بازی Stellar Blade در سهماهه اخیر بخش عمدهای از درآمد استودیوی شیفت آپ را به خود اختصاص داده است.
بازی Stellar Blade به یک موفقیت بزرگ برای تیم سازنده تبدیل شده است. این بازی، که نخستین نسخه AAA استودیوی شیفت آپ محسوب میشود، با کسب امتیازهای قابل توجه در متاکریتیک و فروش بیش از یک میلیون واحد، توجه گیمرهای جهانی را به خود جلب کرد و نام این استودیوی کرهای را در سطح بینالمللی مطرح ساخت. این موفقیت بهطور قابلتوجهی منجر به افزایش درآمد مالی استودیو شد و پس از جهش قابلتوجه در قیمت سهام، تیم سازنده تأیید کرد که درآمد آنها در سهماهه دوم سال ۲۰۲۴ به رکورد جدیدی رسیده است.
این دستاوردهای چشمگیر به شیفت آپ این امکان را میدهد که بازیهای بزرگتر و بهتری تولید کند. تیم کرهای قصد دارد از این منابع جدید برای ادامه موفقیتهای خود و تداوم مسیر رشد بهره ببرد. گزارش مالی اخیر نشاندهنده رشد ۶۵.۴ درصدی درآمد سالانه استودیو است، که در سهماهه دوم سال ۲۰۲۴ به حدود ۴۸ میلیون دلار رسیده و رکورد جدیدی برای این تیم بهدست آورده است.
موفقیت بازی Stellar Blade به سود عملیاتی قابل توجهی برای توسعهدهنده آن منجر شده است. بر اساس گزارشهای منتشر شده، این سود به رقم ۳۳.۱ میلیون دلار رسیده و نسبت به سال گذشته ۴۹ درصد افزایش یافته است. همچنین، سود خالص شرکت نیز پنج درصد رشد کرده است. علاوه بر این، فعالیتهای شیفت آپ در بازار بازیهای موبایل نیز نتایج خوبی به همراه داشته است. تیم کرهای با موفقیت بازی Goddess of Victory: Nikke توانسته تقریباً ۶۰ درصد از درآمد سهماهه گذشته خود را از این بازی کسب کند.
قابل ذکر است که شیفت آپ تصمیم به انتشار Stellar Blade برای ایکس باکس و رایانههای شخصی نگرفته و بنابراین این آمار تنها از فروش بازی بر روی **پلی استیشن ۵** حاصل شده است. به علاوه، تیم سازنده Lies of P نیز به تازگی موفقیتهای مشابهی را تجربه کرده است. هر دو استودیو تأثیر قابل توجهی بر صنعت ویدیو گیم در کره جنوبی گذاشته و به دیگر استودیوها انگیزه دادهاند تا قدرت خود را در تولید بازیهای AAA به نمایش بگذارند.
نظرات کاربران