مجله سیمدخت
0

تولید بازی Star Wars Eclipse همچنان در حال ادامه است.

بازدید 54

استودیو کوآنتیک دریم اعلام کرده است که فرآیند توسعه بازی Star Wars Eclipse همچنان در حال ادامه است. تا به این لحظه، این استودیو اطلاعات جدیدی از این بازی معرفی نکرده و برخی از هواداران با نگرانی به وضعیت توسعه بازی نگاه می‌کنند. با این حال، به نظر می‌رسد که تاکنون هیچ مشکل جدی‌ای در توسعه بازی به وجود نیامده و فرآیند ساخت طبق برنامه‌ریزی ادامه پیدا می‌کند.

در گفت‌وگویی با لیزا پنسه، معاون بازاریابی کوآنتیک دریم، اعلام شده است که بازی Star Wars Eclipse هنوز آماده نیست و در حال توسعه قرار دارد. این بازی به عنوان پروژه‌ای جاه‌طلبانه در صنعت بازی‌سازی شناخته شده و تاکنون تاریخ دقیق عرضه آن اعلام نشده است.

در میان این اطلاعات، باید ذکر شود که استودیو مشهور کوآنتیک دریم نیز در این پروژه به همکاری با بازی‌ساز معروف دیوید کیج پرداخته است. این بازی در دوران High Republic و حدود دویست سال بعد از حماسه اسکای واکر جریان دارد و به بازیکنان فرصت می‌دهد تا روایت جدیدی از این دوره را تجربه کنند. اگر طرفدار جنگ ستارگان هستید، احتمالاً می‌دانید که این دوره به عنوان عصر طلایی جدای‌ها شناخته می‌شود و آنها به عنوان شوالیه‌های نگه‌دارنده صلح در اوج توانایی‌هایشان بودند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید