مجله سیمدخت
0

“ریمیک Silent Hill 2: انقلابی در سیستم مبارزه”

"ریمیک Silent Hill 2: انقلابی در سیستم مبارزه"
بازدید 22

تهیه‌کننده مجموعه Silent Hill در استودیوی کونامی اعلام کرد که برخی جنبه‌های گیم‌پلی بازی Silent Hill 2 Remake ، از جمله نحوه‌ی برخورد با دشمنان و موقعیت‌های آن‌ها در محیط بازی، به‌طور کامل بازطراحی شده است.

کونامی و استودیوی بلوبرتیم در بیانیه‌های مختلف اعلام کردند که ریمیک بازی Silent Hill 2 تا حد زیادی به نسخه اورجینال و محبوب خود وفادار خواهد ماند. با این حال، به دلیل تغییر استانداردهای گیم‌پلی و تطبیق آن با سبک مدرن بازی‌های ترسناک و بقا، ضروری است که برخی جنبه‌های گیم‌پلی بازی تغییر کند. این تغییرات شامل افزایش امکانات گشت‌وگذار در ساختمان‌ها و بازنگری در سیستم دیالوگ‌ها در موقعیت‌های مختلف بازی است. به علاوه، به نظر می‌رسد که یکی دیگر از تغییرات برجسته این ریمیک نسبت به نسخه اورجینال Silent Hill 2، نحوه‌ی برخورد با دشمنان و محل قرارگیری آن‌ها در بازی خواهد بود.

موتوی اوکاموتو، تهیه‌کننده ارشد مجموعه Silent Hill در کونامی، در مصاحبه‌ای با مجله PLAY گفت که ریمیک Silent Hill 2 تغییرات جزئی در نحوه‌ی مواجهه با دشمنان دارد. مکان قرارگیری دشمنان در بازی به طور کامل بازنگری شده است تا بازیکنانی که با نسخه اورجینال آشنا هستند نیز بتوانند تجربه‌ای تازه و متفاوت داشته باشند.

"ریمیک Silent Hill 2: انقلابی در سیستم مبارزه"اوکاموتو در این باره اظهار داشت: «در مورد موجوداتی که با آن‌ها مواجه می‌شویم، تغییرات جزئی مشاهده می‌شود. همچنین مکان قرارگیری آن‌ها را به‌طور کامل تغییر دادیم تا همه بتوانند تجربه‌ای جدید از بازی داشته باشند.» او همچنین افزود که کونامی با عرضه ریمیک بازی Silent Hill 2 به دنبال ارزیابی میزان استقبال از احیای سبک وحشت روانشناختی و بررسی جدیت آن در میان مخاطبان است تا تصمیمات لازم را برای ادامه فعالیت در این حوزه بگیرد.

او در این خصوص گفت: «ما کاملاً آگاهیم که Silent Hill 2 به‌عنوان یک شاهکار خاطره‌انگیز در دل بسیاری از طرفداران جایگاه ویژه‌ای دارد. به همین دلیل با معرفی نسخه ریمیک این بازی، قصد داریم به طرفداران نشان دهیم که کونامی به طور جدی و ثابت‌قدم در تلاش است تا این مجموعه را دوباره احیا کند و قادر به ارائه یک بازی با کیفیت در سطح Silent Hill است.»

در حال حاضر، کونامی دو بازی جدید از مجموعه Silent Hill را در دست ساخت دارد که با نام‌های Silent Hill: Townfall و Silent Hill f معرفی شده‌اند. همچنین شایعاتی درباره وجود چند پروژه دیگر از این مجموعه نیز در حال گردش است. در پایان، نظرات خود را در این مورد با سیمدخت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *