مجله سیمدخت
0

طرفداران دکتر هو منتظر فصل جدید باشند؛ ساخت سریال جدید تایید شد.

طرفداران دکتر هو منتظر فصل جدید باشند؛ ساخت سریال جدید تایید شد.
بازدید 30

در کامیک کان سن دیگو، اسپین‌آف جدیدی از سریال دکتر هو با حضور بازیگران سابق این مجموعه رونمایی شد.

شبکه‌های تلویزیونی دیزنی و بی‌بی‌سی اعلام کردند که اسپین‌آف جدیدی از سریال دکتر هو با نام «جنگ میان خشکی و دریا» در دست ساخت است. دو بازیگر قدیمی این مجموعه نیز قرار است در نقش‌های قبلی خود در این سریال حضور داشته باشند. راسل تی دیویس، تهیه‌کننده اجرایی دکتر هو، به همراه پیت مک‌تیگ این اسپین‌آف را نوشته‌اند.

تولید «جنگ میان خشکی و دریا» از ماه آینده آغاز می‌شود و این سریال به‌طور انحصاری در دیزنی پلاس، بی‌بی‌سی وان و بی‌بی‌سی iPlayer پخش خواهد شد. اگرچه تاریخ دقیق انتشار هنوز مشخص نشده، اما تأیید شده است که این سریال پنج قسمتی توسط دیلن هولمز ویلیامز، یکی از کارگردانان فصل اول دکتر هو، کارگردانی می‌شود.

راسل تووی، بازیگر سریال American Horror Story: NYC، و گوگو امبتا-را، بازیگر سریال لوکی، در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند. جما ردگریو و الکساندر دوریانت، بازیگران سریال دکتر هو، نیز به ترتیب در نقش‌های کیت لتبریج استوارت و کلنل ابراهیم به این سریال بازمی‌گردند.

طرفداران دکتر هو منتظر فصل جدید باشند؛ ساخت سریال جدید تایید شد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «وقتی یک موجود ترسناک و باستانی از اقیانوس بیرون می‌آید و به‌طور چشمگیری به بشریت نمایان می‌شود، یک بحران بین‌المللی شکل می‌گیرد. برای مقابله با این تهدید جهانی، گروه UNIT وارد عمل می‌شود تا نبرد میان خشکی و دریا آغاز شود.»

این سریال همچنین شاهد بازگشت “شیاطین دریایی” خواهد بود. “شیاطین دریایی” یکی از دشمنان قدیمی سریال “دکتر هو” هستند که اولین‌بار در سال ۱۹۷۲ ظاهر شدند. دیویس درباره این اسپین‌آف گفته است: «من بسیار خوشبختم که با چنین بازیگران فوق‌العاده‌ای همکاری می‌کنم. این یک درام عظیم، قدرتمند و هیجان‌انگیز است که دنیای “دکتر هو” را به لرزه در می‌آورد. وقتی “دکتر هو” در شهر نیست، کل بشریت با مشکل مواجه می‌شود.»

سریال “The War Between the Land and the Sea” توسط استودیوی “Bad Wolf” تولید می‌شود. دیویس به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی این اسپین‌آف همراه با فیل کالینسون، جوئل کالینز، جولی گاردنر و جین ترانتر در این پروژه فعالیت می‌کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید