مجله سیمدخت
0

تهیه‌کننده احتمال تمدید فصل سوم سریال لوکی را به صورت رسمی مطرح کرده است

بازدید 723

با ورود فصل دوم به صفحه نمایش، یکی از تهیه‌کنندگان استودیو مارول به‌صورت روشن و آشکار در مورد احتمال تمدید سریال محبوب لوکی برای فصل جدید حرف‌هایی زده است.

پس از یک وقفه طولانی، فصل دوم سریال لوکی سرانجام منتشر شده و داستان حساس و پرفراز و نشیب خدای شرارت را به تصویر کشیده است. این فصل به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فرانچایز مارول محسوب می‌شود، زیرا نقش کلیدی در پیشبرد داستان‌هایی مانند “Avengers: The Kang Dynasty” و “Avengers: Secret Wars” دارد، که در ژانر مورد انتظار قرار دارند.

همچنین، کوین رایت (Kevin Wright)، یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال، به‌تازگی در مصاحبه‌ای با کلایدر به احتمال تمدید سریال اشاره کرده است، آویزان در دنیای مارول کمیکس و تاریخ هشتاد ساله‌ی آن، که درب‌ها را برای انتخابات مختلف باز کرده است.

مانند فصل اول، هدف ما در فصل دوم از سریال لوکی این بود که داستان این شخصیت را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشیم. از آغاز توسعه این فصل، ما به عنوان طرفداران پرشور مارول، اهمیت زیادی به لوکی می‌دهیم و همین امر باعث شد که از ابتدا به فکر ادامه دادن داستان او در فصل‌های آینده باشیم. به نظر ما، سریال لوکی مانند یک کتاب بزرگ است که تا کنون دو جلد از آن نوشته شده است. خوشبختانه، مارول کمیکس دارای یک تاریخچه هشتاد ساله است و این به این معنی است که هنوز داستان‌های بسیاری از خدای شرارت باقی‌مانده است. از این رو، ما هرگزاری تصمیم می‌گیریم تا زمانی که تمامی رازها و اتفاقات مرتبط با لوکی کشف نشده‌اند، هیچگاه درب‌های داستان او را بسته نکنیم.

با توجه به اعتصابات اتحادیه بازیگران (SAG-AFTRA) که باعث به‌تأخیر افتادن بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های فاز پنجم و ششم دنیای سینمایی مارول شده است، و همچنین با توجه به عملکرد ناقص برخی از سریال‌هایی همچون “شی-هاک: وکیل در دادگاه” و “تهاجم مخفی”، استودیو مارول در حال بررسی یک استراتژی جدید در زمینه تلویزیون است. این مسأله باعث می‌شود که احتمال جایگزینی یکی از پروژه‌هایی که از قبل معرفی شده‌اند با فصل سوم سریال “لوکی” وجود داشته باشد.

همچنین، با در نظر گرفتن اینکه احتمالاً فصل جدید این سریال قبل از اکران فیلم‌های “Avengers: The Kang Dynasty” و “Avengers: Secret Wars” نوشته و فیلمبرداری می‌شود، می‌تواند به بهترین شکل ممکن داستان انتقام‌جویان در فاز‌های 5 و 6 را شکل دهد. یکی از سناریوهای ممکن این است که لوکی در تلاش برای نجات خط زمانی مقدس با شکست مواجه شود و در فصل سوم مجبور باشد با عواقب این شکست که به آغاز جنگ مولتی‌ورسی جدیدی منجر می‌شود، روبه‌رو شود. این رویای قدرت‌های ناپیش‌بینی کانگ فاتح را به‌خوبی به تصویر می‌کشد و انتظارات برای داستان انتقام‌جویان در فصل‌های بعدی را افزایش می‌دهد.

قسمت‌های جدید از فصل دوم سریال “لوکی” هر هفته به صورت جمعه از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش می‌شوند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید