در مصاحبهای اخیر با کانال Minmaxx، بروس نزمیت، کارمند سابق شرکت بتزدا، به بحث پیرامون سیستم ارتقا بازی Elder Scrolls 6 پرداخت. بعد از موفقیت استارفیلد، بتزدا تمرکز خود را به این بازی مورد انتظار جهانی منتقل کرده است. از آنجایی که بازی هنوز در فاز پیش تولید قرار دارد، جزئیات دقیقی درباره گیمپلی آن به دست نیامده است.
نزمیت که قبلاً به عنوان مدیر طراحی در بتزدا خدمت میکرد، در مصاحبه خود اشاره کرد که سیستم ارتقا بازی Elder Scrolls 6 احتمالاً به سبک The Elder Scrolls 5: Skyrim خواهد بود، اما با افزودن ایدههای جدیدی. این نشان میدهد که شرکت در حال تلاش برای ترکیب عناصر محبوب از بازیهای گذشته با نوآوریهای جدید در این عنوان استخراجی است.
من تاد هاوارد را متقاعد کردم که سیستم جادوگری اسکایریم را از پایهها ایجاد کنیم و او هم به من اعتماد کرد. احتمالاً اثراتی از آن در نسخه ششم وجود خواهد داشت. این ایده «انجام یک کار برای بهبود» از من نبود، اما در آن نقش داشتم. این مفهوم قطعاً در قسمت ششم نیز حضور خواهد داشت. ایدههای جدید با مواردی مانند نحوه ارتقاء سطح (Level) ترکیب شدهاند، اما من تأکید میکنم که برخی از نتایج کارهایی که انجام دادم هنوز هم در نسخه جدید حفظ خواهند شد.
در بخش دیگری از گفتگو، عضو سابق بتزدا به معرفی زودهنگام بازی Elder Scrolls 6 پرداخت. طبق اظهارات او، استودیو به خاطر سکوتش در مورد نسخه جدید الدر اسکرولز به شدت تحت فشار طرفداران قرار گرفته بود. این امر باعث شد که استودیو مجبور به نمایش نسخه جدید در سال ۲۰۱۸ میلادی شود. به گفته بروس نزمیت، بهترین زمان برای شروع کمپین تبلیغاتی، ۶ ماه قبل از عرضه رسمی، است.
در حال حاضر، تاریخ انتشار و پلتفرم هدف بازی Elder Scrolls 6 مشخص نشدهاند.
نظرات کاربران