مجله سیمدخت
0

حماسه گلادیاتور 2 با تریلری پرشور، رکوردها را شکست!

حماسه گلادیاتور 2 با تریلری پرشور، رکوردها را شکست!
بازدید 45

اولین تریلر فیلم “گلادیاتور ۲” به کارگردانی ریدلی اسکات، رکورد پربیننده‌ترین تریلر روز اول پخش برای فیلم‌های پارامونت را شکسته است.

سه‌شنبه این هفته، اولین تریلر فیلم “گلادیاتور ۲” منتشر شد و به تازگی طبق اخبار سینما و تلویزیون، این تریلر رکورد جدیدی را ثبت کرده است. اولین تریلر فیلم “Gladiator 2” موفق شد در ۲۴ ساعت نخست انتشار، بیشترین بازدید را در بین تریلرهای دیگر شرکت پارامونت داشته باشد. بر اساس این آمار، تریلر فیلم “گلادیاتور ۲” بیش از ۱۲۸ میلیون بار در سراسر جهان و از طریق پلتفرم‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، تیک‌تاک، فیسبوک و ایکس در ۲۴ ساعت اول دیده شده است.

پیش از این، این رکورد متعلق به فیلم “Top Gun: Maverick” بود که بیش از ۷۵ میلیون بار در روز اول پخش دیده شده بود. فیلم “Gladiator 2” همچنین در ۲۴ ساعت اول پخش، شماره یک ترند شبکه اجتماعی ایکس و شماره دو جستجوهای روزانه گوگل بود. علاوه بر این، تریلر در یوتیوب طی دو روز پس از پخش در حالت ترند باقی ماند. تا روز گذشته، این تریلر بیش از ۱۷۷ میلیون بار دیده شده بود و پیش‌بینی می‌شود امروز جمعه به رکورد ۱۸۰ میلیون بار تماشا برسد.

حماسه گلادیاتور 2 با تریلری پرشور، رکوردها را شکست!

پاول مسکل در نقش لوسیوس، کانی نیلسن در نقش لوسیلا، دنزل واشنگتن در نقش ماکرینوس، جوزف کوئین در نقش امپراتور گتا، فرد هچینگر در نقش امپراتور کاراکالا، پدرو پاسکال در نقش مارکوس آکاسیوس، جایمن هانسو، می قلماوی، درک جاکوبی، لیور راز، پیتر منسا، مت لوکاس، تیم مک‌اینرنی و الکساندر کریم از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “Gladiator 2” حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ریدلی اسکات برای کارگردانی فیلم “Gladiator 2” بازگشته است و نوشتن فیلمنامه این فیلم به عهده دیوید اسکارپا بوده که پیش از این با اسکات در فیلم‌های “All The Money In the World” و “Napoleon” همکاری کرده است. فیلم “Gladiator” در سال ۲۰۰۰ به نمایش درآمد و بیش از ۴۶۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشت. این فیلم همچنین نامزد ۱۱ جایزه اسکار شد و ۵ جایزه، از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای راسل کرو، دریافت کرد. فیلم “Gladiator 2” در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲ آذر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *