مجله سیمدخت
0

میلی بابی براون فیلمی جدید برای نتفلیکس می‌سازد.

میلی بابی براون فیلمی جدید برای نتفلیکس می‌سازد.
بازدید 35

در این مجال از مجله ی سیمدخت : میلی بابی براون قرار است برای نتفلیکس فیلمی اقتباسی از رمانی بسازد که بر پایه خاطرات مادربزرگش نوشته شده است.

به گزارش منابع نزدیک به رسانه Deadline، میلی بابی براون در حال ساخت فیلمی بلند با عنوان Nineteen Steps  برای شبکه نتفلیکس است که اقتباسی از اولین رمان او به همین نام خواهد بود.

با اینکه نتفلیکس هنوز درباره این پروژه اظهار نظری نکرده است، گفته می‌شود براون قصد دارد این فیلم را تحت برچسب شخصی خود، یعنی PCMA، تولید کند و احتمالاً نقش اصلی را نیز خود ایفا خواهد کرد. آنتونی مک‌کارتن، نامزد چهار جایزه اسکار، مسئول نگارش فیلمنامه بر اساس رمان براون خواهد بود. جاناتان ایریچ از شرکت Rideback مسئولیت تهیه‌کنندگی فیلم را بر عهده دارد و نیک رینولدز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه همکاری می‌کند.

کتاب نوزده قدم که توسط ویلیام مورو در سپتامبر ۲۰۲۳ منتشر شده و به سرعت به فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و ساندی تایمز پیوسته، یک رمان جنگ جهانی دومی است که بر اساس تجربیات مادربزرگ براون نوشته شده است. این داستان، که توسط براون و کاتلین مک‌گرول به رشته تحریر درآمده، به زندگی «نلی موریس»، دختری ۱۸ ساله در محله بثنال گرین لندن می‌پردازد. در این رمان، نلی با چالش‌های دوران جنگ از جمله تهدیدات بمباران، جیره‌بندی غذا و مشکلات عاطفی ناشی از جدایی از عزیزانش مواجه می‌شود و در عین حال رابطه‌ای عاشقانه با «ری»، یک هوانورد آمریکایی، آغاز می‌کند. هسته تاریخی این داستان به فاجعه تونل بثنال گرین، یکی از بزرگ‌ترین فجایع غیرنظامی بریتانیا در زمان جنگ، که در آن ۱۷۳ نفر بر اثر هجوم مردم برای پناه گرفتن در هنگام حمله هوایی جان باختند، مرتبط است.

میلی بابی براون فیلمی جدید برای نتفلیکس می‌سازد.براون، که یکی از استعدادهای کشف‌شده نتفلیکس و دارای رابطه‌ای عمیق با این پلتفرم است، به خاطر نقش خود در سریال محبوب و جهانی Stranger Things اثر برادران دافر شناخته شده است. این سریال سال آینده با فصل پنجم و آخر خود به نتفلیکس برمی‌گردد. بازی براون در این سریال موجب شده که او دو بار نامزد جوایز امی و دو بار نامزد جایزه SAG برای بهترین بازیگر زن در یک سریال درام شود. علاوه بر این، به عنوان بخشی از گروه بازیگران این سریال، یک بار برنده و دو بار دیگر نامزد جایزه SAG شده است.

در عرصه سینما، براون به‌تازگی در فیلم فانتزی Damsel که محصول نتفلیکس است و تاکنون با ۱۳۸ میلیون بازدید در رتبه هفتم فهرست محبوب‌ترین فیلم‌های این سرویس قرار دارد، بازی کرده است. او همچنین در فیلم‌های پرفروش Enola Holmes، Godzilla: King of the Monsters و Godzilla vs. Kong به ایفای نقش پرداخته است. پروژه بزرگ بعدی او، فیلم The Electric State برای نتفلیکس است که توسط برادران روسو کارگردانی شده و او در کنار کریس پرت به بازی خواهد پرداخت. این فیلم قرار است در اسفند ۱۴۰۳ منتشر شود.

آنتونی مک‌کارتن، نامزد جایزه اسکار برای آثارش در فیلم‌هایی مانند The Theory of Everything، Darkest Hour و The Two Popes، همچنین به خاطر کارهایش در ژانر زندگی‌نامه و موسیقی در فیلم‌هایی چون I Want to Dance with Somebody و Bohemian Rhapsody که به زندگی ویتنی هیوستون و فردی مرکوری پرداخته‌اند، شناخته می‌شود. از دیگر پروژه‌های آینده او می‌توان به فیلم The Collaboration اشاره کرد که بر اساس نمایشنامه خود مک‌کارتن ساخته شده و به بررسی دوستی میان هنرمندان مشهور اندی وارهول و ژان میشل باسکیت می‌پردازد.

میلی بابی براون فیلمی جدید برای نتفلیکس می‌سازد.

شرکت Rideback، که تهیه‌کننده فیلم‌های موفق دیزنی مانند Haunted Mansion و Aladdin است و این فیلم‌ها در مجموع بیش از یک میلیارد دلار در سطح جهانی فروش داشته‌اند، همچنین مسئول تولید مجموعه فیلم‌های It و The LEGO Movie نیز می‌باشد. این شرکت در حال حاضر در حال کار بر روی فیلم جدید دیزنی به نام Lilo & Stitch است که اخیراً تریلر آن در مراسم D23 دیزنی منتشر شده و قرار است تابستان آینده به سینماها بیاید.

شرکت Rideback در سال ۲۰۰۷ توسط دن لین، تهیه‌کننده معروف، تأسیس شد. لین در بهمن ماه سال گذشته برای پذیرش مسئولیت ارشد بخش فیلم در نتفلیکس از سمت خود کناره‌گیری کرد. پس از خروج او، جاناتان ایریچ و مایکل لوفاسو به‌عنوان شرکای مدیرعامل منصوب شدند. دن لین همچنان در هیئت‌مدیره شتاب‌دهنده محتوای BIPOC این شرکت، یعنی Rideback Rise، فعال است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید