مجله سیمدخت
0

تلفات ادامه دارد: به نظر می‌رسد سریال جدید مارول کنسل شده است

بازدید 97

جوانا رابینسون، یک کارشناس فیلم و سریال، در اپیزود اخیر پادکست The Watch اعلام کرده است که مارول تصمیم به لغو سریال Wonder Man گرفته است. در سال ۲۰۲۱، فرنچایز Marvel Cinematic Universe با پخش موفق سریال WandaVision وارد دنیای تلویزیون شد. پس از آن، چندین سریال دیگر از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شدند. با این حال، عملکرد این سریال‌ها نتوانست به اندازه فیلم‌های مارول جذابیت کافی ایجاد کند و تحسین طرفداران را جلب کند.

صدای اعتراضات طرفداران به عملکرد مارول به گوش مدیران این استودیو رسیده است و آن‌ها اخیراً تصمیم به ایجاد تغییرات گسترده در روند تولید سریال‌ها کرده‌اند؛ برای مثال، از این پس شورانرها حضور پررنگ و مهمی در روند تولید دارند. استودیوی آمریکایی همچنین تصمیم گرفته تمرکز خود را روی افزایش کیفیت و کاهش تعداد سریال‌ها قرار دهد. در همین راستا، ساخت سریال Daredevil: Born Again متوقف شده و نویسندگان و کارگردانان آن اخراج شده‌اند. به نظر می‌رسد که سریال اختصاصی دردویل تنها نمونه‌ای از تلفات این سیاست‌های جدید نبوده است.

جوانا رابینسون که همچنین نویسنده کتاب MCU: The Reign of Marvel Studios است، در این پادکست مدعی شده که ساخت سریال Wonder Man توسط مارول لغو شده است. این پروژه همانند سریال Daredevil: Born Again چند ماه پیش آغاز شده بود و فرآیند فیلمبرداری آغاز شده بود، اما اعتصاب بازیگران هالیوودی منجر به توقف آن شد. در این میان، رابینسون که تا قبل از این به عنوان افشاگر شناخته نمی‌شد، اخیراً کتابی به نام MCU: The Reign of Marvel Studios را نوشته که تاریخچه ساخت آثار مارول را مرور می‌کند.

اگرچه مارول هنوز رسماً لغو سریال Wonder Man را تأیید نکرده است، اما The Hollywood Reporter در اوایل امسال اعلام کرد که این پروژه در حال تولید است. این رسانه‌ معتبر حتی اطلاعاتی ارائه داده بود که دستین دنیل کرتون (Destin Daniel Cretton)، کارگردان فیلم Shang Chi، و اندرو گست (Andrew Guest)، تهیه‌کننده سریال Brooklyn Nine-Nine، در میان دست‌اندرکاران این پروژه قرار دارند. همچنین شایعه شده بود که یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) نیز نقش اصلی این سریال را بازی خواهد کرد.

در حال حاضر نه تایید شده است که سریال Wonder Man کاملاً لغو شده باشد، و نه این که تولید آن با همکاری دست‌اندرکاران جدید ادامه خواهد یافت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید