مجله سیمدخت
0

زیباترین طرح های کاغذ دیواری پشت تلویزیون در سال 2024

زیباترین طرح های کاغذ دیواری پشت تلویزیون در سال 2024
بازدید 59

 

اگر تصمیم دارید برای دکور تی وی روم یا دیوار پشت تلویزیون خانه خود کاغذ دیواری خریداری و نصب کنید پیشنهاد میکنم حتما این مقاله را تا آخر مطالعه کنید. در این مقاله زیباترین طرح های کاغذ دیواری پشت تلویزیون از نظر رنگ، طرح و مدل، کاربرد را به شما معرفی میکنیم. دیوار پشت تلویزیون یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون هر خانه ای است پس باید وقت زیادی برای دیزاین آن بگذارید.

زیباترین طرح و مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون کدام اند؟

کاغذ دیواری گلدار، ساده و شیک، سه بعدی، پتینه، داماسک، طبیعت و بسیاری دیگر به عنوان جدیدترین و زیباترین طرح های کاغذ دیواری پشت تلویزیون در سال 2024 شناخته می شوند در ادامه به برسی هر یک از آن ها می پردازیم:

کاغذ دیواری گلدار یا طرح گل

اگر بخواهیم به دل تاریخ دنیای دکوراسیون و کاغذ دیواری برویم، اولین نشانه‌های خلق کاغذ دیواری با طرح‌ گلدار همراه است. این کاغذ دیواری همواره جایگاه ویژه‌ای در دکوراسیون داشته و از دوران قدیم پرطرفدار بوده‌است. در گذشته این طرح کاغذ دیواری تنها در اختیار افراد ثروتمند و گروه‌های خاص بوده. به همین دلیل هنوز هم این طرح به‌نوعی لوکس و باشکوه به‌نظر می‌رسد.برای دیزاین دیوار پشت تلویزیون می توانید از گل های سه بعدی یا فانتزی نیز استفاده کنید.

کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون

کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون

طرح های موجود در دسته بندی پوستر سه بعدی پشت تلویزیون دارای طیف وسیعی از طرح ها هستند؛ از طرح گل و اشکال هندسی و چرم و چوب گرفته تا کاشی و سنگ و طرح های فانتزی و مناظر و غیره. البته پوستر دیواری‌ ای که برای نصب در پشت تلویزیون انتخاب می شود باید از سادگی نسبی ای بهره مند باشد تا خیلی حواس بیننده ی تلویزیون را پرت نکند. به همین منظور بیشتر طرح های پوستر دیواری‌های پشت تلویزیون خیلی شلوغ نیستند. پوستر دیواری پشت تلویزیون همان طور که از نامش مشخص است روی دیوار پشت تلویزیون منزل شما نصب می شود و به دکوراسیون خانه هویت می بخشد.

به جز مدل‌های ساده، کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی پشت تلویزیون، انتخابی برتر نسبت به مدل‌های ساده بوده و باعث می‌شود تا نمای دیوار بخش پشتی محل قرارگیری تلویزیون شما، مانند فضایی زنده و طبیعی جلوه پیدا کند. البته در مدل‌های کاغذ دیواری سه بعدی نیز با تنوع بالایی روبر هستیم که توصیه می‌کنیم تا از میان آن‌ها بهترین سبک را مطابق با انتظار خود انتخاب کنید.

کاغذ دیواری طرح و مدل داماسک

کاغذ دیواری طرح داماسک دارای طرح و رنگ‌های متنوعی بوده و با داشتن ظاهر جذاب و لوکس، برای محوطه‌های مختلف از جمله سالن پذیرایی، دیوار پشت تلویزیون و همین طور هال و اتاق کار، مناسب هستند. با توجه به سلیقه و نوع دکوراسیون محیط، می‌توان بهترین نوع پوستر دیواری داماسک را انتخاب کرده و با نصب حرفه‌ای از جلوه آن، نهایت لذت را برد.

کاغذ دیواری طرح و مدل پتینه

یکی از سبک‌های جذاب و فوق العاده پرطرفدار در انواع پوشش‌های دیواری، پوستر دیواری پتینه است. کاغذ دیواری پتینه با طرح‌هایی که تداعی کننده سبک‌های قدیمی، دیوارهای ترک خورده و به شکلی کهنه و فرسوده هستند، همراه بوده و یک سبک متفاوت را به نمایش می‎‌گذارد. کاغذ دیواری طرح پتینه، با طرح‌های خاص و هنری؛ از ترکیب رنگ‌های خارق العاده‌‌ای برخوردار است. از این روی در محیط‌های خانگی یا اداری، هر دو امکان استفاده از این نوع پوشش دیواری وجود دارد.

کاغذ دیواری ساده و شیک

کاغذ دیواری پشت تلویزیون شیک و ساده

در میان انواع کاغذ دیواری‌ها، کاغذ دیواری ساده یا تک رنگ از جمله محصولات پرکاربرد محسوب می‌شود. این دیوارپوش‌ها به دلیل اینکه طرح خاصی در آنها به کار نرفته، در تمام فضاها قابل استفاده هستند. واقعیت این است که کاغذ دیواری ساده و شیک مورد پسند بیشتر اقشار جامعه است. کاغذ دیواری بدون طرح بعد از مدتی موجب ایجاد کسالت در افراد نشده و فضا را به یک محیط تکراری تبدیل نمی‌کنند. در اصل حتی در دنیای کاغذ دیواری نیز، زیبایی در سادگی است.

اگر فضای پذیرایی و نشیمن شما شلوغ است به شما توصیه می‌کنیم در قسمتی که تلویزیون قرار می‌گیرد از کاغذ دیواری ساده استفاده کنید. نصب کردن کاغذ دیواری ساده پشت تلویزیون کمک می‌کند تا شلوغیِ فضای نشیمن چندان مشخص نباشد.

کاغذ دیواری طرح و مدل آجر

پوستر دیواری‌‌ طرح آجر‌ را می توان در سالن پذیرایی، اتاق خواب، پشت تلویزیون و حتی سقف استفاده کرد. از این پوستر دیواری‌‌‌ ها حتی می توان در کافی شاپ هم بهره برد. هزینه مناسب تر و نصب آسان تر نسبت به آجر این پوستر‌ دیواری‌ را به یکی از محبوب ترین طرح های پوستر‌ دیواری تبدیل کرده است. رنگ بندی این دسته از پوستر دیواری‌ ها به دلیل داشتن طرح آجری، طیف رنگی کاملی را شامل نمی شود ولی گستره ی رنگی نارنجی، قهوه ای، کرم، سفید، خاکستری و آجری را در بر می گیرد.

پوستر دیواری

پوستر دیواری در حقیقت چیزی شبیه به کاغذ دیواری است که در ابعاد مختلف چاپ شده و با طرح‌ها و ترکیب رنگ‌های بسیار متنوعی همراه است. برای خرید پوستر دیواری، باید به جنس عالی آن و همین طور مدل و طرح دقت کافی داشته و در تناسب با محیطی که مد نظر دارید، انتخاب خود را انجام دهید. یکی از بهترین و زیباترین انتخاب ها برای دکور دیوار پشت تلویزیون استفاده از پوستر دیواری است که قیمت مناسب و ارزانی هم دارد.

پوستر دیواری سه بعدی طبیعت

پوستر سه بعدی پشت تلویزیون مدل طبیعت

پوستر دیواری سه بعدی طبیعت برای آرامش و فضایی روح بخش در منزل یا محل کار بسیار موثر است. پوستر سه بعدی طبیعت شامل تصاویری از طبیعت و مناظر سراسر جهان در تمام فصول سال است. از جنگل ها، ساحل و دریا گرفته تا آسمان و کوه و آبشار در این دسته بندی قرار دارد. چه کسی از طبیعت و منظره خوشش نمی آید بدون شک هیچ کس.

