اطلاعاتی که از منوی دیباگ بازی GTA VI فاش شده، نشاندهندهی استفاده فراوان از هوش مصنوعی پیشرفته در شخصیتهای غیرقابل بازی در شهر، محیطهای پویا و ویژگیهای جذاب دیگر این بازی است. به گفته کاربری به نام Tobbelobben که این اطلاعات را در ردیت منتشر کرده است، منوی دیباگ GTA VI حاوی چندین گزینه آزمایشی است که جزئیات جدیدی از برخی مکانیکها و ویژگیهای بازی را آشکار میکند.
بهعنوان مثال، سیستم ProceduralMotion انیمیشنهای پویا را در بازی فعال میکند و با توجه به شرایط داخل بازی، واکنشات مختلفی را نشان میدهد. همچنین، از طریق اجرای EmotionalLocoRequests، Expressions و Gesture، شخصیتهای غیرقابل بازی (NPC) میتوانند از طریق سیستم حرکتی و بیان عبارات مختلف، احساسات و رفتارهای مختلف را به دقت نمایش دهند.
منوی دیباگ هوش مصنوعی GTA VI اطلاعات جالبی را در مورد ویژگیهای پیشرفته و هوشمند شخصیتهای غیرقابل بازی ارائه میدهد. علاوه بر این، عملکرد AnimalIntelligence در این منو نشاندهندهی این است که حیوانات احتمالاً باهوشتر از همیشه عمل خواهند کرد، این بدان معناست که گیمرها امکان تعامل عمیقتر با حیات وحش را خواهند داشت.
در GTA VI، هوش مصنوعی NPC از طریق سیستم AIMemory قابلیت بهیاد آوردن کارها و تصمیمات گیمر را دارد و این ویژگی پیشرفته بر تعاملات شخصیتهای غیرقابل بازی تأثیر میگذارد. منوی اشکالزدایی هوش مصنوعی در GTA VI همچنین نشاندهندهی یک سیستم جناحی بهبودیافته است که میتواند از محیطهای پویا بهرهمند شود و با توجه به رفتار گیمر یا پیشرفت داستان، در طول زمان تغییر کند. هرچند Grand Theft Auto 6 هنوز بهطور رسمی معرفی نشده است، اما احتمالاً تا ماه مارس ۲۰۲۵ در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.
نظرات کاربران