مجله سیمدخت
0

پینگو برگشت! استودیو آردمن سری جدیدی از این کارتون دوست‌داشتنی می‌سازد.

پینگو برگشت! استودیو آردمن سری جدیدی از این کارتون دوست‌داشتنی می‌سازد.
بازدید 9

کمپانی بزرگ متل، سازنده عروسک‌ها و فیلم «باربی»، اخیراً با همکاری استودیو انیمیشن آردمن تصمیم به احیای سری جدید کارتون قدیمی «پینگو» (یا «پنگو») گرفته است. این مجموعه استاپ‌موشن که بسیاری آن را به یاد دارند، قرار است با همکاری استودیویی ساخته شود که آثاری تحسین‌شده مانند «فرار مرغی» (Chicken Run)، «شانِ گوسفند» (Shaun the Sheep) و «والاس و گرومیت» (Wallace & Gromit) را در کارنامه خود دارد.

پینگو برگشت! استودیو آردمن سری جدیدی از این کارتون دوست‌داشتنی می‌سازد.

آردمن همچنین در حال کار روی دنباله‌ای برای «والاس و گرومیت» است. پروژه جدید متل و آردمن، بر اساس شخصیت محبوب پنگوئن متل که در قطب جنوب زندگی می‌کند و سال‌ها از تلویزیون‌ها پخش شده بود، ساخته خواهد شد. ما این پنگوئن بامزه را با رفتارهای عجیب و صدای معروف «نوت نوت» به یاد می‌آوریم. این شخصیت در دهه ۱۹۸۰ توسط اوتمار گوتمان خلق شد و اولین سری آن در سال ۱۹۹۰ از شبکه بی‌بی‌سی وان پخش گردید.

جاش سیلورمن، یکی از مدیران متل، در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر گفت: «این همکاری با آردمن یک ترکیب ایده‌آل است و ما بسیار هیجان‌زده هستیم. «پینگو» همچنان مورد علاقه همه است و ارتباط عمیقی با مخاطبان ایجاد می‌کند.» نسخه جدید «پینگو» توسط سارا کاس و آلن تروپ برای استودیو آردمن و سیدنی کلیفتون، راب دیوید و ملانی شنون برای استودیو متل توسعه داده خواهد شد. متل حقوق مالکیت «پینگو» را در سال ۲۰۱۱ از HIT Entertainment خریداری کرده است.

پینگو برگشت! استودیو آردمن سری جدیدی از این کارتون دوست‌داشتنی می‌سازد.

سیلورمن در سخنرانی‌های خود درباره مأموریت متل در سرمایه‌گذاری بر مفهومی به نام «نوستازگی» صحبت کرد. به گفته او، این اصطلاح به معنای «نوستالژی جدید» است و هدف این مأموریت، برقراری ارتباط با کودکان و بزرگسالان به دلیل میراث ماندگار متل است. به عنوان مثال، بارنی، دایناسور بنفش معروف، با بازراه‌اندازی مجموعه تلویزیونی «دنیای بارنی» (Barney’s World) که قرار است در تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۲۴ پخش شود، دوباره احیا شده است. سیلورمن اشاره کرد: «این موضوع هم برای بزرگسالان نوستالژیک است و هم برای بچه‌ها تازگی دارد.»

او ادامه داد: «بارنی واقعاً در این زمینه موفق عمل کرده است. این برنامه هم برای بچه‌ها جذاب و سرگرم‌کننده است و هم بزرگ‌ترها را به یاد دوران کودکی‌شان می‌اندازد. این احساس از ارتباط عاطفی آن‌ها با داستانی آشنا نشأت می‌گیرد. شما به جای این که فقط با بچه‌ها تماشا کنید، در واقع با فرزندان خودتان آن را می‌بینید و از آن لذت می‌برید. به نظر من، این موضوع واقعاً منحصر به فرد است و ما تلاش می‌کنیم پروژه‌های بیشتری از این دست تولید کنیم، تا شما همچنان با ما همراه باشید.»

پینگو برگشت! استودیو آردمن سری جدیدی از این کارتون دوست‌داشتنی می‌سازد.

در پاسخ به این سؤال که آیا متل قصد دارد موفقیت‌های «باربی»، فیلم چند میلیارد دلاری گرتا گرویگ، را در دنیای تلویزیون نیز تکرار کند، سیلورمن گفت: «ما نمی‌خواهیم پروژه‌ای را با دیگری مقایسه کنیم. هر پروژه‌ای به صورت مستقل مورد توجه قرار می‌گیرد. «باربی» به وضوح یک همکاری شگفت‌انگیز بود، به خصوص با گرتا که یکی از خلاق‌ترین افراد روی این سیاره است. این همکاری واقعاً ویژه بود. ما در زمینه محتوا با بهترین‌ها همکاری می‌کنیم و بر اساس اعتماد متقابل کار می‌کنیم. «باربی» نتیجه همین نوع همکاری است.» به نظر می‌رسد که استودیو آردمن نیز خلاقیت‌های لازم را دارد و متل قصد دارد روی این استعدادها سرمایه‌گذاری کند و در حوزه‌های جدیدی شانس خود را امتحان کند.

منبع: hollywoodreporter

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *