استودیو Team Ninja قصد دارد در بازیهای آینده خود از سیستم جهان باز استفاده کرده و آن را بهبود بخشد.
بازی Rise of the Ronin از بسیاری از جوانب، از جمله محیط جهان باز خود، از سایر بازیهای معروفی که توسط تیم نینجا تولید شدهاند، متمایز میشود. ارزیابی کارایی این بازی در ساختار جهان باز خود، قابل بحث است، اما این توسعهدهنده با توجه به آینده و پروژههای بعدی خود، نیت دارد تا روی اساسهایی که بازی اکشن نقشآفرین Rise of the Ronin را بنا نهاده است، ساخت فراگیر بازیهای خود را ادامه دهد.
در یک مصاحبه اخیر با رسانه VGC، فومیهیکو یاسودا، کارگردان بازی Rise of the Ronin، درباره چالشهای ساخت اولین بازی جهان باز تیم نینجا صحبت کرد و بیان کرد که هدف این توسعهدهنده در حال حاضر، بهبود و گسترش این الگو در آینده است و تلاش برای به دست آوردن اهدافی است که در این بازی به دست نیامدهاند. او اظهار داشت:
«ساخت بازی Rise of the Ronin برای ما چالش بزرگی را به دنبال داشت، زیرا تا به حال تجربهای از ساخت بازی با این حد از آزادی و داستان همراه با حفظ گیمپلی اکشن نداشتیم. اعتقاد دارم که ما توانستیم این مفهوم را به عمل بیاوریم و امیدوارم که بازیکنان احساس کنند که تجربهای را کسب کردهاند که به دنبال آن بودهاند. بر این باورم که با تکیه بر این تجربه، چالش ما برای آینده این است که به دستاوردهای بازی فعلیمان فراتر رویم و به اهدافی دست یابیم که در این نسخه نتوانستیم آنها را دستیابی دهیم و همچنان به ساخت بازیهای بهتر ادامه دهیم.»
یوسوکه هایاشی، تهیهکننده بازی Rise of the Ronin، اظهار میکند: «ما همواره سعی میکنیم در هر بازی کارهای زیادی را انجام دهیم و از آنچه در گذشته آموختهایم در پروژههای بعدی خود بهره ببریم. فکر میکنم در Rise of the Ronin شاهد ترکیبی از عناصر بازیهایی خواهید بود که در سالهای گذشته بر آنها کار کردهایم. ما از تجربیاتی که از Rise of the Ronin به دست آوردهایم استفاده خواهیم کرد تا بهبود کار خود را در آینده ادامه دهیم.»
بازی Rise of the Ronin در حال حاضر بر روی کنسول PlayStation 5 قابل تجربه است.
نظرات کاربران