بنابراین این پوستر دیواری برای تمام سلایق و به خصوص علاقه مندان به طبیعت و محیط زیست طراحی شده است. استفاده از طرح های طبیعی و رنگ های زنده این پوستر دیواری را برای هر مکان و هر دکوراسیون مناسب کرده است. از پوستر سه بعدی طبیعت می توانید در سالن پذیرایی،اتاق خواب، پشت تلویزون و.. استفاده کنید بدون اینکه نگران ست شدن و هماهنگ شدن با سایر بخش های خانه با آن باشید.

چاپ پوستر دیواری و کاغذ دیواری طرح دلخواه

اگر برای دیوار پشت تلویزیون به دنبال طرح اختصاصی و کاملا سفارشی هستید پیشنهاد میکنم از محصول چاپ پوستر با طرح و عکس دلخواه استفاده کنید البته هزینه آن نسبت به طرح ها آماده بیشتر است ولی ارزشش را دارد.

برای آن دسته از افرادی که به دنبال طرح‌های کاملا اختصاصی برای دیوارپوش محوطه‌های مختلف در منزل یا محل کار خود هستند، چاپ کاغذ دیواری سفارشی یا تبدیل عکس به پوستر دیواری، یک مزیت عالی به حساب می‌آید. به طور مثال اگر شما علاقه مند به یک طرح خاص منظره باشید که در میان طرح‌های عرضه شده از پیش آماده وجود نداشته باشد، می‌توانید از این طریق پوستر دیواری یا کاغذ دیواری آن را سفارش داده و در ابعاد دلخواه خود تحویل بگیرید. همین طور بسیاری از افراد مایل به داشتن یک پوستر دیواری بزرگ از عکس چهره خود یا فرزاندانشان هستند. با سفارش تبدیل عکس به پوستر دیواری، می‌توانید یک پوستر جذاب و با جلوه عالی از چهره مورد نظر خود در اختیار داشته و در محل لازم نصب کنید.

هزینه و قیمت چاپ کاغذ دیواری سفارشی یا پوستر سفارشی، بستگی مستقیم به این دارد که نوع کاغذ انتخاب شده چطور باشد و همین طور چه ابعادی برای چاپ از سوی مشتری اعلام شود. در وب سایت منزل و در بخش سفارش پوستر اختصاصی، شما می‌توانید با انتخاب ابعاد و کاغذ چاپ، هزینه چاپ پوستر دیواری سفارشی را مشاهده کرده و پس از آن، نسبت به ثبت سفارش خود برای چاپ پوستر دیواری با عکس دلخواه، اقدام کنید.

سخن پایانی

برای آن که بتوانید بهترین انتخاب برای خرید پوستر دیواری پشت تلویزیون را داشته باشید، بهتر است که پیش از هر چیزی مشخص کنید که آیا به دنبال یک مدل معمولی هستید یا سه بعدی! کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون، باعث خواهد شد تا فضای لاکچری‌تر به چشم آمده و در عین حال نیز از جذابیت بیشتری برخوردار باشد. به طور مثال پوستر سه بعدی پشت تلویزیون مدل گل، جلوه‌ای طبیعی و نزدیک به واقعیت از یک گل یا منظره را نمایش داده و این فوق العاده جذاب خواهد بود. به جز آن حتما اندازه گیری دقیقی از مساحت دیواری که قصد نصب پوستر روی آن را دارید، انجام داده و مطابق با همین اندازه گیری، سفارش خود را ثبت کنید. نصب تنها در صورتی به درستی انجام خواهد شد که ابعاد را از پیش به خوبی اندازه گیری کرده و به همان تناسب خرید خود را انجام دهید.

فارغ از طرح و سبک، قیمت کاغذهای دیواری پشت تلویزیون، تقریبا یکسان بوده و هزینه خرید این کاغذهای دیواری، بستگی به ابعاد انتخابی شما خواهد داشت. اما بدیهی است که قیمت کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون در مقایسه با مدل‌های معمولی آن بیشتر بوده و با توجه به جلوه و شرایط خاص مدل‌های سه بعدی، هزینه بالاتری دارند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *