مجله سیمدخت
0

انتشار انیمیشن “ارباب حلقه‌ها” به تأخیر افتاده است

بازدید 73

پیش‌بینی‌ها سرانجام به واقعیت پیوسته و انتشار انیمیشن “ارباب حلقه‌ها” از سوی وارنر به تأخیر افتاده است. در جشنی به مناسبت بیستمین سالگرد اکران “ارباب حلقه‌ها: ادرار انگیزه‌ی حلقه”، نیو لاین سینما اعلام کرد که یک انیمیشن سینمایی مبتنی بر رمان‌های جی آر آر تالکین در حال ساخت است. این انیمیشن با نام “ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم” شناخته شده و کارگردانی آن بر عهده کنجی کامایاما و جوزف چو است. این دو نام پیش از این انیمیشن سریالی “بلید رانر: لوتوس سیاه” را برای وارنر اجرا کرده‌اند. واضح است که پیتر جکسون، کارگردان سه‌گانه “ارباب حلقه‌ها”، در تولید این انیمیشن نقشی ندارد.

“ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم” به عنوان پیش‌داستانی برای سه‌گانه لایو اکشن مشهور “ارباب حلقه‌ها” عمل می‌کند و داستان آن ۱۸۳ سال قبل از اتفاقات “ارباب حلقه‌ها: دو برج” را روایت می‌کند. داستان این انیمیشن دربارهٔ هِلم پُتک مُشت، یکی از پادشاهان سرزمین روهان است که باید مردم خود را در مقابل حمله‌ی دانلند محافظت کند. تلاش‌های هِلم در این جنگ نه تنها او را به یک افسانه در میان مردم روهان تبدیل کرده است، بلکه نام او به عنوان یک قهرمان در تاریخ نقش ثابتی پیدا کرده است.

با توجه به نوسانات در هالیوود، تغییراتی در برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته است و وارنر موظف به اعمال تغییراتی در شرایط کاری و دستمزد بازیگران شده است. این اقدامات منجر به تأخیر در انتشار انیمیشن “ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم” شده است. در حال حاضر، تاریخ انتشار این انیمیشن از ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ به ۲۳ آذر ماه موکول شده است. این تغییرات ناشی از اعتصاب بازیگران و اهرم‌های صنعت سینما برای بهبود شرایط کاری و افزایش دستمزد آن‌ها است. در نهایت، این موضوع به تعطیلی پروژه‌ها و لغو رویدادهای تبلیغات

ی مانند فرش قرمز منجر شده است.

در “ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم”، تنها یکی از بازیگران سه‌گانه، یعنی میراندا اتو، در نقش ائووین به کار برده شده است. اتو در این انیمیشن صدای شخصیت ائووین را در اجرا خواهد داد. همچنین، برایان کاکس نیز نقش هِلم پتک مُشت را ایفا می‌کند، و او یکی از بازیگران معروفی است که در فیلم‌هایی چون “بریوهارت” و “تروی” حضور داشته است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید