مجله سیمدخت
0

فیلم کنسل‌شده‌ی سونی یک صحنه‌ی عجیب از شخصیت اسپایدرمن داشت

بازدید 112

تا اخیراً تایید شده‌است که فیلم کنسل‌شدهٔ سونی دارای یک سکانس عجیب از اسپایدرمن بود که می‌توانست تمام طرفداران را متعجب کند.
قبل از آنکه سونی پیکچرز تصمیم بگیرد که حق امتیاز شخصیت اسپایدرمن را با استودیو مارول به اشتراک بگذارد، این شرکت برنامه‌های بزرگی برای این شخصیت و دشمنانش داشت. هدف آنها این بود که پس از انتشار فیلم The Amazing Spider-Man 2، تمامی ابرشرورها در یک فیلم با محوریت گروهی شیطنت‌آمیز با یکدیگر متحد شوند. بر اساس ایمیل‌هایی که نه سال پیش به بیرون درز کردند و بعد از هک سونی منتشر شدند، این فیلم کنسل‌شده شامل شخصیت‌های معروفی مثل مرد شنی، والچر، دکتر اختاپوس، گربه سیاه، میستریو و اسپایدرمن بود.
به تازگی، با انتشار کتاب MCU: The Reign of Marvel Studios نوشتهٔ دیو گونزالس، جوآنا رابینسون و گاوین ادواردز، یکی از عجیب‌ترین سکانس‌های این فیلم کنسل‌شده که ممکن بود هر کسی را تحت تاثیر قرار دهد، در فضای مجازی بسیار پرسه‌خورده شد.
در انتهای سال ۲۰۱۴، درو گدارد یک نسخه نویسی داشت که اسپایدرمن و همه ابرشروران او را به دنیای وحشی می‌برد، جایی که اسپایدرمن روی پشت تی رکسی غول‌پیکر نشسته بود.
به گزارشات، داستان فیلم کنسل‌شدهٔ سونی بر پایهٔ ایدهٔ مولتی‌ورس می‌چرخید و دارای صحنه‌هایی در شهرهای پاریس، لندن و سرزمین وحشی بود. برای نقش دکتر اختاپوس، مت دیمون و متیو مک‌کانهی در نظر گرفته شده بودند، در حالی که درو گدارد تام هاردی را برای نقش مرد شنی مدنظر داشته است. همچنین، بازیگرانی معروف مانند ادریس البا، فرانسیس مک دورمند، برایان کرانستون و جکی چان نیز در این پروژه مورد نظر قرار گرفته بودند.
احتمالاً این فیلم به دلایلی توسط سونی کنسل شده است، اما خوشبختانه با توجه به جهتی که دنیای سینمایی اسپایدرمن در حال پیش‌روی است و همچنین با توجه به سکانس پس از تیتراژ فیلم موربیوس، امکان دیده شدن یک فیلم با نام “The Sinister Six” که ابرشرورانی چون والچر، کریون شکارچی، ونوم و موربیوس در آن متحد می‌شوند، اصلاً غیرممکن نیست.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید