترولوکس با دسته قابل‌جداشدن در هر دو حالت دستی و دسته‌بلند قابل‌استفاده است. باتری لیتیوم یون با ولتاژ ۱۸ ولت و قابلیت شارژدهی ۳۰ دقیقه از ویژگی‌های این محصول است. اندازه این دستگاه ۳۰۶*۱۷۲*۷۰۱ است و وزن آن حدود ۳.۱ کیلوگرم است. این مدل از جاروشارژی الکترولوکس صدای بسیار کم و حدود ۷۹ دسی‌بل تولید می‌کند. وجود سری‌های مختلف که به شما این امکان را می‌دهد که هر قسمتی از منزل و یا ماشین را به‌راحتی تمیز کنید هم از دیگر مزایای این دستگاه‌ها است. این دستگاه فیلتر قابل شستشو و مخزنی با گنجایش ۰.۵ لیتر دارد.

  • جاروشارژی دسته‌بلند الکترولوکس مدل ZB3212

این مدل از جاروشارژی‌ها علاوه بر مزیت‌های مدل 3211 ZB مزیت‌های دیگری هم دارند. به طور مثال گنجایش مخزن آن‌ها تا ۲ لیتر است. نشانگر پر شدن مخزن روی بدنه دستگاه قرارداد و پیش از پر شدن کامل مخزن به شما هشدار می‌دهد. اندازه این جاروشارژی با ابعاد ۲۷۰*۱۶۰*۱۰۹۰ میلی‌متر و وزن آن ۳ کیلوگرم است.

  • جاروشارژی الکترولوکس WQ61-10GG

این مدل جاروشارژی با بدنه‌ای از جنس پلاستیک مقاوم و ضدضربه، وزن بسیار کم ۲.۶۵ کیلوگرم دارد. ظرفیت مخزن آن ۰.۴ لیتر است و ابعاد آن ۱۱۴*۲۵۸*۱۱۰۵ است. مانند تمام مدل‌های دیگر الکترولوکس قدرت مکش بالای موتور و فیلتر قابل شستشو از مزیت‌های آن است.

  • جاروشارژی دسته‌بلند الکترولوکس ZB3213

این محصول با موتور پرقدرت و کم‌مصرف خیلی سریع جایگاه ویژه‌ای در میان سایر تولیدات الکترولوکس پیدا کرد. ابعاد این جاروشارژی ۷۰۱*۱۷۲*۳۰۶ میلی‌متر است. گنجایش مخزن ۰.۵ لیتر و وزن کل جاروشارژی ۳ کیلوگرم است. دسته جارو به‌راحتی قابل‌جداشدن است.

خدمات پس از فروش جاروشارژی‌های الکترو لوکس در ایران

خدمات پس از فروش جاروشارژی‌های الکترو لوکس در ایران

برای این که به طور دقیق بدانید جاروشارژی دسته‌بلند الکترولوکس خوبه یا نه باید در باره خدمات پس از فروش نمایندگی الکترولوکس هم اطلاعاتی داشته باشید. به دلیل محدودیت‌های موجود برند الکترولوکس نمایندگی فعالی در ایران ندارد. البته نمایندگی تعمیرات این برند مطابق تمام دستورالعمل‌های تولید محصول در سراسر ایران نمایندگی دارند. در نتیجه در صورت بروز مشکل به‌راحتی می‌توانید با این نمایندگی‌ها در شهر خود تماس حاصل فرمایید. دقت کنید که در زمان خرید محصول ضمانت‌نامه ۱۸ماهه را همراه فاکتور خرید از فروشگاه تحویل بگیرید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *