مجله سیمدخت
0

رستوران‌های بوشهر: تجربه‌ای بی‌نظیر از رنگ و طعم غذاهای جنوب

رستوران‌های بوشهر: تجربه‌ای بی‌نظیر از رنگ و طعم غذاهای جنوب
بازدید 31

پیش از آن‌که بهترین رستوران‌های بوشهر را بشناسید و اطلاعات بیشتری درباره جاهای دیدنی این شهر کسب کنید، خوب است با این شهر رویایی بیشتر آشنا شوید. بوشهر از پنج هزار سال پیش تاکنون یکی از زیباترین و مهم‌ترین بنادر ایران بوده و تحت حاکمیت‌های گوناگونی قرار داشته است. هر یک از این حکومت‌ها در طول تاریخ بناهای مختلفی در این شهر ساخته و آثار فرهنگی زیادی را از خود به یادگار گذاشته‌اند.

بنابراین، طبیعی است که بوشهر پر از جاهای دیدنی باشد. جالب است بدانید که این تنوع فرهنگی چشمگیر بر سفره بوشهری‌ها نیز تأثیر گذاشته و به غذاهای این شهر رنگ و طعمی بی‌نظیر بخشیده است. در این مقاله از مجله گردشگری علی‌بابا، قصد دارم بهترین رستوران‌های بوشهر را به شما معرفی کنم.

بهترین رستوران های بوشهر برای سور و ساتی به‌یاد ماندنی

شهر بوشهر، که در اسناد تاریخی با نام‌های «رام اردشیر»، «ابوشهر»، «بُخت اردشیر»، «لیان» و «ریشهر» نیز شناخته می‌شود، با قدمتی پنج هزار ساله یکی از زیباترین بنادر ایران محسوب می‌شود. این شهر در طول تاریخ خود حکومت‌های مختلفی از جمله عیلامیان، ساسانیان و افشاریان را تجربه کرده و از مراکز مهم آن‌ها بوده است.

شهر بوشهر

این بندر اقتصادی مهم در دوران خلافت «عُمَر» به‌دست مسلمانان فتح شد و به دلیل اهمیتی که داشت، به محل اولین چاپخانه سنگی، نخستین خط تلگراف و صنایعی مانند برق و یخ‌سازی تبدیل شد. بنابراین، علاقه‌مندان به گردشگری و دوست‌داران تاریخ ایران در سفر به این شهر می‌توانند از بسیاری از جاهای دیدنی بوشهر بازدید کنند.

بندر بوشهر

از سوی دیگر، وقتی صحبت از چشیدن طعم غذاهای محلی ایران به میان می‌آید، حیف است که از نواحی جنوبی این کشور و به ویژه بوشهر نامی برده نشود. به یاد داشته باشید که آشنایی با فرهنگ غذایی شهرها و مناطق گوناگون بخش مهمی از تجربه گردشگری است که به سادگی نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. بنابراین، آشنایی با بهترین رستوران‌های بوشهر به شما کمک می‌کند تا این تجربه را به طور کامل‌تری داشته باشید.

کافی است سر سفره مردم میهمان‌نواز، گرم و صمیمی جنوب بنشینید تا با روحیات، دلخوشی‌ها، ذائقه و مهم‌ترین منابع غذایی آن‌ها آشنا شوید.

شهر بوشهر

با توجه به قرارگیری بوشهر در حاشیه خلیج نیلگون فارس، در اغلب غذاهای این شهر از انواع ماهی‌ها و میگو استفاده می‌شود. بنابراین، در بیشتر رستوران‌های بوشهر می‌توان غذاهای دریایی متنوع با عطر و طعمی شگفت‌انگیز یافت که نه‌تنها جسم، بلکه روح و روان شما را نیز تغذیه می‌کنند. در ادامه، برخی از بهترین رستوران‌های بوشهر را به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران‌های مدرن بوشهر

اکنون می‌خواهم معرفی بهترین رستوران‌های بوشهر را با بررسی برخی از مدرن‌ترین غذاکده‌های این شهر آغاز کنم. بسیاری از جوانان و افرادی که به فضاهای شیک و امروزی و غذاهای بین‌المللی علاقه‌مندند، از مخاطبان همیشگی این رستوران‌ها هستند.

رستوران گاندو

– گاندو از بهترین رستوران های بوشهر

رستوران گاندو یکی از بهترین رستوران‌های بوشهر به سبک ایتالیایی است. در سراسر دنیا کمتر کسی را می‌توان یافت که به انواع پیتزا، پاستا، لازانیا، پنه و دیگر خوراک‌های ایتالیایی علاقه نداشته باشد. این رستوران با دکوراسیونی مدرن، گرم و صمیمی و با ارائه برخی از محبوب‌ترین و به‌روزترین غذاهای ایتالیایی، تجربه‌ای منحصر به فرد و فراموش‌نشدنی را برای شما فراهم می‌کند.

گاندو

بنابراین، اگر در سفر به بوشهر به دنبال رستورانی شیک هستید که غذای کودک داشته باشد و انواع پنه آلفردو یا پستو، راویولی و لازانیای مرغوب و خوشمزه‌ای را ارائه دهد، حتماً به گاندو سر بزنید. نگاهی به امتیازها و بازخوردهای گردشگران نشان می‌دهد که مسافرانی که پیش از این به این رستوران رفته‌اند، از قیمت، کیفیت غذا، سرویس‌دهی و رفتار پرسنل رضایت داشته‌اند.

اگر با خودروی شخصی به بوشهر سفر کرده‌اید، می‌توانید آن را در محوطه اختصاصی جلوی رستوران گاندو، یکی از بهترین رستوران‌های بوشهر، پارک کنید و با اطمینان کامل، از غذای دلخواه‌تان با قیمت مناسب لذت ببرید.

آدرس رستوران گاندو:

بوشهر، بلوار مطهری، بین عرفان ۳ و آتش‌نشانی، خیابان باغ زهرا، کنار مجتمع تجاری زیتون

تلفن

۰۷۷۳۳۵۴۱۶۱۳

– رستوران سن مارکو

رستوران سن مارکو یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران‌های بوشهر است که به ارائه غذاهای دریایی، ایتالیایی و بین‌المللی مشهور است. این مکان با طراحی شیک و بسیار راحت، محیطی صمیمی و دوستانه را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

رستوران مارکو

بسیاری از مشتریان این رستوران، جشن‌های کوچک و خصوصی، مانند تولد یا دورهمی‌های رسمی و کاری را در این مکان برگزار می‌کنند. سن مارکو با ارائه صبحانه، نهار، شام و خدمات کافی‌شاپ، سعی دارد که در همه اوقات روز، میهمانان خود را بهترین خدمات را ارائه دهد و غذاهای با کیفیت و با قیمت مناسب را به آن‌ها ارائه دهد.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای رستوران سن مارکو، این است که اطراف آن به‌راحتی می‌توانید جای پارکینگ مناسب برای خود پیدا کنید. همچنین، موقعیت مکانی این رستوران امکان دسترسی آسان به تاکسی را برای شما فراهم می‌سازد. در منوی این رستوران، تنوع غذاهای معروف جهانی، انواع کباب و ماهی‌های خوشمزه بوشهری به‌شما پیشنهاد می‌شود.

مهم است بدانید که برخی از جاهای دیدنی معروف بوشهر، از جمله موزه مردم‌شناسی، عمارت گلشن، عمارت کازرونی‌ها و پارک TV، در نزدیکی بسیار این رستوران واقع شده‌اند.

آدرس سن مارکو

بوشهر، خیابان ششم بهمن، رو‌به‌روی پارک تی وی، طبقه اول

تلفن

۰۹۱۷۴۰۳۰۲۶۲

– رستوران گرگور

وقتی بهترین رستوران‌های بوشهر مورد بحث قرار می‌گیرند، بدون شک نام رستوران ساحلی گرگور برجسته است. این رستوران بین‌المللی با ارائه محبوب‌ترین غذاهای دریایی و فرنگی، همچنین بهترین خوراک‌های منطقه آسیای شرقی در وعده‌های نهار و شام، توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند.

رستوران گرگور

این مکان زیبا، یکی از بهترین رستوران‌های بوشهر است که با واقع شدن در حاشیه خلیج نیلگون فارس، یک چشم‌انداز فوق‌العاده را پیش روی شما می‌گذارد. اگر تمایل دارید در یک محیط لوکس به همراه تغذیه بدنی، روحی خود را نیز بنوشید و از منظره آب‌های سیم‌فام خلیج فارس و آسمان آبی منطقه لذت ببرید، حتما به رستوران ساحلی گرگور سر بزنید.

باید بدانید که این رستوران معروف بوشهر، با ارائه مجموعه‌ای از غذاهای سالم گیاهی، سعی دارد تا آسایش گیاه‌خواران را نیز فراهم کند. علاوه بر اینکه یک مقصد عالی برای گردهم‌آیی خانوادگی است، برای پذیرایی از میهمانان خارجی و VIP نیز بسیار مناسب است.

رستوران گرگور

آدرس رستوران گرگور

بوشهر، خیابان خلیج فارس (ساحلی)، غرب استادیوم شهید بهشتی ، روبروی مجتمع فرهنگی تفریحی

تلفن

۰۹۱۷۵۷۹۹۹۱۹

– بل پاسی از بهترین رستوران های بوشهر

رستوران “بل پاسی” یکی از بهترین رستوران‌های بوشهر است که در وعده‌های نهار و شام با ارائه تنوعی از غذاها، میهمانان خود را پذیرایی می‌کند. این مکان با طراحی شیک و مدرن، به شما امکان می‌دهد تا از محبوب‌ترین مواد غذایی باکیفیت با قیمت‌های نسبتاً بالا لذت ببرید.

این رستوران معروف بوشهر در نزدیکی مدرسه تاریخی سعادت، آب‌انبار قوام و بافت تاریخی شهر واقع شده است. بنابراین، می‌توانید قبل یا بعد از صرف غذا در این رستوران، بسیاری از جاهای دیدنی بوشهر را به برنامه روزانه‌تان اضافه کنید و با یک تیر دو نشان بزنید.

بل پاسی از بهترین رستوران های بوشهر

رستوران بل پاسی، به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های بوشهر، همه ذائقه‌ها را در نظر می‌گیرد و برای هر سلیقه‌ای غذای خوشمزه‌ای فراهم می‌کند که این ویژگی باعث محبوبیت زیادی این مکان شده است. این رستوران دارای پارکینگ اختصاصی است، بنابراین اگر با خودروی شخصی‌تان سفر می‌کنید، نیازی به نگرانی درباره جای پارک ندارید.

اگر می‌خواهید یک روز به‌یادماندنی را تجربه کنید و علاوه بر کیفیت و تنوع غذا، از میهمان‌نوازی کادر رستوران لذت ببرید، حتماً به رستوران بل پاسی سر بزنید.

رستوران بل پاسی

آدرس رستوران بل پاسی

بوشهر، بلوار چمران، نبش جفره، مجموعه رستوران بل پاسی

تلفن

۰۷۷۳۳۳۳۴۴۱۱

– رستوران زیتون بوشهر

پس از بازدید از جاهای دیدنی بوشهر، توصیه می‌کنیم حداقل برای صرف یک وعده نهار یا شام به رستوران زیتون، یکی از بهترین رستوران‌های بوشهر، سر بزنید. این رستوران با ارائه فهرستی از غذاهای دریایی باکیفیت و انواع فست فود، در یک فضای شیک و مدرن، میزبان شما خواهد بود. در رستوران زیتون، شما می‌توانید از غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی با قیمتی مناسب لذت ببرید.

رستوران زیتون بوشهر

پرسنل آموزش‌دیده و با تجربه این رستوران، در محیطی صمیمی با همراهی موزیک زنده، به بهترین شکل ممکن از شما پذیرایی خواهند کرد. رستوران زیتون، یکی از بهترین رستوران‌های بوشهر، دارای پارکینگ اختصاصی است. بنابراین، به‌سادگی می‌توانید خودروی شخصی‌تان را در این مکان امن پارک کرده و اوقات خوشی را در اینجا تجربه کنید.

بافت تاریخی بوشهر، آب انبار قوام، پارک TV و کلیسای ارامنه بوشهر (گئورگ مقدس) از جاذبه‌های گردشگری نزدیک‌ترین به رستوران زیتون، یکی از بهترین رستوران‌های بوشهر، هستند. کاربران به کیفیت غذا، سرویس‌دهی و اتمسفر عالی این رستوران اشاره می‌کنند.

آدرس رستوران زیتون

بوشهر، خیابان ساحلی، جنب شورای شهر بوشهر

تلفن

۰۹۱۷۳۷۹۵۲۱۱

رستوران های سنتی بوشهر

در فهرست بهترین رستوران‌های بوشهر، برخی از غذاکده‌های سنتی نیز جای دارند. بسیاری از گردشگران پس از بازدید از جاهای دیدنی بوشهر، تمایل دارند تا در رستوران‌های سنتی این شهر، غذای خود را به سبک محلی تجربه کنند و از فرهنگ محلی این منطقه لذت ببرند. در ادامه، اطلاعات مربوط به برخی از بهترین رستوران‌های سنتی بوشهر را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

رستوران سنتی بوشهر

– رستوران سنتی شونشین

وقتی به انتخاب غذاهای سنتی در یک محیط گرم و صمیمی با نورپردازی و دکوراسیون عالی می‌پردازید، رستوران شونشین می‌تواند به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های بوشهر شناخته شود. این مکان با تزیین تابلوهای نقاشی زیبا، در تمام وعده‌های صبحانه، نهار و شام، مهمانانی را از نقاط دور و نزدیک ایران به خود می‌پذیرد.

آشپزهای با تجربه این سفره‌خانه، از جمله بهترین رستوران‌های بوشهر، با ارائه انواع غذاهای محلی و دریایی، شما را به فرهنگ بومیان این منطقه آشنا می‌سازند.

رستوران سنتی شونشین

فضای دلچسب این مجموعه از بهترین رستوران های بوشهر با موسیقی زنده و خیام‌خوانی در هنگام صرف شام دلپذیرتر می‌شود. نزدیکی این سفره‌خانه به برخی از معروف‌ترین جاهای دیدنی بوشهر از قبیل عمارت کازرونی، عمارت دهدشتی، عمارت تاریخی، عمارت حاج رئیس، بازار قدیمی بوشهر، عمارت گلشن و موزه مردم‌شناسی از دیگر مزایایی است که خوب است در نظر داشته باشید.

اگر علاقه‌مند به غذاهای دریایی محلی با کیفیت و قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنم قلیه ماهی و قلیه میگوی اینجا را، یکی از بهترین رستوران‌های بوشهر، حتماً امتحان کنید. در اطراف این رستوران، یک فضای پارک عمومی وجود دارد، بنابراین با آسودگی و بدون نگرانی از پیدا نکردن جای پارک، می‌توانید با خودروی شخصی‌تان به این مکان مراجعه کنید.

شونشین

آدرس رستوران شونشین

بوشهر، خیابان نواب صفوی، خیابان دشتستان، کوچه روبه‌روی بانک مسکن

تلفن

۰۹۱۷۳۷۶۱۳۶۷

– رستوران سنتی قلیه‌سرای عامو حسین

بعد از بازدید از جاهای دیدنی بوشهر، اگر تمایل دارید غذای محلی با قیمت مناسب را در یک محیط ساده تجربه کنید، حتما به قلیه‌سرای عامو حسین، یکی از بهترین رستوران‌های بوشهر، سر بزنید. این رستوران کوچک با چیدمانی کاملاً معمولی و در عین حال صمیمی، برخی از بهترین غذاهای دریایی بوشهر را ارائه می‌دهد.

فضای دنج این رستوران به گونه‌ای طراحی شده است و پرسنل آن به نحوی از شما پذیرایی می‌کنند که احساس می‌کنید مثل اینکه در خانه یکی از اقوام نزدیک به شما هستید.

رستوران سنتی قلیه‌سرای عامو حسین

قلیه‌سرای عامو حسین، یکی از بهترین رستوران‌های بوشهر، تنها در زمان نهار فعالیت می‌کند. از مزایای این غذاکده سنتی می‌توان به وجود فضای پارک عمومی و فضای باز اشاره کرد. همچنین، برخی از جاذبه‌های گردشگری بوشهر مانند مدرسه سعادت، موزه مردم‌شناسی بوشهر، بوستان مصلی و رصدخانه ابوریحان در نزدیکی این غذاکده سنتی قرار دارند.

با این حال، باید بدانید که این رستوران سنتی، علیرغم تمام خوبی‌ها و مزایایی که دارد، فاقد سرویس بهداشتی است.

قلیه‌سرای عامو حسین

آدرس رستوران عامو حسین

بوشهر، چهارراه ولیعصر، ابتدای خیابان حافظ

تلفن

۰۷۷۳۳۳۵۱۱۲۶

– رستوران بوشهر غذا

رستوران وشهر غذا یکی از بهترین رستوران‌های بوشهر است که تنها در وعده نهار انواع غذاهای محلی و سنتی را ارائه می‌دهد. کافی است یک‌بار حداقل ماهی کخو، حلوا سفید یا دمپخت میگوی این رستوران را امتحان کنید تا از صمیم قلب عاشق غذاهای جنوبی شوید. نحوه سرو غذا و رفتار گرم و صمیمی پرسنل این رستوران به گونه‌ای است که گردشگران را به این مکان دوست‌داشتنی می‌کشاند.

رستوران بوشهر غذا

برای تهیه قلیه‌ماهی‌های جا افتاده در رستوران بوشهر غذا، از ماهی سنگسر، سبزی تازه و بهترین نوع قره‌قروت استفاده می‌شود. خبر خوب دیگر این است که در این رستوران، علاوه بر غذاهای رنگارنگ محلی و دریایی، انواع قهوه نیز سرو می‌شود.

پس از لذت بردن از یک غذای باکیفیت در اینجا، که از بهترین رستوران‌های بوشهر است، می‌توانید یک فنجان اسپرسوی مرغوب را هم سفارش دهید که با استفاده از بهترین برندهای قهوه تهیه شده است. اگر تمایل دارید در یک محیط ساده و دوستانه از غذاهای عالی و باکیفیت لذت ببرید، حتما به بوشهر غذا سر بزنید.

رستوران بوشهر غذا

آدرس رستوران بوشهر غذا

بوشهر، خ حافظ جنوبی، نبش پردیس ۲۰

تلفن

۰۹۱۷۲۳۵۰۰۷۳

۰۷۷۳۳۳۳۷۳۹۹

–رستوران سنتی خاتم

رستوران سنتی خاتم، با تخت‌های وسیع و راحت، به عنوان یکی از برجسته‌ترین رستوران‌های بوشهر شناخته می‌شود. این رستوران در وعده‌های نهار و شام، علاوه بر ارائه غذاهای محلی خود، مجموعه‌ای گسترده از فست فودهای مختلف را با قیمت‌های مناسب به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

با حضور در این مکان معروف بوشهر، مشتریان احساس می‌کنند که به یک فضای دنج و صمیمی خوش‌آمدید می‌کنند. فهرست گسترده‌ای از انواع غذاهای متنوع و خوشمزه در اختیارشان قرار دارد، که انتخاب و لذت بردن از آنها برای آن‌ها آسان و دلچسب است.

این ویژگی‌ها باعث شده که رستوران سنتی خاتم نقش مهمی در جذب مشتریان و ارائه تجربه‌ی خوشی برای آنها داشته باشد.

رستوران سنتی خاتم

رستوران سنتی خاتم یکی از بهترین رستوران‌های بوشهر است که با اختصاص پارکینگ اختصاصی، به راحتی میهمانان خود را استقبال می‌کند. نظرات کاربران نشان می‌دهد که کادر مجرب این رستوران با برخورد حرفه‌ای و خدمات متمایز، توجه و رضایت مشتریان را جلب کرده است. این رستوران از لحاظ چیدمان و طراحی، یک غذاخانه متوسط به حساب می‌آید، اما کیفیت بسیار بالای غذاهایی مانند شیرماهی و میگوی سوخاری، هر نقصی را جبران می‌کند.

رستوران سنتی خاتم

آدرس رستوران خاتم

بوشهر، خیابان ساحلی، جنب باشگاه ایران جوان

تلفن

۰۹۱۸۳۳۸۸۵۴۰

رستوران های معروف بوشهر

تاکنون، ما برخی از رستوران‌های معروف بوشهر با فضا و طراحی مدرن و سنتی را معرفی کردیم. اما اگر از ساکنان این شهر بپرسیدید که بهترین رستوران بوشهر کدام است، در پاسخ به اسامی زیر خواهید رسید. در ادامه، چند نمونه از بهترین رستوران‌های بوشهر را به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران های معروف بوشهر

– میداف از بهترین رستوران های بوشهر

اگر می‌خواهید در یک رستوران معروف در بوشهر اوقات خوشی را سپری کنید و از غذاهای باکیفیت لذت ببرید، پیشنهاد می‌کنم به میداف، یکی از بهترین رستوران‌های بوشهر، سر بزنید. این رستوران یکی از وسیع‌ترین و پربیننده‌ترین غذاخوری‌های شهر است که در بنایی سه طبقه با چیدمان سنتی و جذاب قرار دارد. در میداف، به علاوه از انواع غذاهای محلی، فست فود نیز ارائه می‌شود که همگی با کیفیت بالا و طعمی بی‌نظیر هستند.

 

رستوران میداف

بخصوص در وعده نهار، اگر در طبقات بالایی رستوران قرار بگیرید، از منظره‌ی زیبای خلیج فارس که از این بهترین رستوران‌های بوشهر قابل دید است، لذت خواهید برد. همچنین، شام خود را می‌توانید در فضای باز همراه با موسیقی زنده تجربه کنید.

همچنین، با توجه به داشتن پارکینگ اختصاصی، نگرانی از جای پارک کردن ندارید. بنابراین، به راحتی می‌توانید با خودروی شخصی به این رستوران بروید و علاوه بر تجربه کردن غذاهای محلی باکیفیت، ساعات خوشی را در آنجا سپری کنید.

رستوران میداف

آدرس رستوران میداف

بوشهر، خیابان ساحلی جفره

تلفن

۰۷۷۳۳۳۲۱۷۹۰

– رستوران قوام

رستوران قوام یکی از برجسته‌ترین رستوران‌های بوشهر است که با ارائه غذاهای ایرانی، دریایی، محلی و انواع فست فود، در فضایی وسیع، تاریخی و بسیار زیبا، میهمانان خود را پذیرایی می‌کند و اوقاتی به یاد ماندنی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

قلیه‌ماهی و میگو پلو از معروف‌ترین غذاهای این رستوران شناخته می‌شوند. به شما پیشنهاد می‌دهیم حتماً آن‌ها را امتحان کنید. با قیمت مناسب، کیفیت عالی و اتمسفر دوست‌داشتنی، این رستوران را به محل پرطرفدار هنرمندانی که به بوشهر سفر می‌کنند، تبدیل کرده است.

رستوران قوام

کافه رستوران قوام، یکی از بهترین رستوران‌های بوشهر است که در محل آب‌انبار قدیمی شهر بوشهر واقع شده و بنای آن به یادگار دوران قاجار باقی مانده است. با انتخاب این مکان، شما به‌طور همزمان یک تیر دو نشان می‌زنید؛ به این معنی که علاوه بر اینکه یکی از جاهای دیدنی بوشهر را مشاهده می‌کنید، از غذاهای عالی آن نیز لذت می‌برید.

شام در این رستوران بوشهری، به یک تجربه‌ی فراموش‌نشدنی تبدیل می‌شود به دلیل اجرای موسیقی زنده و خوانندگی خیام توسط هنرمندان برجسته شهر. لازم به ذکر است که این رستوران دارای پارکینگ اختصاصی نمی‌باشد، بنابراین در صورتی که قصد دارید در روزهای پراز جمعیت به اینجا بروید، باید برای پیدا کردن جای پارک در خیابان کمی وقت صرف کنید.

رستوران قوام

آدرس رست.ران قوام

بوشهر، خیابان ساحلی، کنار بوستان پرندگان

تلفن

۰۷۷۳۳۳۳۱۲۷۵-۶

۰۹۱۷۴۰۰۰۰۳۴

– رستوران اسطوره

کافه رستوران اسطوره یکی از برجسته‌ترین رستوران‌های بوشهر است. این رستوران در یک بنای بزرگ و دو طبقه با چیدمانی شیک و در عین حال صمیمی، انواع کباب، غذاهای ایرانی، غذاهای دریایی، استیک و انواع نوشیدنی سرد و گرم را همه روزه برای پذیرایی از گردشگران آماده می‌کند.

رستوران اسطوره

توصیه می‌کنیم در این کافه رستوران بوشهری برجسته، حتماً از غذاهای خوشمزه‌ی مانند ماهی شکم‌پر جنوبی، ماهی شوریده سرخ‌شده یا استیک شیرماهی استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید در اینجا دسرهای رنگارنگی مانند کرپ نوتلا با تزیین کیت‌کت و ام‌اند‌ام را هم به عنوان ختمیان نوش جان کنید

آدرس رستوران اسطوره

بوشهر، میدان باغ زهرا، ابتدای خیابان مطهری

تلفن

۰۷۷۳۳۵۶۰۴۷۰

۰۷۷۳۳۵۶۰۴۷۱

۰۷۷۳۳۵۶۰۴۷۲

سخن آخر

در این مقاله، سعی کردم اطلاعات و نام رستوران‌های برجسته بوشهر را به صورت خلاصه و مفید به اشتراک بگذارم. امیدوارم در سفر به گوشه‌های ایران، هرگز لذت از شکم‌گردی و آشنایی با فرهنگ غذایی مناطق مختلف را از دست ندهید. خوشحال می‌شوم اگر تجربه‌ی سفر به بوشهر و تجربه‌ی معتبرترین رستوران‌های این شهر را با دیگران در مجله علی‌بابا به اشتراک بگذارید. آرزوی سفر خوبی برای شما دارم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *