مجله سیمدخت
0

جیمز گان، یکی از منابع الهام برای فیلم جدید سوپرمن معرفی شده است.

بازدید 95

جیمز گان، فیلمنامه نویس و کارگردان آمریکایی، در یک پست منتشر شده در شبکه اجتماعی، یکی از منابع الهام برای داستان فیلم جدید به نام “Superman: Legacy” را معرفی کرده است. این فیلم، جزء فرنچایز جدید DC Universe است و به عنوان اولین فیلم سینمایی در این فرنچایز شناخته می‌شود. نویسندگی و کارگردانی این اثر به عهده جیمز گان (James Gunn) است، که قبلاً با کمیک بوک‌های دی سی آشنا بوده و از جمله کارهایش می‌توان به فیلم “The Suicide Squad” اشاره کرد.

در حال حاضر، جزئیات دقیقتری از داستان “Superman: Legacy” در دسترس نیست. تنها اطلاعاتی که در دسترس است، این است که داستان از دوران جوانی کلارک کنت، سوپرمن، آغاز می‌شود. او سعی دارد میراث کریپتونی خود را با خانواده انسانی‌اش ترکیب کند و در یک دنیای مهربانی و دلسوزی زندگی کند. اطلاعات بیشتری از داستان فعلی فیلم در دسترس نیست، اما جیمز گان اعلام کرده که برای نوشتن فیلمنامه از المان‌هایی از کمیک بوک به نام “Superman for All Seasons” نیز الهام گرفته است.

فیلم “Superman: Legacy” برای اکران در تاریخ ۲۰ تیر ۱۴۰۴ (معادل با ۱۱ جولای ۲۰۲۵) برنامه‌ریزی شده است.

نویسنده و کارگردان آمریکایی درباره کدامیک از مضامین کمیک بوک “Superman for All Seasons” در فیلم “Superman: Legacy” توضیح داده وارد جزئیات نشده است. این کمیک بوک داستان سوپرمن را در چهار فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان روایت می‌کند، و هر فصل دارای یک راوی مختص به خود است.

فصل بهار به وسیلهٔ جاناتان کنت روایت می‌شود و تمرکز آن بر روی نحوه‌ی گفتن واقعیت به کلارک کنت، سوپرمن، است. در فصل دوم، لوئیس لین به عنوان راوی حضور دارد و توضیحاتی را دربارهٔ روزهای ابتدایی فعالیت سوپرمن ارائه می‌دهد.

فصل‌های بعدی از کمیک به تمرکز روی دو شخصیت لکس لوتر و لانا لنگ می‌پردازند. لوتر در این فصل‌ها از برنامه‌های انتقامی خود در برابر سوپرمن حرف می‌زند و تلاش‌های او برای اجرای این برنامه‌ها به تصویر کشیده می‌شود. در فصل چهارم و پایانی کمیک، عشق لانا لنگ به کلارک کنت بیشتر برجسته می‌شود، اما این عشق به زندگی رویایی با او نمی‌انجامد.

در نهایت، فیلم “Superman: Legacy” برنامه‌ریزی شده است تا در تاریخ ۲۰ تیر ۱۴۰۴ (معادل با ۱۱ جولای ۲۰۲۵) در دوران پخش نقره‌ای به تماشاگران ارائه شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید