براساس توضیحات تهیه کننده بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، زخمها و جراحتهایی که کاراکتر Snake در بازی دریافت میکند، بهطور قابل توجهی روی عملکرد او اثرگذار است.
با اینکه هنوز زمان زیادی تا عرضه بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater توسط کونامی باقی مانده است، هر روز جزئیات بیشتری از این بازی منتشر میشود. تاکنون چند پیشنمایش از بازی عرضه شده که آخرین مورد آن از طریق وبلاگ پلی استیشن به نمایش درآمد. در این ویدیوها، تغییرات و بهبودهای زیادی در مکانیزم بازی به چشم میخورد، از جمله سیستم جدید Battle Damage.
در این سیستم، زخمها و جراحتها بهطور پویا بر روی بدن شخصیت اصلی، Snake، در نتیجه انجام مأموریتها و درگیریهای مختلف ظاهر میشوند. حتی پس از درمان این زخمها، جای آنها بر روی بدن Snake باقی میماند. جالب است که این زخمها بر اساس عملکرد و تجربیات هر بازیکن، متفاوت خواهند بود. نوریاکی اوکامورا، تهیهکننده بازی، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که این زخمها میتوانند بهطور قابل توجهی تأثیر بیشتری از سیستم Battle Damage نسخه اصلی بازی بر عملکرد Snake داشته باشند.
توضیحات نوریاکی اوکامورا نشان میدهد که درمان به موقع و صحیح زخمهای Snake تأثیر زیادی بر سلامتی و چالاکی او خواهد داشت. جزئیات دقیق از نحوه عملکرد این سیستم در گیمپلی بازی هنوز منتشر نشده است، اما به نظر میرسد که اگر مراقبتهای پزشکی را نادیده بگیرید، حرکات Snake کندتر و ضعیفتر خواهند شد. ممکن است پیامدهای دیگری مانند خونریزی و در نتیجه افشای محل مخفی شدن شما برای نگهبانان نیز وجود داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر باید منتظر انتشار جزئیات بعدی باشیم.
بر اساس توضیحات توسعهدهندگان بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، این بازی «بازسازی وفاداری به طراحی و داستان نسخه اصلی» خواهد بود و «گیمپلی را با جلوههای بصری خیرهکننده و تجربه کاربری بینقص بهبود میبخشد.» این بازی اکشن ماجراجویی با استفاده از موتور آنریل انجین ۵ برای پلتفرمهای PS5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در حال توسعه است. زمان دقیق انتشار این ریمیک هنوز مشخص نیست، اما انتظار میرود پیش از پایان سال ۲۰۲۴ تغییر کند.
نظرات خود را درباره این موضوع با سیمدخت و سایر کاربران در میان بگذارید.
نظرات کاربران