مجله سیمدخت
0

تمام اطلاعات موجود در مورد انیمیشن جدید دیزنی به نام “Wish”

بازدید 81

انیمیشن “Wish” یک اثر موزیکال و فانتزی است که به مناسبت صدمین سالگرد استودیو والت دیزنی ساخته شده و به زودی در سینماها به نمایش درخواهد آمد. در این مقاله، ما قصه‌ی این انیمیشن، بازیگران آن و تاریخ اکران را بررسی خواهیم کرد.

استودیو والت دیزنی که در تاریخ 16 اکتبر 1923 توسط برادران دیزنی تأسیس شد، به عنوان یکی از معروف‌ترین استودیوهای انیمیشن‌سازی در جهان شناخته می‌شود. این استودیو به طول سال‌ها نسل‌ها از کودکان و نوجوانان را با انیمیشن‌هایش سرگرم کرده و تأثیرات بزرگی در صنعت انیمیشن گذاشته است. اقتباس‌های منحصر به فرد دیزنی از داستان‌های کودکان، به عنوان یکی از دلایل اصلی موفقیت این استودیو محسوب می‌شوند. این موفقیت به حدی است که تقریباً همه‌ی کودکان دنیا، حداقل یکی از فیلم‌های استودیو دیزنی را در طول کودکی یا بزرگسالی خود تماشا کرده‌اند.

دیزنی در سال‌های اخیر با خرید شرکت‌هایی چون لوکاس فیلم، فاکس قرن بیستم و مارول اینترتینمنت، بیش از هر زمان دیگری در صنعت سینما تسلط یافته است. همچنین این شرکت مالک چندین شهربازی در سراسر جهان، از جمله دیزنی‌لند، می‌باشد که هر سال به درآمد فراوانی دست پیدا می‌کنند. از جمله دیگر، با راه‌اندازی سرویس استریم دیزنی‌پلاس (Disney+)، این شرکت به یکی از مهم‌ترین منابع درآمد خود تبدیل شده است.

در مورد برنامه‌های جشن صد سالگی دیزنی، جزئیات دقیقی در دست نیستند. اما انیمیشن مورد انتظار “Wish” که یکی از آثار جدید از سازندگان محبوب انیمیشن “یخ‌زده” (Frozen) می‌باشد، در حال حاضر در حال تهیه و تولید است. این انیمیشن تحت کارگردانی کریس باک (Chris Buck) و فاون ویراسانتورن (Fawn Veerasunthorn) ساخته شده است، دو کارگردانی که تجربه‌های مهمی در صنعت انیمیشن دیزنی دارند و در آثاری چون “موآنا” (Moana)، “فصل شکار” (Zootopia) به نمایش گذاشته‌اند. این مقاله شامل تمام جزئیات و اطلاعاتی است که باید در مورد این انیمیشن جذاب دیزنی بدانید.

دیزنی فیلم Wish را در چه تاریخی اکران می‌کند؟

در تاریخ 24 نوامبر 2023، یک ماه قبل از جشن صد سالگرد تأسیس دیزنی، انیمیشن “Wish” به صفحه نمایش خواهد رفت. با وجود مشکلات اخیری که برخی پروژه‌های سینمایی را به تعویق انداخته‌اند (مانند اعتصاب‌ها)، دیزنی نیز در معرض این اتفاقات غیرمنتظره قرار دارد. انتظار می‌رود که همچون بسیاری از پروژه‌های دیگر دیزنی در سال‌های اخیر، انیمیشن “Wish” نیز پس از مدتی در پلتفرم دیزنی‌پلاس قابل مشاهده باشد. بنابراین طرفدارانی که نمی‌توانند به سالن سینما بروند، نیازی به نگرانی ندارند. آن‌ها می‌توانند سه ماه پس از اکران سینمایی، این انیمیشن را تماشا کنند.

اولین تریلر انیمیشن “Wish” در تاریخ 27 آوریل 2023 منتشر شد. این تیزر اطلاعات زیادی را فاش نکرد، اما نشان داد که انیمیشن “Wish” از ترکیبی از سبک‌های انیمیشن کلاسیک و مدرن بهره می‌برد. تریلر کامل این انیمیشن در تاریخ 27 سپتامبر منتشر شد و اطلاعات بیشتری از داستان را آشکار کرد. این ویدیو با بیش از دو دقیقه مدت، شگفتی‌های چشمگیر انیمیشن‌های دیزنی را به تماشاگران نشان می‌دهد. همچنین، شخصیت‌های اصلی فیلم (نظیر آشا و بز بامزه‌اش والنتینو) به ما معرفی می‌شوند. آشا یک دختر شجاع و نوجوان است که با ستاره معروف دنیای دیزنی ملاقات می‌کند.

در انیمیشن “Wish”، یک تیم بازیگری معروف نقش‌ها را اجرا می‌کنند.

در انیمیشن “Wish”، آریانا دبوز (Ariana DeBose)، که بازیگر اصلی داستان وست ساید بوده است، نقش اصلی را ایفا خواهد کرد. همچنین، آلن تودیک (Alan Tudyk)، که پیشتر به عنوان صداپیشه جوکر هم شناخته شده است، نقش والنتینو را ایفا خواهد کرد. همچنین، کریس پاین (Chris Pine) نقش مگنیفیسو را بازی می‌کند، که یک پادشاه در سرزمین به نام روساس است و دارای قدرت‌های جادویی و نیروی ویرانگری است. بازیگران دیگر این انیمیشن شامل آنجلیک کابرال، ویکتور گاربر، جنیفر کومیاما، ایوان پیترز، هاروی گیلن، رامی یوسف، نیکو وارگاس، دلا سابا و جان رودنیتسکی نیز هستند.

محتوای داستان این فیلم چیست و چگونه از سوی مخاطبان پذیرفته شده است؟

داستان انیمیشن “Wish” از زمانی آغاز می‌شود که یک ستاره ناگهان از آسمان به زمین فرود می‌آید و همین واقعه زندگی آشا، یک نوجوان 17 ساله، را بطور کامل تغییر می‌دهد. آشا شاهد سقوط این ستاره مرموز می‌شود و با داشتن قدرت‌های حاصل از آن، قادر به برآورده کردن آرزوهای خود می‌شود. در پی این واقعه، آشا وارد یک سفر ماجراجویانه و پر از سرنوشت‌های بزرگ می‌شود، به منظور نجات مردم سرزمین خود از دست پادشاه مگنیفیسو. این خلاصه داستان کاملا به یادآوری از انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی است و می‌تواند میلیون‌ها طرفدار دیزنی را به سینما جذب کند، تا شاهد یک فروش قابل توجه در بازار باشیم.

تا کنون، “Wish” موفق شده است تا تبدیل به یک فیلم پرسروصدا و پر انتظار شود. طرفداران دیزنی با شوق منتظر اکران این فیلم در سینما هستند. یکی از جذابیت‌های این فیلم، حضور یک شخصیت شناخته‌شده است که با تاریخ استودیو دیزنی هماهنگی دارد. ردپای ستاره آرزو در بسیاری از انیمیشن‌های دیزنی قابل تشخیص است، از پینوکیو تا پیترپن. این شخصیت نمادین، دومین شخصیت مهم دیزنی پس از میکی ماوس محسوب می‌شود.

نظر شما در مورد عملکرد مالی این فیلم در آینده چیست؟ آیا فیلم “Wish” موفق خواهد شد و مانند “دنیای عجیب”، فیلم قبلی دیزنی، موفقیت بسیاری در بازار داشته باشد یا از شکست سنگینی در فروش درآید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید