مجله سیمدخت
0

تصاویر جدید از انیمیشن «Mutant: Year Zero» حسابی کنجکاومان کرد!

تصاویر جدید از انیمیشن «Mutant: Year Zero» حسابی کنجکاومان کرد!
بازدید 29

فهرست بازیگران و نخستین تصاویر از فیلم Mutant: Year Zero منتشر شد. حیوانات کشتی نوح در تلاش برای سرنگونی او هستند.

ساخت انیمیشن Mutant: Year Zero با انتشار نخستین تصاویر تأیید شد. این انیمیشن اقتباسی از بازی ویدیویی Mutant Year Zero: Road to Eden است که توسط استودیو Heroic Signatures ساخته و منتشر شده بود. این استودیو پیشینه ساخت انیمیشن‌های موفقی همچون «سولومون کین» و «کونان بربر» را نیز دارد. فرد مالمبرگ، تهیه‌کننده انیمیشن Mutant: Year Zero، در بیانیه‌ای گفت: «ما بی‌صبرانه منتظریم تا طرفداران تلاش‌هایی که برای زنده کردن این مجموعه به‌عنوان یک انیمیشن سینمایی انجام داده‌ایم، را ببینند. هدف ما در استودیو Heroic این است که همواره خود را به چالش بکشیم تا بتوانیم تجربیات جدید و بیشتری را براساس شخصیت‌ها و داستان‌های ماجراجویانه‌مان برای طرفداران فعلی و جدید فراهم کنیم.»

تصاویر جدید از انیمیشن «Mutant: Year Zero» حسابی کنجکاومان کرد!استودیو Heroic تایید کرده است که دولف لاندگرن از فیلم آکوامن و ایان مک‌ال‌هینی از سریال بازی تاج و تخت به‌طور رسمی به عنوان صداپیشگان انیمیشن Mutant: Year Zero انتخاب شده‌اند. این انیمیشن که در حال حاضر در مرحله تولید است، توسط هاسراف دولول کارگردانی و تهیه‌کنندگی می‌شود. آقای دولول کار خود را در دنیای بازی‌های ویدیویی و بخش جلوه‌های ویژه پروژه‌هایی مانند شوالیه تاریکی و هلبوی ۲ آغاز کرده است.

طبق خلاصه داستان انیمیشن Mutant: Year Zero: «این انیمیشن در دنیایی پساآخرالزمانی رخ می‌دهد که در آن گروهی از حیوانات جهش‌یافته، به رهبری یک اردک شوخ‌طبع و یک گراز خشن، برای بازپس‌گیری یک ژنراتور ضروری که از کشتی نوح، پناهگاه آن‌ها، دزدیده شده است، به مأموریتی خطرناک می‌روند. این گروه از حیوانات زباله‌گرد در جریان این مأموریت، حقیقت‌های بزرگ‌تری را درباره کشتی نوح کشف می‌کنند، با رژیم سرکوبگر پیرمرد مقابله می‌کنند و اسراری را کشف می‌کنند که می‌تواند زندگی دیستوپیایی آن‌ها را تغییر دهد.» طبق اعلام استودیو، آن‌ها برای ساخت این انیمیشن به طور نوآورانه‌ای از موتور Unreal Engine 5 استفاده می‌کنند. تهیه‌کنندگان این انیمیشن فرد مالمبرگ، مارک ویلر و پائولا کریکارد هستند و ادوارد وایت به‌عنوان آهنگساز انتخاب شده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید