مجله سیمدخت
0

جزئیات بیشتری از نسخه جدید God of War لو رفت

بازدید 60

یکی از افشاگرهای شناخته شده به نام ViewerAnon، چندی پیش جزئیات بیشتری از نسخه جدید بازی God of War را منتشر کرده است.
نهمین نسخه از سری بازی‌های خدای جنگ با عنوان God of War Ragnarök، اواخر سال گذشته عرضه شد. این بازی دربارهٔ سه سال پس از اتفاقات God of War 2018 جریان دارد و در دنیایی زمستانی به نام فیمبول‌وینتر، که نشانهٔ نابودی جهان است، جریان دارد. کریتوس (Kratos)، آرتئوس و میمیر سفری را آغاز می‌کنند تا جلوی این نابودی را بگیرند.
God of War: Ragnarök نه تنها تحسین کاربران را جلب کرد، بلکه نزد منتقدان هم بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این بازی در مدت حدود سه ماه از انتشار خود بیش از ۱۱ میلیون نسخه را در سراسر جهان فروخت.
فیلمنامه نویسان و بازیگران هالیوود با نام اعتصاب فیلمنامه مواجه شدند که منجر به توقف تمامی پروژه‌های در دست ساخت، به جز God of War Ragnarök، شد. در حال حاضر، سانتا مونیکا (Santa Monica Studio) در حال کار بر روی پروژه‌ای جدید مرتبط با God of War است. ViewerAnon اطلاعاتی ارائه داده که نشان می‌دهد سانتا مونیکا در حال کار بر روی ادامه داستان گاد آف وار است، اما مشخص نیست این پروژه یک بسته الحاقی (DLC) خواهد بود یا یک نیمه دنباله (Half-Sequel)، به هر حال ویوآرآنن اعتقاد دارد که استودیوها به دلیل محدودیت‌های زمانی به سمت تولید نیمه دنباله‌ها متمایل خواهند شد تا بتوانند فواصل زمانی بین محصولات خود را کاهش دهند.
نیمه دنباله یک نوع جدید از بسته الحاقی‌ها است که حجم بیشتری دارند و داستان مستقل خود را دارند. این نوع بازی‌ها در صنعت ویدیوگیم مورد استقبال قرار گرفته‌اند. به عنوان مثال، Uncharted: The Lost Legacy که حدوداً شش سال پیش منتشر شد و Spider-Man: Miles Morales که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد، به عنوان نمونه‌هایی از این نوع بازی‌ها محسوب می‌شوند.
همچنین ارائه دهنده صدا در God of War Ragnarök به اطلاعات ViewerAnon اشاره کرده و از وجود پروژه جدید گاد آف وار خبر داده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید