مجله سیمدخت
0

ساخت ریمستر Fallout 3 و Oblivion متوقف شد.

ساخت ریمستر Fallout 3 و Oblivion متوقف شد.
بازدید 22

به نظر می‌رسد که بتسدا دیگر قصدی برای ساخت نسخه بازسازی شده از بازی‌های Fallout 3 و The Elder Scrolls 4: Oblivion ندارد.

ابتدا در مدارک منتشر شده از دادگاه FTC میان مایکروسافت و اکتیویژن، احتمال ساخت نسخه‌های بازسازی شده یا ریمستر بازی‌های Fallout 3 و The Elder Scrolls 4: Oblivion مطرح شد. اما اکنون به نظر می‌رسد که بتسدا تصمیمی برای ادامه‌ی این پروژه‌ها ندارد و احتمال دارد این دو پروژه پیش از آغاز لغو شده باشند. بازی‌های Fallout 3 و The Elder Scrolls 4 از جمله بازی‌های تحسین‌شده در ژانر RPG هستند که طرفداران قطعا از ساخت نسخه‌های ریمستر آن‌ها با گرافیک مدرن استقبال می‌کردند و این اقدام می‌توانست انتظارات برای نسخه‌های جدیدتر را کاهش دهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بتسدا دیگر قصدی برای پیشبرد این پروژه‌ها ندارد. این تصمیم می‌تواند نارضایتی طرفداران را به همراه داشته باشد، به ویژه که بازی‌های اخیر این شرکت، مانند Starfield، نتوانسته‌اند به موفقیت‌های پیشین بازی‌های RPG بتسدا نزدیک شوند. شاید ریمستر این بازی‌ها می‌توانست بار دیگر رابطه مثبت بین شرکت و مخاطبانش را تقویت کند.

ساخت ریمستر Fallout 3 و Oblivion متوقف شد.

با این حال، می‌توان امیدوار بود که این تصمیم به منظور تمرکز بهتر بر روی ساخت بازی The Elder Scrolls 6 اتخاذ شده باشد. به هر حال، بازسازی دو بازی Fallout 3 و The Elder Scrolls 4 ممکن بود بخشی از منابع بتسدا را به خود مشغول کند و ممکن است این اقدام به منظور افزایش تمرکز بر روی پروژه جدید تیم انجام شده باشد.

علاوه بر این، در مورد سری Fallout باید گفت که نسخه جدید این بازی ممکن است به مراتب دیرتر از آنچه پیش از این انتظار می‌رفت به دست طرفداران برسد. به نظر می‌رسد که مایکروسافت و بتسدا نیاز به استراتژی جدیدی برای تسریع در عرضه بازی‌های جدید این سری دارند.

ساخت ریمستر Fallout 3 و Oblivion متوقف شد.

لازم به ذکر است که بسیاری از پروژه‌هایی که در اسناد فاش شده‌ی FTC مشاهده شده بودند، هیچ‌گاه به‌طور رسمی توسط شرکت‌ها تأیید یا تکذیب نشدند. بنابراین، ممکن است بتسدا از مدت‌ها پیش تصمیم به لغو این پروژه‌ها گرفته باشد، ولی ما از آن مطلع نباشیم. با این حال، تیم بتسدا به‌خوبی از تقاضای بالا برای بازی‌های جدید Fallout و Elder Scrolls آگاه است. بنابراین، هنوز این احتمال وجود دارد که در آینده تصمیماتی برای ریمیک یا ریمستر این بازی‌ها اتخاذ شود.

در سیمدخت با به روز ترین اخبار بازی و سینما وتلویزیون همراه ما باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید