مجله سیمدخت
0

آماده شوید برای فصل جدیدی از رمز و راز در سریال سیلو !

آماده شوید برای فصل جدیدی از رمز و راز در سریال سیلو!
بازدید 30

اپل تی‌وی پلاس تاریخ پخش سریال علمی تخیلی «سیلو» را ۲۵ آبان ماه اعلام کرده است.

فصل دوم این سریال که بر اساس سه‌گانه «Wool» اثر هیو هاوی ساخته شده است، جمعه ۲۵ آبان ماه به نمایش درمی‌آید. قسمت اول این سریال در این تاریخ به صورت جهانی پخش می‌شود و قسمت‌های بعدی فصل جدید که ۱۰ قسمت دارد، به صورت هفتگی تا دی ماه منتشر خواهد شد.

این شبکه همچنین در همایش کامیک کان سن دیگو در روز شنبه اعلام کرد که استیو زان، بازیگر سریال «لوتوس سفید»، به تیم بازیگران این سریال پیوسته است. زان به همراه خالق سریال، گراهام یوست، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی، هیو هاوی، و تهیه‌کننده اجرایی و بازیگر اصلی سریال، ربکا فرگوسن، به طور غافلگیرکننده‌ای در پنل طرفداران حاضر شدند و این خبر را اعلام کردند.

آماده شوید برای فصل جدیدی از رمز و راز در سریال سیلو!سیلو داستان آخرین ده هزار نفری است که برای محافظت از محیط سمی زمین، کیلومترها زیر سطح زمین در سیلویی زندگی می‌کنند. ساکنان این سیلو نمی‌دانند چرا این سازه ساخته شده و کسانی که تلاش می‌کنند علت آن را کشف کنند، با عواقب مرگباری روبرو می‌شوند.

فرگوسن نقش مهندس جولیت را بازی می‌کند که در حین تحقیق درباره قتل یکی از عزیزانش، با رازی عمیق‌تر از آنچه تصور می‌کرده روبرو می‌شود. توضیحات سریال نشان می‌دهد که «اگر دروغ‌ها انسان‌های باقی‌مانده روی زمین را نکشند، حقیقت آن‌ها را خواهد کشت.» در فصل دوم، بازیگرانی مانند تیم رابینز، هریت والتر، چیناتزا اوچه، آوی نش، الکساندریا رایلی، شین مک‌کری، رمی میلنر، کلر پرکینز، بیلی پستل‌ویت، ریک گومز، کیتلین زاز، تانیا موودی و ایان گلن نیز حضور دارند.

آماده شوید برای فصل جدیدی از رمز و راز در سریال سیلو!فصل اول این سریال علمی تخیلی در ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ منتشر شد. تولید فصل دوم این سریال به دلیل اعتصابات هالیوود در سال ۲۰۲۳ به تأخیر افتاد. رسانه Deadline اخیراً در گزارشی انحصاری اعلام کرد که ربکا فرگوسن به جمع بازیگران فیلم «پیکی بلایندرز» محصول شبکه نتفلیکس، با بازی کیلیان مورفی، پیوسته است. همچنین استیو زان به کمدی “Chad Powers” محصول شبکه هولو با بازی گلن پاول ملحق می‌شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *