مجله سیمدخت
0

Counter-Strike 2: مک همچنان برای گیمینگ مناسب نیست

بازدید 95

به نظر می‌رسد گیمرهای مک نمی‌توانند از نسخه جدید بازی محبوب کانتر استرایک ۲ یا همان CS2 لذت ببرند و از شرکت Valve ناامید شده‌اند. Valve به تازگی نسخه دوم از بازی محبوب کانتر استرایک یا همان Counter-Strike ۲ را منتشر کرده است. این نسخه در واقع به‌عنوان یک به‌روزرسانی رایگان برای دارندگان بازی Counter-Strike Global Offensive یا CS:GO در دسترس قرار گرفته است. با این حال، این آپدیت نهایتاً گیمرهای مک را ناامید کرده است زیرا به نظر می‌رسد نسخه macOS این بازی منتشر نخواهد شد.

در چهارشنبه هفته گذشته، نسخه ۲۶ گیگابایتی بازی Counter-Strike ۲ برای همه‌ی دارندگان CS:GO، از جمله کاربران مک، منتشر شد. اما بعد از نصب روی macOS، بسیاری از گیمرها متوجه شدند که این آپدیت واقعاً باعث بروز مشکلات جدی در بازی می‌شود؛ به حدی که عملاً امکان اجرای آن وجود ندارد. بسیاری از افراد تلاش کردند تا از راه‌حل‌های مختلفی برای بازگشت به CS:GO استفاده کنند، اما هیچ کدام از این راه‌حل‌ها نتیجه‌ای به همراه نداشته‌اند.

در حال حاضر، Valve به‌صورت سکوتی نماد macOS را از صفحه‌ی محصول Counter-Strike در فروشگاه استیم حذف کرده و تنها در بخش سؤالات رایج در مورد نسخه ۲ بازی به این مسئله اشاره کرده است. این شرکت بازی‌ساز در پاسخ به پرسش اصلی درباره‌ی پشتیبانی از مک اعلام کرده است که نسخه ۲ اکنون برای این سیستم‌عامل در دسترس نیست.

به‌نظر می‌رسد Valve نتواسته به‌میزان کافی به کاربران مک هشدار دهد، درنتیجه بسیاری از آن‌ها هزاران ساعت را در بازی CS:GO بازی کرده و صدها دلار برای خرید اقلام درون‌برنامه‌ای صرف کرده‌اند. یکی از گیمرهای مک در ارتباط با این موضوع در ردیت نوشته:

حدود ۶,۰۰۰ ساعت CS:GO بازی کرده‌ام و حدود ۵۰۰ دلار مخصوصی دارم. آیا الآن قرار است که همه‌ی این موارد بی‌اهمیت شوند؟ آیا باید آن‌ها را به‌عنوان یادگاری‌هایی از گذشته در نظر بگیریم که هرگز دوباره تکرار نخواهند شد؟ واقعاً باور داشتم که Valve نسخه‌ی دوم بازی را برای MacOS نیز منتشر خواهد کرد. با توجه به توانایی‌های قدرتمند اپل در مک‌های جدید برای اجرای بازی‌ها در سیستم‌عامل macOS، احساس من این بود که چنین مشکلاتی نخواهیم داشت. متأسفانه دوستان؛ اما در حال حاضر از Valve بسیار ناامیدم و اطمینان دارم که شما گیمرهای CS:GO نیز مثل من برای انتشار نسخه‌ی دوم بر روی macOS هیجان‌زده بودید.

نسخه‌ی دوم بازی کانتر استرایک که گیمرها از مدت‌ها قبل منتظر آن بودند، رسماً معرفی شد و بسیاری از نقشه‌های محبوب در آن آپدیت شده‌اند. این بازی اکنون از موتور Valve معروف به Source 2 استفاده می‌کند که بافت‌های واضح‌تر، نورپردازی واقعی‌تر و هندسه‌ی جدیدتری را به‌ارمغان می‌آورد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید