مجله سیمدخت
0

معرفی 15 مدل شورت زنانه موجود در بازار

معرفی 15 مدل شورت زنانه موجود در بازار
بازدید 75

شورت زنانه از جمله لباس‌ های زیر پر کاربرد است که در طرح و مدل‌ های گوناگون تولید می‌شود. هر کدام از این مدل‌ ها کاربرد و ویژگی‌ های خاصی دارند. انواع مدل شورت زنانه متناسب با سلیقه‌ ها و نیازهای گوناگون طراحی شده‌ اند و داشتن اطلاعات درباره آن‌ ها می تواند شما را به سمت‌ انتخاب‌ های بهتر در خرید لباس زیر هدایت کند. شورت پادار زنانه، شورت لامبادا، شورتکس زنانه، شورت اسلیپ و… از جمله مدل های پر طرفدار شورت زنانه هستند.

شورت های زنانه در چه مدل هایی موجود هستند؟

در گذشته هنگام تولید و طراحی شورت و لباس زیر، زیبایی لباس فاکتور خیلی مهمی نبود. بنابراین تمام شورت ها در طرحی خاص و ساده طراحی می‌شدند. اما امروزه نیاز به پوشش و محافظت با زیبایی لباس ترکیب شده و مدل های گوناگون شورت زنانه را پدید آورده است. با این حساب، هنگام انتخاب لباس زیر، دست شما کاملا باز خواهد بود و می‌توانید با بررسی جنس، طرح و کاربرد انواع مدل شورت زنانه، مطابق با سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه به پر طرفدارترین شورت های زنانه موجود در بازار اشاره می کنیم:

شورت پادار زنانه

شورت پادار زنانه

شورت های پادار قسمت هایی از کشاله‌ ران را می پوشانند‌ و به ‌علت جریان یافتن هوا و گشاد بودن، برای روزهای گرم سال بسیار مناسب هستند. شورت پادار زنانه برای پوشیدن با دامن کوتاه یا تاپ و حتی هنگامی که فرد به عفونت ‌های واژینال مبتلا می‌شود، بسیار کاربرد دارد.

شورتکس زنانه

اگر قاعدگی سنگینی دارید و به دنبال یک شورت مناسب برای دور‌آن پریودی هستید، شورتکس زنانه انتخابی بسیار خوب است. قسمت میانی این نوع شورت‌ها از جنس لاتکس بوده و باعث می‌شود که درطول روز، خیال تان از بابت نشت خون روی شلوار راحت باشد. دقت کنید که این نوع شورت فقط مناسب دوران قاعدگی است و به دلیل داشتن لاتکس، برای استفاده روزمره مناسب نیست.

شورت های اسلیپ زنانه

شورت زنانه اسلیپ یا هفتی، از پراستفاده ترین انواع مدل شورت است و برای استفاده روزمره توصیه می‌شود‌. این نوع شورت فقط ناحیه تناسلی و باسن را می‌پوشاند و بسیار راحت است‌. شما می‌توانید این لباس را در اکثر مواقع بپوشید، بدون اینکه با چالش خاصی مواجه شوید.

شورت هیپستر

شورت هیپستر نوع خاصی از شورت است که معمولا با شورت اسلیپ اشتباه گرفته می‌شود و تفاوت آن در میزان پوشش دهی باسن و نازک تر بودن جنس است. هیپستر بیشتر شکم و پهلو را می پوشاند و علی‌رغم کوتاه تر بودن فاق، تا زیر ناف کشیده می شود. هنگام پوشیدن دامن کوتاه، دامن شلواری و شلوار فاق کوتاه، این نوع شورت می تواند مناسب باشد.

شورت نخی

شورت نخی

شورت های نخی معمولا بهترین انتخاب برای استفاده روزمره هستند و اکثرا توسط پزشک زنان توصیه می شوند. الیاف این شورت ها از نخ بوده و با راحت تر جریان یافتن هوا، احتمال ابتلا به انواع عفونت را کاهش می دهد. جنس این شورت ها نرم و بسیار راحت است‌ و با فرم بدن به راحتی سازگار می شوند.

شورت زنانه پروتزدار

شورت‌ پروتزدار مخصوص خانم‌ هایی است که دوست دارند باسن خوش فرم تری داشته باشند. قسمت پشتی این شورت ها با فرمی خاص از اسفنج یا سیلیکون پر شده است. شورت پروتزدار هنگام پوشیدن لباس مجلسی بیشترین کاربرد را دارد. فراموش نکنید که استفاده از این نوع لباس زیر اصلا مناسب استفاده روزمره نیست و ممکن است باعث بروز حساسیت شود.

شورت گیپوری

شورت های گیپور یا توری از جمله زیباترین انتخاب ها برای خانم ها هستند. این نوع لباس زیر جنس نازکی دارد و در روز های گرم تابستان بسیار مناسب است. در این نوع شورت ها زیبایی اهمیت بسیاری دارد، بنابراین انتخاب خوبی برای پوشیدن زیر لباس عروس و لباس مجلسی به‌نظر می‌رسند. جنس شورت‌ های گیپور، رطوبت را جذب نمی کند، بنابراین استفاده روزمره از آن ها اصلا توصیه نمی شود.

شورت دانتل

شورت دانتل تقریبا شبیه شورت های گیپور و توری است، اما در این شورت‌ها تور استفاده شده، ریزتر است. معمولا افرادی که شورت گیپور را می‌پسندند، طرفدار شورت های دانتل هم هستند. از این نوع شورت می توان در مجالس و مهمانی های مختلف استفاده کرد.

شورت لامبادا

شورت لامبادا

شورت لامبادا نقش پوشانندگی زیادی ندارد و فقط می‌تواند ناحیه تناسلی را پوشش دهد. پوشش این شورت از پشت فقط به‌ صورت یک بند باریک است که بیش تر جنبه زیبایی به لباس می‌دهد. لامبادا برای استفاده روزمره مناسب نیست و ممکن است شما را اذیت کند. کاربرد شورت لامبادا هنگام پوشیدن لباس مجلسی، هنگام انجام سولاریوم و حمام آفتاب و… است.

شورت چرمی

شورت های چرمی دسته ای متفاوت از انواع شورت زنانه هستند که مناسب استفاده روزانه نخواهند بود. اما می توان آن ها را در مکان های گوناگون و به صورت تفننی پوشید. این نوع شورت، فرم بدن شما را بهتر و خاص تر نشان می دهد و برای خانم های زیباپسند بسیار مناسب است.

شورت بارداری

انتخاب شورت مناسب در دوران بارداری برای خانم ها اهمیت زیادی دارد. شورت‌ های بارداری جنس و کش نرم تری دارند، بنابراین به شکم فشاری وارد نمی‌کنند. همچنین کش این شورت ها زیر یا بالای شکم قرار می گیرد. این نوع شورت ها در انواع فاق کوتاه و فاق بلند برای ماه های مختلف بارداری مناسب خواهند بود.

شورت زنانه پلی آمید

شورت پلی آمید از دیگر انواع مدل شورت زنانه هستند. شورت های پلی آمید از الیاف طبیعی همچون پشم و ابریشم ساخته می شود. بنابراین در اکثر موارد برای استفاده روزانه ضرری ندارد. با این حال باید دقت کرد که این شورت ها از نایلون تولید نشده باشند. زیرا نایلون احتمال عفونت را بالا می برد و جذب رطوبت کمی دارد.

شورت برزیلی زنانه

اگر به دنبال یک شورت با مدل خاص هستید که باعث زیباتر دیده شدن شما شود، شورت برزیلی انتخاب بسیار خوبی است. این شورت حالت خاصی دارد و قسمت های کم تری از بدن را دربر می گیرد. این شورت را می توان زیر لباس راحتی و… تا ساعت ها بدون احساس ناراحتی پوشید.

شورت گن دار

اگر قصد پوشش دادن چربی های اطراف شکم و پهلو را دارید، شورت گن دار انتخاب بسیار خوبی است که معمولا تا پای ناف و شکم کشیده می شود. این نوع شورت به خوبی شکم را جمع می کند و باعث می شود که هنگام پوشیدن انواع لباس مجلسی و غیر مجلسی خوشتیپ تر به نظر برسید.

شورت های لیزری

اگر قصد پوشیدن لباس مجلسی یا هرگونه لباس تنگ را دارید، شورت های لیزری می توانند برای شما مناسب باشند. این نوع شورت ها هیچ گونه خط دوختی ندارند و باعث می شود که هیچ خطی از شورت، روی لباس مشخص نباشد.

سخن پایانی

امروزه انواع مدل شورت زنانه نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته است و شما می ‌توانید آن را در طرح ها و مدل های گوناگونی خریداری کنید. هر کدام از این شورت ها کاربرد متفاوتی دارند. مثلا شورت پادار زنانه مناسب روزهای گرم سال، شورت لامبادا مناسب پوشیدن زیر لباس مجلسی و شورتکس زنانه مناسب برای دوران پریودی خواهد بود. با داشتن اطلاعات درمورد انواع شورت زنانه و کاربرد آن ها، انتخاب برای شما بسیار راحت می شود و می توانید براساس نیاز و سلیقه خود، بهترین انتخاب داشته باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *