مجله سیمدخت
0

آیا بازی‌های کالاف دیوتی در ایکس باکس گیم پس ارائه می‌شوند؟

بازدید 60

خبر نهایی شدن خرید شرکت اکتیویژن بلیزارد کینگ توسط مایکروسافت، از بهترین اخبار اخیر برای کاربران ایکس باکس و سرویس گیم پس بوده است. اما هنوز معلوم نیست که بازی‌های اکتیویژن بلیزارد از جمله محبوبترین‌ها مانند کالاف دیوتی، چه زمانی در اختیار بازی‌بازان ایکس باکس گیم پس قرار خواهند گرفت.
مایکروسافت در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳، معادل ۲۱ مهر ۱۴۰۲، به صورت رسمی از پیوستن اکتیویژن بلیزارد کینگ به خانواده ایکس باکس پس از انقضای ۶۳۳ روز از قرارداد اولیه خبر داد. این انضمام به ایکس باکس به معنای داشتن کنترل کامل مایکروسافت بر روی فرنچایزهای محبوبی چون کالاف دیوتی، اوورواچ، دیابلو، کرش بندیکوت، کندی کراش و سایر فرنچایزهای معروف است.
اکنون که این معامله نهایی شده، طرفداران ایکس باکس و کالاف دیوتی با شوق منتظرند تا از تلفیق این دو شرکت بزرگ و فرنچایزهای محبوب آن‌ها بهره‌مند شوند. هر دو شرکت، مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد، از نیت خود برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات درباره آینده شرکت‌ها و نیز آینده کالاف دیوتی در ایکس باکس گیم پس، به صورت آشکار سخن گفته‌اند.

آیا باید انتظار بازی کالاف دیوتی در ایکس باکس گیم پس را داشته باشیم؟

با توجه به اطلاعات رسمی که منتشر شده‌اند، در سال آینده باید انتظار داشته باشیم که نسخه‌های مختلف از بازی‌های محبوب کالاف دیوتی در ایکس باکس گیم پس اضافه شوند. حساب کاربری XboxGamePass در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرده که در حال کار بر روی اضافه کردن بازی‌های کالاف دیوتی به سرویس اشتراکی گیم پس هستند. این اقدام نشان‌دهنده شروع فرآیندی است که در آینده به کاربران امکان بازی کردن بازی‌های جذاب اکتیویژن بلیزارد کینگ را در ایکس باکس گیم پس فراهم خواهد کرد.
همچنین، اطلاعات رسمی دیگری نیز منتشر شده است. در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۷ مهر ۱۴۰۲)، شرکت اکتیویژن بلیزارد اعلام کرد که هیچ نقشه‌ای برای اضافه کردن دو بازی Call of Duty Modern Warfare 3 و Diablo IV به گیم پس در سال جاری ندارند. با این حال، آن‌ها در حال همکاری با ایکس باکس برای عرضه این عناوین در گیم پس در سال ۲۰۲۴ هستند. این نشان می‌دهد که هر دو شرکت، اکتیویژن بلیزارد و مایکروسافت، به منظور ارائه بازی‌های اکتیویژن بلیزارد در ایکس باکس گیم پس کاملاً مصمم و هماهنگ هستند.
رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، فیل اسپنسر، همچنین اعلام کرده است که این سرویس باعث می‌شود شرکت‌ها توانایی بیشتری در جذب کاربران به سوی بازی‌های خود داشته باشند. او تصریح کرده است که آن‌ها برنامه‌های زیادی برای ارائه بازی‌های محبوب اکتیویژن بلیزارد مانند Overwatch، Diablo، Call of Duty و سایر بازی‌ها در ایکس باکس گیم پس دارند، تا تجربه کاربران را بهبود بخشند.

کی باید منتظر انتشار بازی‌های کالاف دیوتی در ایکس باکس گیم پس باشیم؟

همانند اشاره‌ای که پیش‌تر داشتیم، مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد اعلام کرده‌اند که بازی‌های اکتیویژن بلیزارد، از جمله کالاف دیوتی، در گیم پس در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهند شد. با این حال، باید به یاد داشت که حساب کاربری رسمی ایکس باکس گیم پس اشاره کرده است که اطلاعات بیشتر در ماه‌های آینده منتشر خواهند شد.
در تاریخ ۲۳ آگوست ۲۰۲۳ (۱ شهریور ۱۴۰۲)، فیل اسپنسر در یک مصاحبه با مجله معتبر IGN اعلام کرد که انتقال بازی‌های اکتیویژن بلیزارد، از جمله کالاف دیوتی، زمان می‌برد و این بازی‌ها به طور خودکار پس از انتشار قراردادها به گیم پس اضافه نمی‌شوند.
در نهایت، می‌توان اطمینان داد که انتشار بازی‌های کالاف دیوتی در ایکس باکس گیم پس بدون شک رخ خواهد داد، اما لازم است منتظر بمانیم تا سال ۲۰۲۴. همچنین، ممکن است مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد در پایان سال ۲۰۲۳ ما را با جوایز ارزشمند در ایکس باکس گیم پس در اوایل سال ۲۰۲۴ شاد کنند. نظر شما چیست؟ کدام بازی‌ها را منتظر هستید؟ خوشحال می‌شویم نظرات شما را بشنویم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *