مجله سیمدخت
0

یخچال کینو چه نوع یخچالی است؟ تولید و ساخت کجاست؟

یخچال کینو چه نوع یخچالی است؟
بازدید 28

برند کینو یکی از خوش آوازه ترین شرکت در تولید تجهیزات خانگی است. این دستگاه یکی از محصولات معروف شرکت کینو است. از ویژگی های این یخچال می توان استفاده از موتور قدرتمند، بازدهی بالا، استانداردهای جهان و از مهمتر توان کاری عالی را نام برد. یخچال کینو تنوع بالایی دارد به همین دلیل اغلب از مدل های متنوع این دستگاه در فست فودها، رستوران ها، هاپیرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز تهیه غذا استفاده می شود.

مدل ایستاده یخچال کینو به دلیل طراحی جذاب و کاربردی که دارد به طور معمول در هر نوع از دکوراسیون خانه به راحتی جا می شود.اندازه و ظرفیت های مختلف این دستگاه جوابگوی متفاوت هر خانواده ای است. مدل دوقلوی یخچال کینو نیز به صورت دو درب وجود که در قسمت بالای آن یخچال و در پایین آن فریزر وجود دارد.

البته مدل های متنوع یخچال دو قلو کینو نیز از نظر طراحی مشابه ساید بای- ساید است. ما در ادامه به بررسی یخچال کینو می پردازیم و در رابطه با ویژگی ها و مشخصات آن توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد. پیشنهاد ما به شما این است که تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

یخچال کینو ساخت کجاست ؟

یکی از سوالاتی که اغلب خریداران در رابطه با خرید یخچال کینو با آن مواجه هستند این بوده که یخچال کینو ساخت کجاست؟ جالب است بدانید که شرکت کینو یک برند ایرانی است که مجموعه ای از متخصصین با توان دانش بالا گرد هم آمده اند و محصولات خانگی همچون یخچال را با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می کنند.

اگرچه تحریم های اقتصادی مشکلاتی را در صنعت تولید محصولات به وجود آورده است اما مهندسین کشورمان با توجه به نیاز داخلی و بدون توجه به تحریم های اقتصادی در رابطه با تولید قطعات یخچال و فریز آن هم با کیفیت بالا به مرحله خودکفایی رسیده اند. اکثر قطعات داخلی این یخچال ساخت داخل کشور است.

با این حال ساخت قطعات پیشرفته و باکیفیت یخچال کینو موجب شده است تا قابل رقابت با نمونه های مشابه برندهای خارجی باشد. بنابراین به دلیل مشابه بودن قطعات این یخچال با سایر برندهای خارجی، خریداران نیز ترجیح می دهند با مدیریت هزینه های خود مدل های داخلی یخچال ساخت کشورمان را با افتخار خریداری کنند.

ویژگی های یخچال کینو

برند کینو در فرآیند تولید یخچال اهمیت زیادی به بهره گیری از ویژگی های فنی مناسب در ساخت قطعات این دستگاه می دهد. در واقع این شرکت محصولاتی را تولید و روانه بازار می کند تا بتواند بهترین عملکرد را در اختیار شما قرار دهند.از نظر ظرفیت نیز یخچال کینو جوابگوی خوبی برای نیازهای خریداران است و دیگر نیازی به تهیه یخچال های جانبی نیست.

قطعات به کار رفته در یخچال کینو به صورت مهندسی دقیق و با نهایت دقت تولید شده است، به همین دلیل امروزه در صنایع مختلف تنها از یخچال کینو استفاده می شود به این دلیل که علاوه بر طراحی جذاب و شیک بسیار کاربردی نیز هست.

ویژگی های فنی یخچال کینو عبارت اند از:

یکی از مهمترین ویژگی یخچال کینو، بکار رفتن متریال های با کیفیت در بدنه یخچال است. بدنه این یخچال به گونه ای ساخته شده است که در برابر هر گونه خط و خش مقاومت زیادی دارد. مقاومت بالا در برابر خط و خوردگی موجب شده است تا خریداران با اطمینان بیشتر محصولات کینو را در برای محیط های مختلف خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

توان موتور قدرتمند یخچال کینو موجب می شود تا خریداران به راحتی از آن در فصل گرما برای نگهداری مواد غذایی استفاده کنند.یخچال کینو با توان قدرت بالایی که دارد بهترین گزینه برای داروخانه ها، فست فودها، هایپرمارکت ها و رستوران ها است.

یخچال کینو ظرفیت و گنجایش های متفاوتی دارد به همین دلیل جوابگوی نیازهای مختلف خریداران است.

از دیگر ویژگی این دستگاه می توان به رنج دمایی بهینه دستگاه اشاره کرد.با توجه به اینکه از رنج دمایی مناسبی برخوردار است به صرفه بوده موجب صرفه جویی در هزینه های برق می شود.

موتور بکار رفته در یخچال کینو ساخت ایران است و از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار است، به همین دلیل با توجه به کیفیت بالایی که دارد با سایر محصولات خارجی رقابت می کند.

سخن آخر

شرکت کینو مدل های متنوعی از یخچال صنعتی را به صورت تک درب، ایستاده ،صندوقی، دو درب و …. تولید و روانه بازار میکند.البته مدل صندوقی یخچال کینو بیشتر مناسب مکان هایی است که با کمبود فضا مواجه هستند.شرکت کینو با تولید محصولات خانگی با کیفیت توانسته در سال های اخیر به موفقیت های بزرگی حتی در عرصه های بین المللی دست یابد.

از ویژگی های این یخچال می توان استفاده از موتور قدرتمند، بازدهی بالا،استانداردهای جهان و از مهمتر توان کاری عالی را نام برد.یخچال کینو تنوع بالایی دارد به همین دلیل اغلب از مدل های متنوع این دستگاه در فست فودها، رستوران ها، هاپیرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز تهیه غذا استفاده می شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *