مجله سیمدخت
0

بازسازی بازی Dead Space و چند عنوان دیگر به زودی منتشر می‌شوند

بازدید 76

اخبار جدید از ایکس باکس! در یک اعلامیه رسمی، ایکس باکس اطلاع داده است که از اواخر مهر ماه، اعضای گیم پس می‌توانند بازی Dead Space Remake و چند عنوان دیگر را تجربه کنند.

به تازگی، ایکس باکس لیست بازی‌هایی که در نیمه دوم اکتبر ۲۰۲۳ به گیم پس اضافه می‌شوند را منتشر کرده است. از امروز، علاقمندان می‌توانند Like A Dragon: Ishin را روی ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی تجربه کنند. Ishin یک بازی اکشن و ماجراجویی است که از دنیای یاکوزا الهام گرفته شده و داستان یک سامورایی را روایت می‌کند که در تلاش برای پیدا کردن قاتل پدرش و اثبات بی‌گناهی خود است.

همچنین، از فردا، مشترکان گیم پس می‌توانند به بازی F1 Manager 2023 روی آورد. این بازی فرمول یک به شما اجازه می‌دهد یک تیم مسابقه‌ای را انتخاب کرده و تمام جنبه‌های مدیریتی از جمله مدیریت گاراژ را بر عهده بگیرید تا به موفقیت برسید. همچنین، از تاریخ ۲ آبان، علاقه‌مندان می‌توانند به شهرهای آنلاین خود در بازی Cities: Skylines 2 زندگی ببخشند.

از تاریخ ۴ آبان، بازی مورد انتظار Dead Space Remake به گیم پس اضافه می‌شود. این بازی ترسناک داستان یک مهندس را روایت می‌کند که در یک فضاپیمای مرموز گیر افتاده است و نه تنها باید با موجودات ترسناک مبارزه کند، بلکه باید از رازهای تاریک این فضاپیما برملا شود. این افزودنی به گیم پس بی‌شک یک هدیه ویژه برای هواداران ترسناک در هالووین خواهد بود.

همچنین، در کنار Dead Space Remake، دو بازی دیگر نیز به گیم پس اضافه خواهند شد. Frog Detective: The Entire Mystery و Mineko’s Night Market از تاریخ ۹ آبان در دسترس قرار خواهند گرفت. همچنین، در همان تاریخ، علاقه‌مندان می‌توانند جهان فانتزی مهیج بازی Jusant را کشف کنند. این بازی همزمان با انتشار جهانی در گیم پس در دسترس خواهد بود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید