مجله سیمدخت
0

چرا سریال شگفت‌انگیز “هالک گیرمو” لغو شد؟

بازدید 79

گیرمو دل تورو (Guillermo del Toro) اصرار داشت که سریال شگفت‌انگیز “هالک” را برای مارول بسازد، اما به یک دلیل اساسی این پروژه کنسل شد.

در سال ۲۰۱۰، بلافاصله پس از اکران فیلم “The Incredible Hulk” و خرید مارول توسط دیزنی، مارول و شبکه ABC در حال مذاقبندی برای ساخت یک مجموعه تلویزیونی با نام “هالک” بودند که گیرمو دل تورو، کارگردان معروف صنعت سینما، به عنوان سرپرست پروژه انتخاب شده بود. با این حال، متاسفانه، سریال “هالک” تحت کار گیرمو دل تورو به نتیجه نرسید و نقش هالک به عنوان یکی از انتقامجوهای قوی‌ترین و محبوب‌ترین مارول به فیلم بزرگنمایی اول مارول، “The Avengers” موکول شد.

اکنون ممکن است سوال داشته باشید که چرا مارول سریال “هالک” را در حالی که در مراحل تولید بود کنسل کرد؟ بر اساس کتاب جدید به نام “MCU: The Reign of Marvel Studios” نوشته‌شده توسط دیو گونزالس (Dave Gonzales)، جوآنا رابینسون (Joanna Robinson) و گاوین ادواردز (Gavin Edwards)، دلیل اصلی این کنسلی به این باز می‌گردد که گیرمو دل تورو در حال کار بر روی یک پروژه علمی تخیلی دیگر به نام “پیسیفیک ریم” بود که به نظر می‌رسد مارول از ادامه کار بر روی “هالک” صرف نظر کرد تا او به این پروژه تمرکز کند.

پس از خرید مارول توسط دیزنی، این شرکت دسترسی کامل به شبکه تلویزیونی ABC داشت و به راحتی می‌توانست هر ایده‌ای را در قالب یک مجموعه تلویزیونی به تصویر بکشد. به همین دلیل، در سال ۲۰۱۰، گیرمو دل تورو علاقه‌مند به ساخت یک سریال تلویزیونی مبتنی بر شخصیت محبوب و دلپذیر هالک شگفت‌انگیز شد. اما در نهایت، به دلایل شخصی، تصمیم گرفت وقت و انرژی خود را برای کارگردانی و ساخت فیلم “پیسیفیک ریم” صرف کند و از پروژه سریال هالک صرف‌نظر کند.

یعنی چه چیزی باعث تغییر نظر او شد؟ بر اساس اظهارات ددلاین، گیرمو دل تورو به این عقیده داشت که سریال باید دارای درجه سنی بزرگسال (R-Rated) باشد. اما به دلیل اعتقادات مدیران یونیورسال، که این فیلم با این درجه سنی ساخته نمی‌شود، پروژه لغو شد. بنابراین، به همین دلیل، بلافاصله پس از کنسل شدن پروژه، او تصمیم به امضای قراردادی برای کارگردانی فیلم “پیسیفیک ریم” گرفت.

اگر او و یونیورسال موافقت کنند، دل تورو می‌توانست به سه پروژه بزرگ به طور همزمان با سریال هالک بپردازد، اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.

در حال حاضر نامشخص است که مارول برای هالک چه برنامه‌هایی دارد، اما طبق شایعات و گمانه‌زنی‌های اخیر، منتظر می‌رود که این شخصیت نقشی کلیدی در فیلم‌هایی همچون “Avengers: The Kang Dynasty” و “Avengers: Secret Wars” داشته باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید