مجله سیمدخت
0

سامورایی جک و بیتل جوس در MultiVersus

سامورایی جک و بیتل جوس در MultiVersus
بازدید 26

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros Games) و استودیوی Player First Games اخیراً اعلام کرده‌اند که شخصیت‌های سامورایی جک (Samurai Jack) و بیتل‌جوس (Beetlejuice) به فصل دوم بازی Multiversus اضافه خواهند شد. در حال حاضر، سامورایی جک به بازی افزوده شده و قابل استفاده است. این شخصیت از کارتون معروف به نام سامورایی جک و بیتل‌جوس نیز از فیلم کلاسیک سال ۱۹۸۸ الهام گرفته شده است.

در توضیحات مربوط به سامورایی جک آمده است که این جنگجوی برجسته، پس از آنکه توسط شیطانی به نام آکو (Aku) به آینده فرستاده می‌شود، تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای بازگشت به گذشته آغاز می‌کند. با شمشیرزنی بی‌نظیر و چابکی فوق‌العاده‌اش، او به عنوان یک مبارز قابل اعتماد شناخته می‌شود. در تریلر جدید گیم‌پلی بازی MultiVersus، مهارت‌های جنگی سامورایی جک به عنوان یک شخصیت کلاس Bruiser به نمایش گذاشته شده است که شامل استفاده از تیغه کاتانا و حرکات سریع پا می‌شود. همچنین، این تریلر اولین نگاه به اسکین Righteous Warrior Jack را ارائه می‌دهد که برای خرید در فروشگاه درون بازی در دسترس است.

سامورایی جک و بیتل جوس در MultiVersus

علاوه بر این، حالت رنک (Ranked) به فصل دوم بازی MultiVersus اضافه شده است. این حالت به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در مسابقات یک در برابر یک و دو در برابر دو شرکت کنند و در عین حال برای کسب امتیازهای بالا در تابلوی امتیازات رقابت کنند. با کسب این امتیازها، بازیکنان می‌توانند به آیتم‌های تزئینی انحصاری مبتنی بر رتبه دست یابند. همچنین، فصل دوم شامل نقشه‌ای جدید به نام Water Tower است، جایی که بازیکنان می‌توانند در برج آب نمادین کمپانی برادران وارنر با ارجاعات جالب به شخصیت‌ها و سری‌های محبوب این کمپانی به مبارزه بپردازند.

بازی MultiVersus هم‌اکنون به صورت رایگان برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی در دسترس است. می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه مشاهده کنید.

منبعGematsu

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *