مجله سیمدخت
0

کار بر روی The Witcher 4 به مرحله اصلی توسعه وارد می‌شود.

بازدید 71

با توجه به گزارش جدید سی دی پراجکت، به نظر می‌رسد که ساخت بازی The Witcher 4 بلافاصله پس از عرضه بسته الحاقی Phantom Liberty وارد مرحله اصلی توسعه خواهد شد.

در حال حاضر بیش از هشت سال از عرضه بازی The Witcher 3 می‌گذرد، که به عنوان یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ شناخته می‌شود. به همین دلیل، انتشار یک دنباله برای این مجموعه موضوعی جدید نیست. اطلاعات ابتدایی درباره بازی The Witcher 4 از ما ساخته‌شده‌اند، اما بر اساس اعلام آقای آدام کیسینسکی، مدیر عامل سی دی پراجکت، تیم توسعه‌دهنده پس از عرضه بازی Phantom Liberty، به شکل جدی به توسعه بازی The Witcher 4 می‌پردازد.

به عبارت دیگر، ظاهراً با انتشار بسته الحاقی Phantom Liberty، سی دی پراجکت رد به طور مکمل به ساخت بازی The Witcher 4 می‌پردازد و فرآیند توسعه این بازی وارد مرحله اصلی خواهد شد. البته باید یادآور شویم که تمام اعضای تیم توسعه‌دهنده سی دی پراجکت رد به توسعه بازی The Witcher 4 ملحق نخواهند شد. بخشی از این تیم به پشتیبانی از بسته الحاقی Phantom Liberty اختصاص خواهند داد. همچنین، یک گروه جدید به پروژه بازی‌ای به نام Orion (یا همان دنباله‌ای از سایبرپانک) پیوسته و بخشی دیگر از تیم به توسعه بازی Hadar، یک بازی نقش‌آفرین جدید، مشغول خواهند شد.

در حال حاضر، اطلاعات کاملی درباره بازی The Witcher 4 در دسترس نیست و تاریخ انتشار و جزئیات دقیق‌تری هنوز اعلام نشده‌اند. با این حال، گفته می‌شود که بر خلاف بازی‌های پیشین توسط سی دی پراجکت، این بازی با استفاده از موتور قدرتمند Unreal Engine 5 توسعه می‌یابد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید