با استفاده از پیشرفتهای بینظیر موتور بازیسازی، بازنویسی یکی از نقشههای محبوب بازی Counter-Strike نتایجی بسیار شگفتانگیز به دنبال داشته است. این بار از موتور پیشرفته بازیسازی آنریل انجین ۵ (UE5) بهرهمند شده است که قرار است در آینده به عنوان موتور اصلی برخی از جذابترین بازیهای سالهای آتی به کار گرفته شود. توسعهدهندگان به طور خلاقانه از این موتور استفاده کردهاند و نتیجهی یک ریمستر فوقالعاده از یکی از بازیهای محبوب به وجود آمده است.
در یک حرکت جدید، یک کاربر خلاق در کانال یوتیوب خود ویدئویی از بازی Counter-Strike را منتشر کرده است. این ویدئو به طور ویژه بر روی گرافیک خیرهکننده نقشهی ایتالیا تمرکز دارد که با استفاده از موتور آنریل انجین ۵ بازسازی شده است.
سال گذشته، نقشهی ایتالیا در بازی Counter-Strike 2 بهطور رسمی مورد بازسازی یا همان ریمستر قرار گرفت؛ اما معنایی کاملاً جدید و بهبود یافته این بازسازی با استفاده از موتور آنریل انجین ۵ به چشم میخورد و از نسخهی رسمی اصلی به لحاظ بصری جلب توجهتر است.
استفاده از موتور آنریل انجین ۵ برای بازسازی بازیهای شوتر اول شخص، تجربهی بصری بهتر و لذتبخشتری را برای بازیکنان به ارمغان میآورد. این روش باعث ایجاد یک محیط گرافیکی بهبود یافته و جذاب میشود.
توسعهدهندگان، از قدرت و امکانات موتور UE5 برای بازسازی بازیهای محبوبی مانند Tony Hawk’s Underground، Resident Evil و Zelda: Ocarina of Time بهرهمند شدهاند، که نشان از توانایی و چابکی این موتور در ایجاد بازیهایی با کیفیت و جذاب است.
استودیوهای بازیسازی بهطور رسمی اعلام کردهاند که در آیندهی پروژههای خود از موتور بازیسازی آنریل انجین ۵ (UE5) استفاده خواهند کرد. یکی از این استودیوها، استودیو Deck13 که پیشینهای در تولید بازیهایی چون The Surge و Atlas Fallen دارد، اظهار کرده است که در آینده از این موتور برای پروژههای بازیسازی خود بهرهمند خواهد شد.
با وجود چالشها و پیچیدگیهای مرتبط با توسعهی بازیها با موتور آنریل انجین ۵، شرکتهای بازیسازی به دلیل برتریهای آشکار آن نسبت به موتورهای دیگر، از این ابزار استفاده مینمایند. نسخهی ۵٫۳، که آخرین نسخهای از این موتور است، بهعنوان آخرین بهروزرسانی منتشر شده از آنریل انجین ۵ بهشمار میرود.
نظرات کاربران