مجله سیمدخت
0

۱۰ مدل مشهور برتر جهان در سال گذشته

۱۰ مدل مشهور برتر جهان در سال گذشته
بازدید 20

اگر به دنیای مدلینگ و تبدیل شدن به یک مدل زن علاقه‌مندید، یا به‌دنبال اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، باید با برترین مدل‌های زن سال گذشته آشنا شوید. شاید بخواهید بدانید چگونه می‌توان وارد این صنعت شد، اما ابتدا بیایید نگاهی به تعریف کلی از مانکن بیندازیم. مانکن کسی است که مدل‌های فشن، هنری یا تبلیغاتی را با ژستی خاص به نمایش می‌گذارد.

در گذشته، جذابیت تنها معیار انتخاب مانکن‌ها بود، اما امروزه فاکتورهای زیادی برای انتخاب مدل‌ها مد نظر قرار می‌گیرد و جذابیت تنها یکی از این معیارهاست. با ما همراه باشید تا با هر آنچه که برای ورود به صنعت مدلینگ نیاز دارید آشنا شوید و همچنین با ۱۰ مدل زن برتر جهان سال گذشته و عکس‌های آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

۱۰ مدل مشهور برتر جهان در سال گذشته

در واقع قدرت یک مدل به موارد گوناگونی غیر از جذابیت مربوط می‌شود. در ادامه ده تا از بهترین مدل زن جهان را برای شما معرفی خواهیم کرد:

1.کندال جنر

۱۰ مدل مشهور برتر جهان در سال گذشته

این مدل زن مشهور متولد سوم نوامبر سال ۱۹۹۵ است که حرفه خود را با عکسبرداری‌های تبلیغاتی آغاز نمود و در سال ۲۰۱۴ فصل تازه‌ای از مدلینگ را شروع کرد و در هفته‌ی مد میلان، نیویورک و پاریس در ران ویزهای طراحان مشهور و به نام گام برداشت. وزن کندال جنر ۵۴ کیلوگرم و قد آن ۱۷۹ سانتی متر است و در اینستاگرام دارای حدود ۱۴۰ میلیون نفر دنبال کننده است.

2.میراندا کر

۱۰ مدل مشهور برتر جهان در سال گذشته

میراندا کر متولد ۲۰ آوریل سال ۱۹۸۳ است و یکی از قیمتی‌ترین و زیباترین مدل های جهان است که اصالتا استرالیایی می‌باشد. میراندا کر حرفه خود را با شرکت در یک مسابقه‌ی محلی شروع کرد و پس از آن در حرفه‌ی مدلینگ در کشور استرالیا پرطرفدار و مشهور شد و برای محبوبیت بسیار بیشتر تصمیم به مهاجرت به کشور نیویورک گرفت. قد این مدل زن خارجی ۱۷۵ سانتی متر و وزن او ۵۳ کیلوگرم است. تعداد افرادی که این مدل زیبا را در اینستاگرام دنبال می‌کنند حدود ۱۲.۳ میلیون نفر هستند.

3.آدریانا لیما

۱۰ مدل مشهور برتر جهان در سال گذشته

آدریانا لیما یکی از جذابت‌ترین مدل‌های زن برزیلی است که در دوازدهم ماه جون ۱۹۸۱ پا به جهان گشوده است. قد آدریانا لیما ۱۷۸ سانتی متر و وزن او ۵۳ کیلوگرم است، همچنین این مدل زیبا به فرشته‌ی ویکتوریا سکرت مشهور است. این مدل مشهور در اینستاگرام دارای ۱۲.۶ میلیون نفر دنبال کننده است

4.کارا دلوین

۱۰ مدل مشهور برتر جهان در سال گذشته

کارا دلوین اصالتا برای کشور لندن است و در دوازدهم ماه آگوست ۱۹۹۲ متولد شده است. این مدل زن انگلیسی از نوجوانی قدم به این صنعت نهاد و اکنون با داشتن قدی به طول ۱۷۸ سانتی متری خود در ران ویزهای مشهوری مثل فندی و دولچه اند گابانا قدم می‌زند. کارا دلوین در اینستاگرام خود حدود ۴۴.۱ میلیون طرفدار و دنبال کننده دارد و این روزها در صنعت بازیگری نیز مشغول به فعالیت شده است.

5.ژیزل بوندشن

۱۰ مدل مشهور برتر جهان در سال گذشته

ژیزل بوندشن نیز یکی دیگر از مدل‌های زیبا و مشهور برزیلی است که در بیستم ماه جولای ۱۹۸۰ متولد شده است. این بانو یکی از معروف‌ترین، محبوب‌ترین و پردرآمدترین مدل‌های زن در این کر‌ه‌ی خاکی به شمار می‌رود. ژیزل بوندشن به علت روابط خود با نامداران مرد در رسانه‌ها بسیار از توجه‌ها را به خود جلب کرده است. اینن مدل جذاب و معروف ۱۸۰ سانتی متر قد دارد و حدود ۱۶.۳ میلیون نفر طرفدار و دنبال کننده در پیج اینستاگرام خود دارد.

6.ایرینا شایک

۱۰ مدل مشهور برتر جهان در سال گذشته

ایرینا شایک یک مدل روسی ست که در ۶ ژانویه ۱۹۸۶ به دنیا آمده است. این بانو ۱۷۸ سانتی متر قد دارد و به کمک و حمایت­های مادرش وارد صنعت مدلینگ شد. ایرینا شایک در سال ۲۰۰۴ به پاریس مهاجرت کرد و بیشترین شهرت او به زمانی برمی­گردد که دوست دختر کریستیانو رونالدو بوده است. ایرینا شایک در پیج اینستاگرامی خود ۱۴.۱ میلیون دنبال کننده دارد.

7.جی جی حدید

۱۰ مدل مشهور برتر جهان در سال گذشته

جی جی حدید از مدل‌های زن متولد آمریکا است و در بیست و سوم ماه آوریل ۱۹۹۵ به دنیا آمده است. این مدل آمریکایی زن به عنوان یکی از مشهورترین مدل‌های زن و یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی شناخته می‌شود. جی جی حدید در سال ۲۰۱۶ به منظور مدل بین المللی سال انتخاب شد. قد این مدل زیبا ۱۷۸ سانتی متر و وزن او ۵۷ کیلوگرم است. دنبال کننده‌های این مدل محبوب در اینستاگرام به بیشتر از ۵۹.۶ میلیون نفر رسیده است.

8.کریسی تیگن

۱۰ مدل مشهور برتر جهان در سال گذشته

کریسی تیگن اصالتا یک مدل آمریکایی است که در سی‌ام ماه نوامبر سال ۱۹۸۵ متولد شده است. کریسی تیگن حرفه خود را از جوانی آغاز نمود و در سال ۲۰۱۰ بسیار معروف و پرطرفدار شد. کریسی تیگن با داشتن ۱۷۳ سانتی متر قد برای برندهای مشهوری چون نایک عکس‌های تبلیغاتی می‌گیرد. این مدل زیبا در رسانه‌های آمریکایی هم چهره‌ی شناخته شده‌ای دارد و در پیج اینستاگرام خود حدود ۳۲.۶ میلیون نفر طرفدار دارد.

9.هایلی بالدوین

۱۰ مدل مشهور برتر جهان در سال گذشته

هایلی بالدوین یکی دیگر از مدل‌های مشهور آمریکایی است که در ۲۲ ماه نوامبر سال ۱۹۹۶ متولد شده است. هایلی بالدوین دختر استیون بالدوین نویسنده و تهیه کننده‌ی آمریکایی است و حرفه خود را با عکس بر روی مجلات آغاز کرده است.

هنگامی که برای نخستین بار این مدل جوان و زیبا در کشور لندن در هفته‌ی مد بر روی ران ویز گام برداشت و توجهات فراوان و زیادی را به خود جلب نمود. بالدوین در سال ۲۰۱۸ با جاستین بیبر که حرفه‌ی او خوانندگی است، ازدواج کرد و اکنون حدود ۲۹.۵ میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام خود دارد.

10.لیلی رز دپ

۱۰ مدل مشهور برتر جهان در سال گذشته

لیلی رز دپ یک مدل جوان اصلتا آمریکایی فرانسوی است که در بیست و هفتم ماه می ۱۹۹۹ به دنیا آمده است. لیلی رز دختر بازیگر مشهور جانی دپ است و به همین علت هم همیشه در کانون توجه قرار داشته است. لیلی رز حرفه خود را با شنل شروع کرد و این روزها هم به منظور جوان‌ترین مدل شنل شهرت یافته است. اکثر افراد برای پیروی از مد به دنبال عکس مدل خارجی زن هستند و جالب است بدانید که لیلی رز دپ در این زمینه یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها می‌باشد.

کلام آخر

علاوه بر مدل‌های زن خارجی، زنان ایرانی بسیاری نیز در صنعت مدلینگ آثار قابل توجهی از خود به جای گذاشته‌اند. معمولاً به دلیل سکونت و فعالیت این مدل‌ها در کشورهای خارجی و کمبود آشنایی مخاطبان با آن‌ها، اصالت این مدل‌ها ناشناخته می‌ماند. علاوه بر مدل‌های ایرانی فعال در خارج از کشور، در خود ایران نیز تعدادی از زنان به‌عنوان برترین مدل‌های زن شناخته می‌شوند.

اگر می خواهید درباره‌ی استایل هیپ هاپ بیشتر بدانید با ما هماه باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *