مجله سیمدخت
0

مزایای خرید گیفت کارت های اسپاتیفای

مزایای خرید گیفت کارت های اسپاتیفای
بازدید 46

گیفت کارت اسپاتیفای مانند یک کارت شارژ است که با استفاده از آن می توانید از تمامی خدمات Spotify بهره‌مند شوید. خرید اکانت اسپاتیفای برای علاقمندان به موسیقی بسیار لذت‌بخش می باشد. به‌طورکلی، گیفت کارت اسپاتیفای به دو شکل فیزیکی و مجازی موجود می باشد که در ادامه به‌صورت مختصر توضیح خواهیم داد.

گیفت کارت فیزیکی شامل یک کارت سبز رنگ می باشد، که یک کد فعال‌سازی اکانت پریمیوم بر روی آن وجود دارد. شما با وارد کردن این کد می‌توانید به‌تمامی آهنگ‌های موجود در اسپاتیفای دسترسی یابید. گیفت کارت مجازی اسپاتیفای نیز همین کاربرد را دارد، فقط با این تفاوت که دیگر خبری از کارت نیست و فقط یک کد فعال‌سازی اکانت پریمیوم در اختیار خریدار قرار می‌دهد. به‌طورکلی، گیفت کارت اسپاتیفای همانند کارت شارژ سیم‌کارت‌های موبایل می باشد و شما با خرید این گیفت کارت می‌توانید به‌اندازه پولی که هزینه‌ کرده‌اید از سرویس‌های اسپاتیفای استفاده کنید.

اکانت پرمیوم اسپاتیفای چه مزایایی دارد؟

خرید گیفت کارت اسپاتیفای

کاربران با خرید گیفت کارت اسپاتیفای قابلیت‌های ویژه‌ و خاصی را در اختیار کاربران پریمیوم قرار می‌دهد. کاربران از مشاهده بیش از حد تبلیغات در پلتفرم‌های موسیقی بسیار ناخوشایند هستند. ولی با خرید گیفت کارت اسپاتیفای می‌توانند بدون مزاحمت و تبلیغات اضافه از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرند. همچنین با خرید گیفت کارت اسپاتیفای می توانید به آرشیو گسترده‌ای از موسیقی و پادکست‌های این پلتفرم دسترسی پیدا کنید.

انواع گیفت کارت اسپاتیفای

گیفت‌ کارت اسپاتیفای بر اساس نیاز کاربران به 3 نوع گیفت کارت فردی، گیفت‌کارت خانوادگی و گیفت‌کارت دانشجویی تقسیم‌ بندی می‌شوند که مزایا و ویژگی های منحصربه‌ فردی دارند که در ادامه برایتان شرح خواهیم داد.

گیفت کارت فردی (Individual Spotify Gift Card)

 گیفت کارت های اسپاتیفای امکان دسترسی چند دستگاه مختلف از جمله گوشی‌های موبایل یا کامپیوتر را به یک حساب کاربری فراهم می‌سازند. هزینه ماهانه این نوع گیفت کارت اسپاتیفای 9.99 است و تنها محدودیت تعیین‌شده برای این نوع گیفت‌کارت، عدم امکان اتصال و استفاده هم‌زمان چند دستگاه از یک حساب کاربری می باشد. این محدودیت، شخصی بودن این نوع گیفت‌کارت را نشان می‌دهد. البته، شما می‌توانید با چند دستگاه مختلف به این حساب کاربری دسترسی داشته باشید، اما نمی‌توانید به‌صورت هم‌زمان در اسپاتیفای آهنگ گوش دهید.

گیفت کارت خانوادگی (Family Spotify Gift Card)

در این نوع گیفت کارت اسپاتیفای امکان دسترسی 6 نفر به یک اکانت وجود دارد. البته، استفاده از این گیفت‌کارت هم محدودیت جغرافیایی دارد.زیرا اولین چیزی که این گیفت کارت از شما می‌خواهد این است که گوگل‌مپ را به همراه GPS موبایل خود روشن نمایید و فقط افرادی که در یک آدرس زندگی می‌کنند می‌توانند از این گیفت‌کارت استفاده نمایند. ازآنجایی‌که امکان استفاده از اسپاتیفای در ایران محدودیت دارد، بنابراین شما باید آدرس دستگاه خود را عوض نمایید.

گیفت کارت دانش‌آموزی یا دانشجویی (Student Spotify Gift Card)

این گیفت کارت قیمت پایینی دارد و همین سبب شده که خیلی از کاربران به سمت این نوع گیفت‌کارت جذب شوند. این نوع گیفت کارت مخصوص دانش‌آموزان و دانشجویان می باشد و برای استفاده از آن باید یک ایمیل از نوع edu. داشته باشید.

خرید گیفت کارت اسپاتیفای

اکانت پرمیوم اسپاتیفای چه مزایایی دارد؟

گیفت کارت اسپاتیفای امکان خرید اکانت پریمیوم را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با اکانت پرمیوم اسپاتیفای می‌‌توانید به‌صورت نامحدود از سرویسهای استریم موزیک این پلتفرم لذت ببرید. در واقع، شما با Premium Account می‌توانید هر آهنگی را با کیفیت بالا گوش کنید. این فقط یک مورد از مزایای اکانت پرمیوم اسپاتیفای است. در ادامه به مزایای اکانت پرمیوم اسپاتیفای اشاره خواهیم کرد.

آپلود آهنگ

شما با داشتن گیفت کارت اسپاتیفای می توانید به اکانت پرمیوم اسپاتیفای دسترسی پیدا کنید. اکانت اسپاتیفای هم این امکان را برای شما به وجود می آورد تا موزیک‌های مورد علاقه خود را در این پلتفرم آپلود کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. این مورد خوبی برای هنرمندان موسیقی می باشد، زیرا می‌توانند آثار خود را با دیگران به‌راحتی به اشتراک بگذارند. البته، آپلود موسیقی در اسپاتیفای در چارچوب قوانین و مقررات این پلتفرم قرار دارد.

آهنگ‌های درخواستی

اکانت‌های عادی اسپاتیفای تنها 5 موسیقی انتخابی را در اختیار کاربران موبایل و دسکتاپ قرار می‌دهد. اما شما با اکانت پرمیوم اسپاتیفای می‌توانید تبلیغات را رد کرده و هر آهنگی که درخواست دارید را گوش دهید.

ساخت و ویرایش پلی لیست

با داشتن اکانت پریمیوم اسپاتیفای می‌توانید به‌راحتی پلی لیست از موزیک‌های موردعلاقه خود ایجاد کنید و در مواقع نیاز آنها را تغییر دهید.

کیفیت صدای بالا

با داشتن اکانت پرمیوم اسپاتیفای، می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را بالاترین کیفیت گوش کنید. در واقع، زمانی که با گیفت کارت اسپاتیفای، اکانت خود را پرمیوم می کنید دیگر نگران قطعی و کیفیت پایین آهنگ‌ها نخواهید بود.

امکان گوش‌ دادن به صورت آنلاین

اگر اکانت پرمیوم داشته باشید، می‌توانید بدون اینترنت و به‌صورت آفلاین نیز به موسیقی خود گوش کنید. البته زمانی که آنلاین هستید باید دسترسی و تنظیمات مربوطه را انجام دهید تا بتوانید در زمان آفلاین نیز به آهنگ‌های موردعلاقه خود دسترسی پیدا کنید.

نکات استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای

نکات مهم در زمینه استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای

همان‌طور که در بالا ذکر کردیم، برای استفاده از گیفت کارت Spotify باید از ابزارهای تغییر آدرس IP استفاده نمایید. شما باید آدرس اینترنتی خود را به کشور ارائه‌دهنده گیفت کارت تغییر دهید و از آنجایی‌که بیشتر گیفت‌کارت‌های موجود در بازار با ریجن ایالات متحده آمریکا هستند می‌توانید با استفاده از یک ابزار تغییر دهنده آدرس آی پی، لوکیشن خود را به آمریکا تغییر دهید. البته قبل از هرگونه استفاده از گیفت کارت سعی کنید، آدرس آی پی خود را چک نمایید. برای مشاهده میزان موجودی گیفت کارت خود می‌توانید از بخش Spotify.com/Redeem اقدام نمایید. شما با خرید گیفت کارت اسپاتیفای و ردیم کردن آن در حساب spotify می‌توانید موزیک‌های داخل موبایل خود را نیز در spotify آپلود نمایید.

جمع بندی

در این مقاله در مورد مزایای خرید گیفت کارت های اسپاتیفای صحبت کردیم. خرید گیفت کارت به علاقمندان موزیک کمک می‌کند تا از تمام امکانات پلتفرم spotify بهره‌مند شوند. کاربران ایرانی برای این‌که بتوانند به‌راحتی از این سرویس استریم موزیک استفاده کنند لازم است که گیفت‌کارت اسپاتیفای را خریداری کنند و به‌راحتی آن را در اکانت خود ردیم کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *