مجله سیمدخت
0

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور
بازدید 31

ژاپن، کشوری منحصر به فرد و فریبنده، با شهرهای پرهیاهو و مناظر طبیعی خیره‌کننده، همچنین دارای فضای سنتی و مدرن است. غذای ژاپنی بسیار مغذی بوده و بر پایه محصولات فصلی و بسیار تازه ساخته می‌شود. اگر قصد دارید به ژاپن سفر کنید و غذای ژاپنی را تجربه کنید، بهتر است از قبل با مواد و نحوه پخت آن آشنا شوید. در اینجا، ما ۲۵ غذای معروف ژاپنی را به شما معرفی می‌کنیم.

غذای ژاپنی: غذاهای دریایی

ژاپن به عنوان یک کشور جزیره ای، به خاطر غذاهای دریایی اش معروف است. اگر عاشق ماهی هستید، حتما غذاهای زیر را در لیست خود قرار دهید:

1.سوشی

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

یکی از غذاهای ژاپنی که سفر به ژاپن را کامل می کند سوشی است. غذایی که با فرهنگ این کشور آمیخته شده ، و آن را در رستوران های این کشور میتوانید پیدا کنید . سوشی یکی از اولین غذاهای لذیذ ژاپنی است که در قرن نوزدهم به خارج از کشور صادر شد و به بخشی از فست فود در سراسر جهان تبدیل شد.

اصطلاح “سوشی” به هر نوع غذایی اشاره دارد که از برنج ژاپنی سرکه‌زده تهیه شده باشد. این غذاها می‌توانند در اشکال متعددی باشند، اما معمول‌ترین و نمادین‌ترین انواع آن شامل غذاهای دریایی هستند که به عنوان “سوشی نیگیری” شناخته می‌شوند. انواع محبوب دیگر شامل “ماکی‌زوشی” (Makizushi) و “ایناری‌زوشی” (Inarizushi) می‌باشند. سوشی امروزه به عنوان یک غذای فاخر در رستوران‌های با سبک فانتزی شناخته می‌شود، اما اصل این غذا به سادگی از غذاهای خیابانی نشأت گرفته و واقعاً یک غذای کلاسیک است که باید از آن لذت برده شود.

2.ساشیمی

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

ساشیمی یک غذای ژاپنی است که نظرات را در بین بازدیدکنندگان این کشور تقسیم می کند. یک غذای بحث برانگیز که منحصراً از ماهی یا گوشت خام استفاده می کند، اغلب با تربچه دایکون، واسابی، سس سویا و زنجبیل سرو می شود. با توجه به اینکه ماهی خام (یا گوشت) به طور ماهرانه ای به لایه های نازک بریده شده است، می تواند برای کسانی که عادت به خوردن ماهی نپخته ندارند، کمی یک شوک فرهنگی باشد. با این حال، برای مردم محلی، برای قرن ها این یکی از پایه های اصلی رژیم غذایی آنها بوده است.

از آنجایی که ماهی خام دوز سالمی از اسیدهای چرب امگا ۳ را فراهم می کند، خوردن ماهی خام به دلیل فواید سلامتی، به عنوان بخشی از غذاهای محبوب این کشور باقی مانده است. به دلیل جغرافیای این کشور غذاهای دریایی به طور کلی غذای اصلی ژاپن است، جزیره ای است که هم ماهیگیری در آب شیرین و هم در اقیانوس به وفور دارد. با توجه به اینکه مذاهب بودایی و شینتو نیز در این کشور رواج دارند، که هر دو از خوردن گوشت خودداری می کنند، ماهی به عنوان یکی از منابع اصلی پروتئین جایگزین طبیعی به حساب می آید.

3.منتایکو

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

اگر به دنبال یک ماهی شور هستید، منتایکو بهترین غذای ژاپنی محسوب می شود. این غذای لذیذ نمکی با استفاده از تخم‌های ماهی پولاک یا ماهی کاد که در چاشنی‌های شور و خوش طعم ترش می‌شوند درست می‌شود. دوستداران ادویه همچنین می توانند کاراشی منتایکو را انتخاب کنند که در یک سس تند ترشی می شود. این غذا به طور سنتی به عنوان یک غذای جانبی، به عنوان رویه رامن یا به عنوان پر کردن توپ برنج onigiri مصرف می شود.

در طول سال ها، استفاده از این غذای ماهی تکامل یافته است، به طوری که بسیاری از سرآشپزها اکنون آن را با کره یا خامه مخلوط می کنند تا سس پاستا منتایکو درست کنند. خاستگاه این غذا از کیوشو است که سومین جزیره بزرگ ژاپن است. بنابراین، اگر می خواهید طعم آن را در بهترین حالت خود بچشید، این مکان برای بازدید عالی است.

4.اوناگی

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

یکی دیگر از غذاهای محبوب در ژاپن اوناگی است که یک مارماهی رودخانه ای است که روی زغال کبابی شده و با سس کباب شیرین پوشیده شده است. فولکلور نشان می‌دهد که unagi پادزهر کاملی برای گرما و رطوبت تابستان‌های اغلب طوفانی ژاپنی است، بنابراین اگر در ماه‌های گرم‌تر از آن بازدید می‌کنید ارزش آن را دارد.

رستوران های زیادی در ژاپن وجود دارند که در مارماهی تخصص دارند، که راهی عالی برای لذت بردن از غذاهای لذیذی است که یادآور سال های گذشته است. قدمت این غذا به دوره ادو (۱۶۰۳-۱۸۶۷) می رسد، این غذا غرق در تاریخ است. زمان عالی برای امتحان این غذا بین ماه های مه و اکتبر است که در این دوره آناگی تازه و وحشی صید می شود.

روش پخت این ماهی را می توان روی سایر غذاهای دریایی نیز استفاده کرد. بنابراین، اگر کاملاً آماده امتحان مارماهی نیستید، می توانید از این غذا برای مثال با گربه ماهی نیز لذت ببرید.

غذای ژاپنی : غذاهای یک دیگ (One-pot dishes)

غذاهای یک دیگ (One-pot dishes) به این معنی است که کلیه مواد در یک ظرف پخته میشوند . غذاهای یک دیگ با استفاده از طیف وسیعی از بهترین و تازه ترین مواد اولیه، این یکی از انواع وعده های غذایی است که باید در ژاپن امتحان کنید.

1.سوکیاکی

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

این وعده غذایی که اغلب در ماه‌های زمستان برای گرم کردن درون پخته میشود ، شامل گوشت گاو سرخ شده، آبگوشت سوکیاکی و طیف وسیعی از سبزیجات، پروتئین و رشته فرنگی است. کلمه سوکیاکی به معنای “آنچه می خواهید بپزید” است، بنابراین از دیدن آن به اشکال مختلف تعجب نکنید.

این غذا ریشه عمیقی در این کشور دارد که به دوران میجی (۱۸۶۸-۱۹۱۲) برمی گردد، زمانی که کشاورزان ژاپنی این غذا را با استفاده از مواد مختلف طبخ می کردند. این غذا را در سراسر کشور پیدا خواهید کرد و یکی از محبوب ترین غذاهای این کشور است.

2.اودن

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

یکی دیگر از غذاهای کلاسیک یک دیگ برای زمستان های سرد ژاپن، اودن است. یک غذای داغ، یا در زبان محلی به عنوان nabemono نامیده می شود، که شبیه به سوکیاکی است. با استفاده از انواع سبزیجات و پروتئین ها مانند کیک ماهی و تخم مرغ آب پز پخته میشود ، این غذا در یک آبگوشت سبک دم کرده و با سس سویا و داشی مزه دار می شود.

اگر با خانواده خود یا در یک گروه بزرگ سفر می کنید، اغلب در یک قابلمه بزرگ از مرکز میز سرو می شود. یک راه خوب برای لذت بردن از این غذا این است که تکه های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آنها را با خردل کاراشی و همچنین چاشنی های دیگر میل کنید. نه تنها یک گرمکن زمستانی در ماه‌های سرد میباشد، بلکه قابلمه‌ای که در حال جوشیدن هست ، به عنوان یک بخاری برای میز نیز عمل می‌کند تا شما را بیشتر گرم نگه دارد.

3.نیکوجاگا

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

اگر به دنبال یک غذای کلاسیک در ژاپن هستید که در اکثر رستوران‌ها یافت می‌شود، بهتر است از nikujaga دیدن کنید. این غذای خوشمزه از گوشت، سیب زمینی و انواع سبزیجات تشکیل شده است. این خورش که با سس سویا، میرین، ساکه و شکر پر شده است، متعلق به طیف غذاهایی به نام نیمونو است که به چیزهای پخته شده اشاره دارد.

یکی از معتبرترین راه‌هایی که می‌توانید از این غذا لذت ببرید، در مهمانخانه‌های ژاپنی است، زیرا این غذا برای خانواده‌ها غذای محبوبی است. این همچنین تجربه دیگری را در طول سفر خود به ژاپن به شما می دهد، زیرا ایده بهتری از نحوه زندگی مردم محلی خواهید داشت. این غذا در قرن نوزدهم توسط نیروی دریایی امپراتوری ژاپن ساخته شد تا سربازان گرسنه را سیر نگه دارد، پس انتظار داشته باشید که پس از اتمام کار تا لبه لبه سیر شوید.

4.شابو شابو

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

کلمه Shabu-shabu در زبان ژاپنی به معنای صدای برش های نازک گوشت است که در آب گوشت چرخانده می شود. این غذا با جوشاندن طیف وسیعی از مواد مانند سبزیجات و توفو در یک آبگوشت چاشنی شده درست می شود. سپس برش های نازک گوشت را داخل آن فرو می برید

و گوشت را داخل آن (شبیه فوندو) بچرخانید تا پخته شود و بعد از این کار می توانید گوشت خود را در سس آغشته کنید و از خوردن آن به همراه مواد دیگر لذت ببرید.

غذای ژاپنی : غذاهای کلاسیک

در ژاپن طیف وسیعی از غذاهای کلاسیک وجود دارد که ژاپن برای آنها شناخته شده است. با مجموعه ای از وعده های غذایی که برای همه ذائقه های غذایی تهیه می شود و چیزی برای همه وجود دارد.

1.دونبوری

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

این غذا در ژاپن می تواند در دسته برنج نیز قرار گیرد، اما از آنجایی که یک غذای کلاسیک است، ما آن را در کنار این غذاهای خوشمزه دیگر قرار داده ایم. این غذا در شهرها انتخاب رایج برای کارگران پرمشغله ژاپنی است. این غذا از انواع گوشت های سرخ شده، ماهی و سبزیجات تهیه می شود و روی برنج بخارپز شده در یک کاسه بزرگ سرو می شود.

این غذا که در دوره موروماچی (۱۳۳۶-۱۵۷۳) ظاهر شد، و از غذاهایی است که میتوانید از آن لذت ببرید که امتحان خود را پس داده است. .این غذای ژاپنی، به لطف مواد اولیه‌اش برای گردشگرانی که می‌خواهند با غذاهای کلاسیک ژاپنی آشنایی آسانی داشته باشند، ایده‌آل است. همچنین می‌توانید از دونبوری به‌عنوان یک توقف سریع در طول روز لذت ببرید، و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به گشت و گذار برگردید.

2.تمپورا

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

یکی دیگر از غذاهای معروف ژاپن تمپورا است که در سراسر جهان شهرت دارد. تمپورا مجموعه ای از غذاهای سرخ شده ترد است و برای هر کسی که می خواهد غذای سالمی در ژاپن داشته باشد، غذای مناسبی است. از ماهی گرفته تا گوشت و سبزیجات، سرآشپزها مواد را در خمیر تمپورا سرخ می کنند تا طلایی و ترد شوند. این غذا به تنهایی یا همراه با کاسه برنج یا آش رشته خوشمزه است.

جای تعجب نیست که این غذا در واقع در دهه ۱۶۰۰ زمانی که مبلغان کاتولیک پرتغالی در این کشور بودند به ژاپن معرفی شد. چندین قرن به جلو حرکت کنید و هنوز هم در بین مردم محلی مورد علاقه است.

3.کایسکی

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

یکی از نمادین ترین غذاهای ژاپنی کایسکی است. تا به امروز، خانه کایسکی کیوتو باقی مانده است، بنابراین اگر می خواهید یک تجربه معتبر داشته باشید، کیوتو جایی است که باید بروید. این وعده غذایی شامل مجموعه‌ای از دوری های کوچک است که به‌دقت و به شکلی چیده شده‌اند که به راحتی به‌عنوان هنر اشتباه گرفته می‌شود. از مواد تازه فصلی برای تهیه غذا استفاده می شود، به این معنی که بسته به فصلی از سال که بازدید می کنید تغییر می کند.

تنوع ظروف تمایل به نشان دادن طیف وسیعی از تکنیک‌های پخت و پز دارد، بنابراین می‌توانید طعم‌های طبیعی مختلف را درک کنید. یکی از بهترین انواع رستوران ها برای یافتن این غذای عالی، ریوکان (یک مسافرخانه سنتی ژاپنی) است.

4.اوکونومیاکی

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

هنگامی که به دنبال غذای راحت ژاپنی هستید، اوکونومیاکی تنها گزینه است . یک پنکیک خوش طعم که با مجموعه ای از غذاها مانند کلم یا گوشت خوک پر شده است، برخلاف تصور معمولی غذاهای ژاپنی است. این غذا با تکه های ماهی، جلبک دریایی، سس ها و سس مایونز، یک وعده غذایی عالی برای لذت بردن است.

یکی از بهترین چیزهای این غذا این است که اکثر رستوران ها به شما اجازه می دهند خودتان آن را درست کنید، با وجود یک گریل در وسط میز تا بتوانید طوفان درست کنید. در حالی که منشا این غذا به قبل از بمباران هیروشیما برمی گردد، این غذا در زمانی که غذا در کشور به سختی تهیه می شد سال ۱۹۴۵ بسیار محبوب شد، . دو شهر از بهترین شهرها برای امتحان کردن این غذا، اوزاکا و هیروشیما هستند.

5.تونکاتسو

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

تونکاتسو نیز یکی دیگر از غذاهای ژاپنی است که ارزش امتحان کردن را دارد. قدمت این غذا به اواخر قرن نوزدهم بازمی‌گردد، زمانی که ژاپن در برابر تأثیرات غربی بازتر شد، این غذا بیشتر و بیشتر محبوب شده است. فریب نفوذ اروپایی ها را نخورید، زیرا این نسخه از غذا بسیار ژاپنی است.

این غذا یک کتلت گوشت خوک سرخ شده است که به صورت لطیف و خوش طعم طبخ می شود. اغلب با سوپ میسو و کلم خرد شده سرو می شود، این یک راه خوشمزه برای معرفی غذاهای ژاپنی است.

6.یاکیتوری

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

یک غذای محبوب کارگران در ژاپن یاکیتوری است که سیخ مرغ زغالی است. برای بسیاری از شهروندان ژاپنی تا حدودی یک مراسم شبانه است. شما می توانید تقریباً از تمام قسمت های مرغ نیز انتخاب کنید، به طوری که به طور کامل چاشنی شده و با سس و خمیر سرو می شود. با توجه به مواد اولیه آن، این غذای ایده آل برای گردشگرانی است که اگر می خواهند با غذاهای ژاپنی آشنا شوند و آن را امتحان کنند.

7.ناتو

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

ناتو اغلب در ژاپن به عنوان یک میان وعده تفرقه انگیز در نظر گرفته می شود، یا دوست داشته می شود یا منفور است. این غذای سنتی ژاپنی از تخمیر سویا در یک باکتری خاص ایجاد می شود. همانطور که می توانید تصور کنید، بوی بسیار قوی این غذای لذیذ شبیه به پنیر کپک زده است. به آن بافت چسبناک و لزج را اضافه کنید، ممکن است غذای ایده آل شما به نظر نرسد.

با این حال، طعم کامل و طعم شور و لذیذ آن کافی است تا میلیون ها نفر این غذا را دوست داشته باشند. مطمئناً ارزش امتحان کردن را دارد، زیرا ارزش غذایی بسیار خوبی نیز ارائه می دهد. خودتان تصمیم بگیرید که آیا این میان وعده انتخابی برای شماست یا خیر.

8.تاماگویاکی

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

این غذای همه کاره را می توان در کنار هر وعده غذایی در روز مصرف کرد و آن را به یک انتخاب محبوب در بین مردم محلی و گردشگران تبدیل کرده است. کلمه تاماگویاکی به “تخم مرغ پخته” ترجمه می شود و در اصل چند لایه تخم مرغ چاشنی شده با سس سویا است. ظاهر نهایی این غذا اغلب شبیه یک کرپ رول شده است. این غذا را در اکثر سوشی‌بارها به عنوان غذای آخر سرو می‌کنند، زیرا شیرینی کمی در آن وجود دارد که آن را شایسته دسر می‌کند.

9.گیوزا

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

آخرین لیست من از غذاهای کلاسیک ژاپنی گیوزا، کوفته های ماه شکل است. این غذای خوش طعم برای اولین بار در قرن هفدهم ایجاد شد، اما تا دهه ۱۹۰۰، زمانی که رستوران های گیوزا در شهرها شروع به پیدایش کردند، واقعاً غذای محبوبی به حساب نمی آمد. این غذا پر از مجموعه ای از مواد تشکیل دهنده مانند گوشت چرخ کرده، پیاز، کلم و قارچ است، سپس در یک بسته بندی گیوزا پیچیده می شود، اطراف لبه ها را با پلیسه می بندند و سپس بخارپز یا سرخ می کنند.

غذای ژاپنی : غذاهای نودل و برنج

ژاپن به خاطر غذاهای برنجی و رشته فرنگی معروف است، برای خوردن یکی از این وعده های غذایی معروف، مجبور نیستید در ژاپن دور سفر کنید.

1.سوبا

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

یکی از غذاهای مورد علاقه من با رشته فرنگی سوبا است که به “گندم سیاه” ترجمه می شود. این یکی از محبوب ترین انواع رشته فرنگی است که در سراسر کشور خورده می شود و درست حدس زدید از آرد گندم سیاه تهیه می شود. این آرد اغلب طعم کمی خاکی و مغزی به غذا می دهد. یکی از مزایای اصلی این است که گندم سیاه به طور طبیعی بدون گلوتن است، بنابراین برای افرادی که عدم تحمل گلوتن دارند عالی است.

شما می توانید سوبا را با طیف وسیعی از مواد نیز میل کنید و آن را تبدیل به یک وعده غذایی بسیار متنوع می کند. از سرو در سوپ های داغ یا به عنوان یک غذای جانبی در کنار انواع مختلف گوشت و سبزیجات، چیزی است که همه می توانند از آن لذت ببرند. همانطور که غذاهای باستانی پیش می روند، این غذا به ۳۰۰ سال قبل از میلاد برمی گردد، بنابراین می توانید با هر لقمه ای از تاریخ لذت ببرید.

2.برنج کاری

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

برای هر کسی که می خواهد سفر غذای ژاپنی خود را با چیزی کمی آشناتر آغاز کند، برنج کاری بهترین وعده غذایی است. این غذا که در زبان محلی به عنوان Kare یا Kare Raisu شناخته می شود، توسط بریتانیایی ها در دوران میجی معرفی شد. این کاری با کاری هندی متفاوت است زیرا کمی شیرین تر و غلیظ تر است. اغلب شبیه خورش است و با برنج سرو می شود.

یکی از بهترین مکان‌ها برای امتحان کردن این غذا، مهمان‌خانه یا اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که برای شام دعوت شوید، در خانه یک محلی است. به این ترتیب، می توانید از آماده سازی و فرهنگ زمان شام ژاپنی نیز لذت ببرید، که راهی عالی برای تجربه این کشور است.

3.رامن

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

رامن که در سراسر جهان شناخته شده است یک غذای محبوب است که از نودل تخم مرغ و آبگوشت نمکی تشکیل شده است. این غذا برای اولین بار در قرن 18 در چین ساخته شد و سپس در اواخر قرن 19 به ژاپن معرفی شد. از آن زمان، مردم محلی این غذا را برای خود درست کرده اند و چهار نوع رامن برای انتخاب وجود دارد. Tonkotsu (استخوان خوک) یکی از محبوب ترین ها است، در حالی که می توانید میسو، سس سویا و سبک های نمک را نیز تهیه کنید.

یکی از بهترین مکان ها برای امتحان این غذا فوکوئوکا است که شهری در ساحل شمالی جزیره کیوشو است. این شهر به خاطر تونکوتسو رامن غنی خود به خوبی شناخته شده است. از طرف دیگر، به هوکایدو، شمالی‌ترین جزیره ژاپن، که به خاطر میسو رامن تندش معروف است، بروید.

4.یاکیسوبا

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

پایان فهرست غذاهای برتر برنج و رشته فرنگی در ژاپن یاکی سوبا است. در طول فصل تابستان، غرفه‌های یاکی‌سوبا را در سراسر شهرها و در جشنواره‌ها خواهید دید که آن را به یکی از محبوب‌ترین غذاها برای خوردن تبدیل می‌کند. با استفاده از رشته فرنگی سرخ شده و ترکیبی از موادی مانند گوشت خوک، کلم و هویج، این آشپزی یک حس طعمی است که فقط با رویه سس باربیکیو تقویت می شود.

در حالی که کلمه سوبا که قبلاً در لیست من آمده است به معنای گندم سیاه است، مهم است بدانید که yakisoba از گندم سیاه استفاده نمی کند. یعنی گلوتن در این نوع نودل ها وجود دارد.

غذای ژاپنی : غذاها و دسرها

غذای خود را با یک دسر به پایان برسانید تا تجربه کاملی داشته باشید. از سوپ گرفته تا شیرینی، طیف وسیعی از غذاها را برای انتخاب خواهید یافت.

1.سوپ میسو

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

سوپ میسو یک غذای ژاپنی است که در سراسر جهان شناخته شده است. یکی از پرمصرف ترین وعده های غذایی در کشور است که از ترکیب خمیر میسو و آبگوشت داشی تهیه می شود. با توفو، پیاز و جلبک دریایی، این غذای کلاسیک در سفرهای سراسر کشور باید امتحان کنید.

معمولاً به عنوان پیش غذا یا پیش غذا با صبحانه، ناهار و شام سنتی سرو می شود. تصور می‌شود که طعم‌های پیچیده سوپ به بهبود طعم غذای اصلی شما نیز کمک می‌کند، که یک امتیاز اضافی است.

2.اونیگیری

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

یکی از مزایای آنیگیری این است که یک غذای قابل حمل است که می توانید آن را با خود ببرید و هر زمان و هر کجا که بخواهید میل کنید. یک گلوله برنج که به نام های Omusubi و nigirimeshi نیز شناخته می شود، اغلب به شکل استوانه یا مثلث در می آیند و در جلبک دریایی نوری می پیچند.

قدمت این نوع غذا به صدها سال قبل باز می گردد. یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای امتحان کردن آن هنگام تعطیلات در ژاپن، در یک فروشگاه رفاهی است که آنها را با قیمت حدود ۱ دلار به فروش می‌رساند. برخی از متداول ترین مواد پرکننده در اونیگیری عبارتند از: آلو ترشی، مایونز تن ماهی، مرغ تریاکی و جلبک دریایی چاشنی شده.

3.واگاشی

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

وعده غذایی خود را با یک شیرینی سنتی ژاپنی به نام واگاشی به پایان برسانید. آنها در دوره ادو ساخته شده اند، آنها یک خوراکی هستند که تحت تأثیر طیف وسیعی از مواد اولیه و طعم های ژاپنی قرار دارند. یکی از محبوب ترین انواع این خوراکی دانگو است که توپ های شیرین موچی با شربت است. اگر در سفر خود به ژاپن به دنبال یک مورد علاقه تضمین شده برای خانواده هستید، واگاشی بهترین گزینه است.

4.چاوانم وشی

معرفی 25 غذای برتر ژاپنی: چشیدن طعم اصیل شرق دور

آخرین اما مطمئناً نه کم‌اهمیت در فهرست غذاهای من در ژاپن چاوان‌موشی است که یک کاسترد تخم‌مرغی بخارپز شده است. متشکل از گوشت، سبزیجات، آجیل و ماهی است این غذا افزودنی عالی برای بسیاری از وعده‌های غذایی اصلی در ژاپن است.

اگر می خواهید درباره غذاهای یونان بیشتر بدانید با ما همراه باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید