مجله سیمدخت
0

Elden Ring: اوج تلاش‌های فرام سافتور یا آغاز یک دوره جدید؟

Elden Ring: اوج تلاش‌های فرام سافتور یا آغاز یک دوره جدید؟
بازدید 22

هیدتاکا میازاکی، سازنده بازی Elden Ring، اظهار کرده که این بازی با بهره‌گیری از تمامی منابع فرام سافتور، بالاترین سطح عملکردی را ارائه می‌دهد که بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند.

Elden Ring به عنوان بزرگ‌ترین و موفق‌ترین بازی استودیوی فرام سافتور، از زوایای مختلف مورد تحسین منتقدان و بازیکنان قرار گرفته است. هیدتاکا میازاکی، کارگردان با تجربه این استودیو و خالق بازی‌هایی همچون سری دارک سولز، Demon’s Souls و Elden Ring، در مصاحبه‌ای با نشریه گاردین اظهار داشت که در شرایط فعلی، بازیکنان نباید انتظار ساخت بازی‌هایی بزرگ‌تر یا حتی در اندازه‌های Elden Ring از فرام سافتور داشته باشند.

او همچنین تأکید کرد که این استودیو در تلاش است تا پایداری عملکرد خود را حفظ کرده و اطمینان حاصل کند که تمامی منابع و تمرکز خود را روی یک بازی خاص متمرکز نکند. میازاکی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «بودجه، مقیاس، دامنه عملکرد و سایر عوامل به نقطه‌ای رسیده‌اند که دیگر مانند گذشته، جای زیادی برای تجربه شکست وجود ندارد. FromSoftware نیز روش‌های خاص خود را برای کاهش ریسک دارد.»

Elden Ring: اوج تلاش‌های فرام سافتور یا آغاز یک دوره جدید؟

می‌توان گفت که تقریباً تمام پروژه‌های ما دارای یک شریک یا حامی مالی هستند که هزینه‌های پروژه را تأمین می‌کند. از نظر مدیریتی، ما هرگز تمام سرمایه‌مان را روی یک پروژه قمار نمی‌کنیم. تفاوت چشمگیری بین دوران قبل و بعد از Elden Ring وجود دارد. به عنوان مثال، این تغییر را می‌توان به وضوح در Armored Core VI مشاهده کرد. از لحاظ مقیاس، Elden Ring واقعاً بزرگ‌ترین و بالاترین سطحی است که فرام‌سافتور می‌تواند به آن دست یابد.

برای دستیابی به این هدف، ما از تمام منابع و استعدادهای موجود بهره بردیم. افزایش مقیاس کار از این سطح، نگرانی‌هایی به همراه دارد. شاید مرحله بعدی برای ما داشتن چندین پروژه متعدد باشد، جایی که استعدادهای جوان‌تر نیز فرصت پیدا می‌کنند تا پروژه‌های کوچکتری را طراحی و مدیریت کنند.

Elden Ring: اوج تلاش‌های فرام سافتور یا آغاز یک دوره جدید؟اگر فکر می‌کنید که بازی Elden Ring به اندازه کافی بزرگ نبود، این خبر ممکن است برای شما ناامیدکننده باشد؛ اما نمی‌توان انکار کرد که Elden Ring یک اثر عظیم بود که استودیوی فرام‌سافتور زمان زیادی را صرف ساخت آن کرد. آنچه Elden Ring را این‌قدر ارزشمند می‌کند، نه صرفاً مقیاس بازی، بلکه کیفیت بالای تجربه‌ای است که در تمام دقایق بازی ارائه می‌دهد، چیزی که توسعه‌دهندگان فرام‌سافتور به خوبی از عهده آن برآمده‌اند.

اگر قرار باشد بازی‌های آینده فرام‌سافتور از نظر مقیاس بزرگ‌تر شوند، حفظ این سطح از کیفیت کار دشواری خواهد بود. با توجه به اهمیت ندادن به کمیت به بهای قربانی کردن کیفیت، این رویکردی است که بازیکنان به‌درستی از یک بازیساز انتظار دارند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *