مجله سیمدخت
0

اگه دلت برای ریش و سیبیلات تنگ نمیشه یه سری به مرکز زیبایی و لیزر موهای زائد ارکید بزن

اگه دلت برای ریش و سیبیلات تنگ نمیشه یه سری به مرکز زیبایی و لیزر موهای زائد ارکید بزن
بازدید 54

امروزه لیزر موهای زائد یک روش موثر برای افرادی است که از اصلاح موهای زائد در نواحی مختلف بدن با راهکارهای مرسوم همچون اپیلاسیون، موبر، مومک یا ژیلت خسته شده‌اند. در این روش نور لیزر با شدت مشخصی به فولیکول مو برخورد کرده و باعث تخریب آن می‌شود.

افراد زیادی پس از انجام لیزر برای همیشه از شر موهای زائد در نواحی مختلف بدن خلاص می‌شوند. اما این روش برای برخی اشخاص تاثیر قابل توجهی ندارد. به همین دلیل اغلب افراد با این سوال مواجه می‌شوند که لیزر برای چه نوع پوستی مناسب است؟ آیا این روش خطرناک است و عوارض ایجاد کند؟

اگر شما هم قصد انجام لیزر موهای زائد دارید اما این سوالات به شما اجازه نمی‌دهند که تصمیم درستی بگیرید. در این مقاله از وبسایت کلینیک ارکید همراه ما باشید تا شما را با اثربخشی لیزر موهای زائد آشنا کنیم. این راهکار برای اصلاح موهای زائد می‌تواند به طور دائم تراکم مو را کم کرده یا اینکه برای همیشه از بین ببرد.در فرآیند لیزر از پرتوی نور با مقدار مشخص برای تاباندن به ریشه مو یا همان فولیکول استفاده می‌کنند. در این بین، رنگدانه‌های فولیکول مو نور لیزر را جذب کرده تا این نور به گرما تبدیل شود. گرمایی که ایجاد می‌شود، فولیکول مو را تخریب می‌کند که نتیجه آن رشد مو با سرعت بسیار پایین یا توقف دائمی است.
برای انجام اصلاح موهای زائد ابتدا باید موها را در ناحیه مورد هدف کوتاه کنید. سپس تکنسین لیزر با توجه به آستانه تحمل دردتان از داروی بی‌حسی استفاده می‌کند. مرحله بعد با تاباندن پالس نوری توسط تکنسین بر قسمت مورد نظر آغاز می‌شود. در صورتی که تنظیمات دستگاه به درستی انجام شده باشد و پوست شما واکنشی منفی نشان ندهد، اپراتور روند لیزر موهای زائد را ادامه می‌دهد.

کلینیک ارکید بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

آیا لیزر موهای زائد را به طور دائم از بین می‌برد؟

معمولا اصلاح موهای زائد با این روش پرطرفدار در شش تا هشت جلسه برنامه‌ریزی می‌شود. این تعداد جلسه برای آن است که رشد همه موهای زائد به طور دائمی متوقف شود. موهای بدن انسان دارای چرخه استراحت و رشد هستند.
به این معنی که بخشی از موهای بدن ما در یک زمان مشخص در حال استراحت هستند و تعداد دیگری در چرخه رشد قرار گرفته‌اند. به همین خاطر اگر هنگام لیزر موهای زائد، فولیکول مورد نظر در فاز استراحت باشد، این اشعه هیچ تاثیری در توقف رشد مو ندارد. بنابراین توصیه می‌شود برای از بین بردن دائمی همه موهای زائد، تعداد جلسات لیزری که در فاصله زمانی مشخص برای شما برنامه‌ریزی شده را به اتمام برسانید.

 بهترین کلینیک را برای لیزر موهای زائد انتخاب کنید

در حال حاضر دستگاه‌های مختلفی برای لیزر موهای زائد وجود دارند که اثربخشی هر یک متناسب با رنگ و جنس پوست یا نازکی و ضخامت مو متفاوت است. از همین ‌رو بهتر است کلینیکی را انتخاب کنید که دستگاه متناسب با نوع پوست شما را دارا باشد. همچنین توجه داشته باشید خدمات لیزر زیر نظر متخصص پوست و مو انجام شوند.

اگر نمی‌دانید کدام پزشک گزینه مناسبی برای انجام خدمات لیزر است، می‌توانید به وبسایت کلینیک ارکید سر بزنید. در این وبسایت از طریق سیستم نوبت‌ دهی آنلاین با بهترین پزشکان متخصص از جمله متخصص پوست و مو آشنا می‌شوید و می‌توانید برای مراجعه حضوری دکتر متخصص پوست و مو یا متخصص پوست آنلاین نوبت بگیرید.

لیزر موهای زائد بر روی چه نوع مو و پوستی بهترین نتیجه را می‌دهد؟

ایده‌آل ترین شرایط لیزر برای موهای تیره و پوست روشن می‌باشد. اما کسانی که موی بلوند دارند و یا پوستی تیره نیز نگران نباشند. چرا که برای آنها نیز لیزر مو قابل انجام است. ولی باید جلساتی بیشتری را به نسبت کسانی که دارای پوست روشن و پوست تیره هستند، انجام دهند.

آیا امکان رشد دوباره موهای زائد بعد از لیزر وجود دارد؟

این امکان کاملا وجود دارد. چرا که لیزر موهای زائد درمانی طولانی مدت می باشد. ممکن است چند ماه بعد از لیزر دوباره در نواحی از بدن موهای زائد رشد نمایند. البته این مورد در هر فردی متفاوت می‌باشد. اما این حالت برای نواحی از بدن اتفاق می‌افتد که هورمون رشد بیشتر به آن نواحی فرمان می‌دهد.

آیا لیزر به صورت دائمی مو های زائد را از بین می برد؟

لیزر موهای زائد یک درمان طولانی مدت می‌باشد نه به صورت دائمی. لیزر تا هشتاد درصد باعث از بین رفتن مو و تراکم آن می شود. سپس برای تمدید باید هر 6 ماه یکبار به کلینیک مراجعه کرده تا رشد موهای زائد را مجدد تجربه نکنید.

چند وقت یکبار لیزر موهای زائد باید انجام گیرد؟

به طور متوسط هر چهار یا شش هفته لیزر باید صورت گیرد که در چرخه فعال رشد، فولیکول مو هدف قرار گیرد و از بین برود تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

چرا لیزر موهای زائد برای همه افراد به همان اندازه موثر نیست؟

همانطور که اشاره کردیم، لیزر موهای زائد برای همه رنگ پوست‌ها و موها جوابگو است. اما به طور مثال کسانی که موهای روشن‌تر دارند، زمان بیشتری را برای تاثیر لیزر به نسبت بقیه لازم دارند.چرا که در موهای بلوند و روشن رنگ کمتری به نسبت موهای تیره برای جذب نور لیزر وجود دارد. اگر فولیکول‌ها مقدار ناکافی نور از لیزر را جذب کند، گرمای حاصل از آن نمی‌تواند فولیکول‌های مو را از بین ببرد.

 یک پیشنهاد ویژه

کلینیک ارکید یکی از بهترین مراکز درمانی در حوزه پوست و زیبایی در تهران و ایران می‌باشد که همواره جلب لبخند رضایت بر لبان مراجعین و مردم ایران عزیزمان جزء ارکان اصلی منشور اخلاقی ما می‌باشد. تلاش در جهت ارائه خدمات مطلوب، موثر و ماندگار در حوزه پوست، لیزر و زیبایی با بهره گیری از جدیدترین دستگاه های روز دنیا نیز از برنامه های همیشگی پزشکان ما بوده و می باشد.
لازم به ذکر است کلینیک ارکید از دستگاه الکساندرایت کندلا جنتل مکس پرو آمریکایی برای مشتریان گرامی خود استفاده می‌کند.

امید آن داریم که با یاری خداوند متعال و همراهی شما سروران گرامی، انرژی روز افزونی در جهت انجام رسالتمان در خلق زیبایی و حس داشتن جذابیت بیشتر، سلامت پوست، مو و تن شریفتان برای شما به ارمغان آوریم.

منبع: کلینیک زیبایی ارکید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *