مجله سیمدخت
0

در مقایسه با قسمت اول، سیستم تاب خوردن در بازی Spider-Man 2 چه تغییراتی داشته است؟

بازدید 62

جیمز استیونسن، یکی از کارمندان شرکت اینسامنیاک گیمز، اخیراً تفاوت‌های سیستم تاب‌خوردن در بازی Spider-Man 2 نسبت به نسخه اول را فاش کرده است. این بازی مورد انتظار Marvel’s Spider-Man 2، که به یاد ماندنی‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ میلادی محسوب می‌شود، کمتر از سه هفته دیگر به بازار عرضه خواهد شد. این بازی، مانند نسخه اول، توسط اینسامنیاک گیمز توسعه یافته و توسط سونی به بازار عرضه خواهد شد.

در داستان بازی، که ۱۰ ماه پس از قسمت اول روایت می‌شود، پیتر پارکر و مایلز مورالز همکاری می‌کنند تا کریون شکارچی و مزدورانش را متوقف کنند. استیونسن به عنوان مدیر روابط عمومی شرکت، جزئیاتی در مورد گزینه Swing Steering Assist ارائه داده است. این گزینه به بازیکنان در زمان تاب‌خوردن در میان ساختمان‌های نیویورک کمک می‌کند و میزان آن به صورت پیش‌فرض بر روی عدد ۱۰ تنظیم شده است، اما کاربران می‌توانند این تنظیم را کاهش دهند، که به معنای افزایش مهارت و دقت مورد نیاز برای تاب‌خوردن است. همچنین، گزینه صدمه ناشی از سقوط هم در بازی وجود دارد که کاربران می‌توانند آن را غیرفعال کنند.

شرکت سازنده از کاربران خواسته‌است که از اسپویلرها مراقبت کنند، زیرا برخی از افراد قبل از عرضه رسمی بازی، ویدیوها و جزئیات بازی را منتشر کرده‌اند. بازی Spider-Man 2 در تاریخ ۲۸ مهر (معادل با ۲۰ اکتبر) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 5 در دسترس خواهد بود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید