مجله سیمدخت
0

سریال The Acolyte پس از یک فصل کنسل شد.

سریال The Acolyte پس از یک فصل کنسل شد.
بازدید 28

والت دیزنی تصمیم گرفت ادامه تولید سریال The Acolyte را متوقف کند و این سریال پس از یک فصل لغو شد.

مدتی پیش پخش فصل اول سریال The Acolyte به پایان رسید و حالا، طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرنوشت این سریال جدید از دنیای جنگ ستارگان مشخص شده است. ددلاین گزارش داده که سریال The Acolyte برای فصل دوم تمدید نخواهد شد و دیزنی پلاس تصمیم به لغو ادامه تولید آن پس از تنها یک فصل گرفته است.

با اینکه The Acolyte با نقدهای مثبتی از سوی منتقدان مواجه شد، اما واکنش طرفداران دنیای جنگ ستارگان به آن بسیار منفی بود و انتقادات زیادی را به همراه داشت. قسمت پایانی این سریال تنها ۳۳۵ میلیون دقیقه تماشا شده است که کمترین میزان تماشا برای قسمت پایانی یک سریال جنگ ستارگان محسوب می‌شود. علاوه بر این، بودجه ساخت سریال که در ۸ قسمت تولید شده، ۱۸۰ میلیون دلار بوده است. این هزینه بالا و عدم استقبال کافی، تصمیم به لغو سریال را توجیه‌پذیر می‌کند. داستان The Acolyte حدود ۱۰۰ سال پیش از حوادث فیلم Star Wars: Episode I – The Phantom Menace و در اواخر دوران جمهوری کهن جریان دارد.

سریال The Acolyte پس از یک فصل کنسل شد.

آماندلا استنبرگ، لی جونگ-جه، جودی ترنر اسمیت، مانی جاکینتو، دافنه کین، ربکا هندرسون، کری-ان ماس، چارلی بارنت، مارگاریتا لیویوا، جوناس سوتامو، دین-چارلز چپمن، مارگاریتا لیویوا و ایمی سانگ از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Acolyte به ایفای نقش پرداخته‌اند. ساخت این سریال بر عهده لسلی هدلند، یکی از خالقان و شورانرهای سریال Russian Doll است که همچنین کارگردانی دو قسمت از The Acolyte را به همراه کوگونادا، الکس گارسیا لوپز و هانل کالپپر انجام داده است.

The Acolyte به‌عنوان یک اثر مهیج و رازآلود توصیف شده که قرار است بینندگان را به دورانی از کهکشان ببرد که در آن، قدرت‌های نوظهور تاریکی در روزهای پایانی های ریپابلیک در حال شکل‌گیری هستند. داستان سریال درباره یک پادوان سابق است که بار دیگر با استاد جدای خود برای تحقیق در مورد یک سری از جنایات مرتبط همکاری می‌کند، اما آن‌ها به زودی درمی‌یابند که نیرویی که با آن روبه‌رو هستند، بسیار شوم‌تر و خطرناک‌تر از چیزی است که ابتدا تصور می‌کردند.

پخش سریال Star Wars: Skeleton Crew، اثر بعدی دنیای جنگ ستارگان، از تاریخ ۳ دسامبر ۲۰۲۴ (۱۳ آذر ۱۴۰۳) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *