بر اساس اطلاعات منتشر شده، شواهد نشان میدهد که گرافیک بصری و سیستم آب و هوای بازی GTA 6 به طرز واقعگرایانهای طراحی شده است.
هر چند استودیو راکستار گیمز به سکوت خود ادامه داده و اطلاعات رسمی ارائه نداده است، اما گزارشهای غیررسمی به تازگی جزئیات جالبی از پیشرفتهای گرافیکی بازی منتشر کردهاند، به ویژه در حوزه سیستم آب و هوا. به گفته گزارشی از رسانه فرانسوی Rockstar Magazine، GTA 6 از پیشرفتهای چشمگیر و قابل ملاحظه گرافیکی بازی Red Dead Redemption 2 بهرهمند خواهد بود و از سیستم آب و هوای واقعگرایانهتری نسبت به GTA 5 بهره خواهد برد. این منبع اعلام کرده است که راکستار گیمز از موتور ریج ۹ برای به کار بردن یک سیستم آب و هوای فیزیکی واقعیگرایانه در زمان واقعی استفاده خواهد کرد.
طبق این گزارش، طلوع و غروب خورشید در بازی به طرز واقعیگرایانهای نمایان خواهد شد و محیط بازی در شب به طور واقعیگرایانهای تاریکتر خواهد بود. همچنین، سیستم آب و هوا در بازی به طور همزمان تاثیرگذاری واقعیگرایانهای در جهان ایجاد خواهد کرد. به عنوان مثال، در هنگام طوفان، موجهای دریا بلندتر میشوند و روی ساحل تاثیر میگذارند و بادهای تند حرکت گیاهان را تحت تأثیر قرار میدهند. همچنین، سیستم رانندگی نیز به تغییرات آب و هوا در بازی وابسته خواهد بود.
در این حال، هرچند GTA 6 هنوز به طور رسمی معرفی نشده است و تاریخ انتشار آن در حال حاضر نامعلوم است، اما پیشبینیها نشان میدهد که این عنوان حداکثر تا پایان ماه مارس ۲۰۲۵ برای کنسولها و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.
نظرات کاربران