مجله سیمدخت
0

در فیلم لغو شده Wonder Woman 3، حضور ابرقهرمان محبوب دی‌سی برنامه‌ریزی شده بود

بازدید 67

یکی از افشاگران با نام CanWeGetSomeToast چندی پیش اطلاعاتی از فیلم لغو شده Wonder Woman 3 منتشر کرده است.
Wonder Woman 1984 در اواخر سال 2020 عرضه شد، در حالی که محدودیت‌های کرونایی همچنان وجود داشت. این فیلم با شرایط اجتماعی و نحوه انتشار متفاوت (همزمان در سینماها و سرویس استریم) روبرو بود و با فروش 169 میلیون دلار در مقابل 200 میلیون دلار هزینه تولید، به خوبی عمل نکرد. با این حال، وارنر برنامه‌ریزی کرد که فیلم Wonder Woman 3 تولید شود و بازیگران اصلی، پتی جنکینز و گل گدوت، برای ایفای نقش به بازی بازگردند.
اما حدود دو سال بعد، The Hollywood Reporter گزارش داد که فیلم Wonder Woman 3 لغو شده است؛ گزارشی که پس از آن توسط پتی جنکینز تایید شد و آینده شخصیت واندر وومن در معرض ابهام قرار گرفت. در همین زمان، گل گدوت اعلام کرد که مذاکرات با جیمز گان جاری هستند و احتمال بازگشت او به نقش شاهدخت دایانا در دنیای سینمای دی سی وجود دارد. اما تاکنون هیچ تایید رسمی ارائه نشده است.
CanWeGetSomeToast، که یک افشاگر معروف در زمینه فیلم و تلویزیون است، جزئیاتی از فیلم لغو شده Wonder Woman 3 را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. بر اساس گفته او، داستان فیلم سوم واندر وومن در زمان حال روایت می‌شده و واقعات آن بعد از دو فیلم Justice League و The Flash رخ می‌داد. او همچنین اعلام کرد که شخصیت‌های دیگری از دنیای دی سی نیز در این فیلم حضور داشتند، از جمله بتمن (بن افلک)، اما از اصطلاح “حضور افتخاری” برای این نقش‌ها استفاده نکرد. این ممکن است نشان دهد که این شخصیت‌ها نقش‌های مهمی در داستان داشته‌اند. همچنین، با توجه به ناکامی روایت داستان در دهه ۸۰ میلادی، تصمیم پتی جنکینز برای انتقال داستان به دوران مدرن به نظر می‌رسد. در این میان، یک سریال به نام Paradise Lost نیز در حال ساخت است که به زادگاه شاهدخت دایانا می‌پردازد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید