مجله سیمدخت
0

متا نقدهای بازی Spider-Man 2، سازندگان را شگفت‌زده کرد

بازدید 62

پس از انتظار طولانی، دیروز نمره متا بازی Spider-Man 2 نهایتاً منتشر شد و به یک رکورد جدید برای استودیوی اینسامنیاک گیمز انجامید.

از زمانی که گیم‌پلی دوازده دقیقه‌ای این بازی در مراسم پلی‌استیشن شوکیس به نمایش درآمد تا دیروقتی که اولین نقدها و امتیازات منتقدان به اشتراک گذاشته شدند، Spider-Man 2 موضوع گفت‌وگو بی‌پایان طرفداران و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی بود.

با توجه به واکنش و نظرات منتشر شده، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که اینسامنیاک گیمز موفق به ارائه بهترین بازی تاریخ خود از نظر کسب امتیازات بالا و دریافت نمره عالی از سوی متاکریتیک شده است. این بازی تا کنون با بیش از ۱۲۰ نقد دریافتی، امتیاز بی‌نظیر ۹۱ از ۱۰۰ را کسب کرده و به عنوان رقیب پرسروصدای God of War: Ragnarok درخشیده است.

لازم به ذکر است که تنها دو بازی قدیمی از این استودیو، یعنی Spyro: Year of the Dragon و Ratchet & Clank: Up Your Arsenal موفق به کسب چنین نمره‌ای شده‌اند. این موضوع باعث افتخار و پیروزی بزرگ برای اینسامنیاک گیمز است. Spider-Man 2 همچنین در وب‌سایت رتبه‌دهی OpenCritic نیز امتیاز ۹۱ را کسب کرده است.

با این حال، کار توسعه‌دهندگان هنوز به پایان نرسیده است. ماه گذشته، تامی مان (Tommy Mann)، کارگردان ارشد بخش سینماتیک استودیو اینسامنیاک در توییتر تایید کرده بود که پس از اتمام فرآیند توسعه بازی Spider-Man، او و دیگر اعضای تیم به تمرکز خود بر روی بازی جدید ولورین می‌پردازند. بر اساس اطلاعات اخیر، این بازی دارای یک داستان عمیق و احساسی با درجه سنی بزرگسال (Mature) است و شخصیت‌پردازی‌های چشم‌گیری دارد. همچنین مهم است بدانید که آی‌پی ولورین به صورت سند باکس و خطی، مشابه عنوان God of War طراحی شده است.

بازی بسیار مورد انتظار Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید