مجله سیمدخت
0

سم لیک اطلاعات جذابی از بازسازی‌های مجدد بازی‌های Max Payne 1 و 2 منتشر کرد

بازدید 70

سم لیک (Sam Lake)، نویسنده و بازی‌ساز فنلاندی، در جریان یک مصاحبه اخیر، جزئیات جالبی از بازسازی‌های Max Payne 1 و 2 را به اشتراک گذاشت.

شرکت رمدی اینترتینمنت به همکاری با اپیک گیمز در هفته‌های آینده قصد ورود بازی Alan Wake 2 به بازارهای جهانی را دارد. در نسخه اول این بازی، المان‌های ترس و هیجان به خوبی پیاده‌سازی شده‌اند، اما در نسخه جدید، با یک بازی ترس و بقا روبرو خواهیم بود. داستان دو شخصیت اصلی را دنبال می‌کند: آلن ویک، که تلاش می‌کند از دنیایی که در آن گیر افتاده است، فرار کند؛ و یک مامور اف بی آی که به دنبال حل رمز و راز مخفی شدن آلن، است. هرچند Alan Wake 2 در هفته‌های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است، اما نباید از دست بدهیم که رمدی همچنان در حال کار بر روی دیگر محصولاتی نیز مانند ریمیک Max Payne 1 و 2 است.

سم لیک به عنوان یکی از شخصیت‌های مهم و مشهور در رمدی اینترتینمنت شناخته می‌شود. او اخیراً در یک مصاحبه با رسانه Video Games Chronicle، جزئیات جذابی از بازسازی بازی‌های Max Payne 1 و 2 را فاش کرده است. طبق گفته‌های او، این نسخه‌های بازسازی به عنوان یک محصول مستقل وارد بازار خواهند شد.

یک پروژه بسیار حجیم در حال اجراست، و نوع یاشا که بازی‌ها قدیمی باشند، هیچ تأثیری بر روی این امر ندارد. این ایده که باید آن‌ها را به استانداردهای امروزی برسانید و در یک محصول ترکیب کنید، نشان‌دهنده یک پروژه فوق‌العاده بزرگ است.

در حالی که برخی استودیوها از نوستالژی محصولاتشان بهره‌برداری غیرقابل قبولی دارند و آن‌ها را بدون تغییر یا بهبود قابل توجهی عرضه می‌کنند، به نظر می‌رسد که رمدی اینترتینمنت همچنان در این مسیر نخواهد رفت. از صحبت‌های سم لیک مشخص است که در ریمیک مکس پین 1 و 2، بهبودات چشمگیری در جلوه‌های بصری انجام شده و گیم‌پلی به نحوی طراحی شده است که مخاطبان امروزی قادر خواهند بود با آن ارتباط برقرار کرده و لذت ببرند.

در بخش دیگری از مصاحبه، خبرنگار VGC از سم لیک پرسید آیا در ریمیک مکس پین 1 و 2 نقش اصلی بازیکن دوباره با چهره‌ای به‌خوبی طراحی شده انجام خواهد شد؟ این پرسش در خاطر می‌آورد که در نسخه اصلی بازی، ظاهر پروتاگونیست بر اساس چهره بازیکن ساخته شده بود. هرچند سم لیک به این سوال پاسخ مستقیمی نداد، اما اشاره به این احتمال کرد که چنین تغییراتی در آینده اتفاق بیفتد، بخصوص اکنون که او در بازی Alan Wake 2 نیز نقش کارآگاهی به نام الکس کیسی را بازی می‌کند.

تاریخ انتشار ریمیک مکس پین 1 و 2 هنوز مشخص نیست، اما اطلاعات فعلی نشان می‌دهد که این بازی برای کنسول‌های جدید و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید