بازی Baldur’s Gate 3 به خاطر قابلیت تکرارپذیری بالا و انتخابهای متنوع و گستردهاش شناخته میشود، اما سوئن وینکی، مدیرعامل استودیوی Larian، در ابتدا نگران بود که طول بازی بیش از حد کوتاه باشد.
سوئن وینکی، مدیرعامل استودیوی Larian، در مصاحبهای با BAFTA به نگرانیهای اولیهاش درباره مقیاس بازی *Baldur’s Gate 3* اشاره کرد. او بیان کرد که در ابتدا نگران بود بازی ممکن است خیلی کوتاه باشد، اما در ادامه به این نتیجه رسید که قضاوتش درباره اندازه بازی بسیار ضعیف بوده است.
Baldur’s Gate 3 بازی بسیار وسیعی است که هرچند ممکن است بزرگترین بازی نقشآفرینی منتشر شده نباشد، اما انتخابهای متنوع آن باعث افزایش بسیار بالای قابلیت تکرارپذیری بازی شده است. این بازی همچنان هر ماه بیش از ۱۰۰ هزار بازیکن فعال در استیم دارد، که نشاندهنده تجربیات فراوانی است که برای بازیکنان فراهم کرده است.
در فرایند ساخت بازی، معمولاً بخشی از محتوا مانند خطوط داستانی، مناطق منحصربهفرد کاراکترها و روابط عاطفی ممکن است از نسخه نهایی حذف شود. در مورد Baldur’s Gate 3 ، میزان محتوای حذفی به حدی بود که مدیرعامل استودیو نگران کم بودن محتوای نسخه نهایی بازی شده بود. او اشاره کرد که Moonrise Towers در اصل قرار بود دو برج باشد و خرابههای برج دوم برای مدت زیادی در فرایند ساخت وجود داشت، اما به دلیل بزرگ شدن دنیای بازی، مجبور به حذف یک برج شدند. این تغییرات باعث نگرانی او از نارضایتی احتمالی بازیکنان نسبت به اندازه بازی شد.
در نهایت، مشخص شده است که Baldur’s Gate 3 یک بازی بسیار بزرگ و پرمحتوا است و با دریافت آپدیتهای آینده، حتی بیشتر گسترش خواهد یافت. طرفداران امیدوارند که بازیهای آینده استودیوی Larian نیز به همان اندازه غنی از محتوای جذاب برای آنها باشد. هرچند که بهطور قطعی میدانیم که لاریان در حال حاضر پروژهای در دنیای Dungeons & Dragons به نام Baldur’s Gate 4 در دست ندارد، اما هرچه که باشد، طرفداران برای تجربه آن صف خواهند کشید.
نظرات کاربران